سبک زندگی

30 پیشنهاد برای بهترین کادو برای مردان 🎁[روز پدر، تولد، ولنتاین و …]

دکوراتیو در دیجی کالا

بهترین کادو برای مردان چیست؟ شاید سوال شما هم باشد و باید بدانید که آقایان هم به اندازه خانم‌ها از کادو گرفتن خوشحال می‌شوند و نیز به همان اندازه سختگیر هستند. برای خرید کادو معمولاً خانم‌ها به سخت پسندی و حساسیت شناخته می‌شوند اما باید بدانید که آقایان هم به همان اندازه سخت پسند هستند و انتخاب کادویی که در یاد آن‌ها بماند و آن‌ها را خوشحال کند کمی دشوار است.

البته داشتن اندکی آشنایی با علایق افراد، توجه به سبک زندگی و شناخت شخصیت و روحیات آن‌ها به شما در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا از بین 30 پیشنهاد، بهترین کادو برای مردان را در هر سنی که هستند، انتخاب کنید. با ما همراه باشید…

کادوهای مربوط به‌سلامتی

صندلی‌های کامپیوتر چرخ‌دار ، برای آقایان که دائم پای لپ‌تاپ هستند

بهترین کادو برای مردان، که به‌واسطه شغلشان ساعت‌های طولانی پای لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌نشینند، یک صندلی چرخ‌دار مناسب است تا از ابتلا به کمردرد و مشکلات ستون فقرات آن‌ها جلوگیری شود.

این صندلی‌های کامپیوتری چرخ‌دار مزایای زیادی دارند. این صندلی‌ها امکان حرکت آسان و چرخش را فراهم می‌کنند که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی به سمت‌های مختلف حرکت کند بدون اینکه نیاز به بلند شدن و جابجا شدن داشته باشد. علاوه بر این، صندلی‌های کامپیوتری چرخ‌دار معمولاً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام نشستن پشت میز به مدت طولانی، می‌توانند به بهترین وجه از فرم طبیعی بدن پشتیبانی کنند. این صندلی ها قابلیت تنظیم دارند و می‌توان ارتفاع، عمق، شیب تکیه‌گاه و حتی ارتفاع دسته‌های آن را تنظیم کرد.

صندلی چرخدار

پرروش ترین صندلی های کامپیوتر چرخدار

میزهای کوچک برای لپ‌تاپ

استفاده از لپ‌تاپ بر روی پا یا روی زمین هم برای سلامت لپ‌تاپ مناسب نیست و هم برای سلامتی کاربران. این میزهای کوچک و قابل‌حمل، انتخاب مناسبی هستند برای افرادی که زمان زیادی را با لپ‌تاپ کار می‌کنند.
این میزها علاوه بر اینکه روی زمین قابل‌استفاده هستند، می‌توانید آن‌ها را روی تخت و مبل هم قرار دهید. فقط برای خرید میز لپ تاپ به عنوان بهترین کادو برای مردان یا زنان (چه فرقی میکنه)، به موارد زیر توجه کنید:

1. ابعاد و ارتفاع میز: مطمئن شوید که ابعاد میز و ارتفاع آن مناسب برای استفاده با لپ تاپ شما است.

2. جنس و کیفیت ساخت: مطمئن شوید که میز از جنس مقاوم و با کیفیت ساخته شده است.

3. قابلیت تنظیم ارتفاع: در صورت نیاز به تنظیم ارتفاع، از وجود این قابلیت در میز اطمینان حاصل کنید.

4. فضای ذخیره‌سازی: اگر نیاز به فضای ذخیره‌سازی برای لوازم جانبی یا کتاب‌ها دارید، مطمئن شوید که میز دارای قفسه و باکس های مناسب است.

5. طراحی و ظاهر: مطمئن شوید که طراحی میز به سلیقه شما و دکوراسیون منزلتان می‌خورد.

6. قابلیت حمل و نقل: در صورت نیاز به حمل و نقل آسان، بهتر است میز قابل حمل و مناسب برای جابجایی باشد.

7. سایر امکانات: به دیگر امکانات مانند سوراخ‌های کابل مخصوص و چراغ مطالعه نیز توجه کنید.

8. قیمت: قیمت میز لپ تاپ را با کیفیت و ویژگی‌های آن مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

9. نظرات و بازخوردها: قبل از خرید، نظرات و بازخوردهای دیگران را در مورد محصول مورد نظر بررسی کنید.

10. گارانتی و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که محصول دارای گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش قابل قبول است.

میز لپتاپ کوچک

انواع مختلف میز کوچک لپ تاپ تاشو

ست لباس ورزشی

برای آن دسته از آقایان که اهل ورزش هستند ست لباس ورزشی انتخاب مناسبی است بعنوان بهترین کادو برای مردان، که می‌توانید هم از برندهای خوب و هم از برندهای معمولی خرید کنید. انتخاب مدل، برند و… بستگی به بودجه شما دارد.

ست لباس ورزشی برای مردان باید از جنس‌های تنفس‌پذیر و مقاوم ساخته شده باشد تا در حین فعالیت ورزشی راحتی و خنکی فراهم  کرده و از جذب عرق جلوگیری کند. برای خرید یک ست لباس ورزشی بعنوان بهترین کادو برای مردان بخصوص پدر و یا همسر خودهستید، به موارد زیر توجه کنید:

1. جنس با کیفیت: اطمینان حاصل کنید که لباس از جنس تنفس‌پذیر و مقاوم ساخته شده است.

2. آستین و چاک: مطمئن شوید که آستین و چاک لباس به‌طور مناسب منعطف هستند و حرکت را محدود نمی‌کنند.

3. طراحی مناسب: لباس باید به‌طور مناسب بر روی بدن نشسته و حرکت را آسان کند.

4. قابلیت جذب عرق: اگر ورزش‌های شدیدی می‌کنید، لباس با قابلیت خشک شدن سریع و جلوگیری از جذب عرق مورد نیاز است.

5. جزئیات اضافی: مطمئن شوید که لباس دارای جزئیات مانند سوزن دوزی با کیفیت، جیب‌های مناسب یا بندهای قابل تنظیم است.

6. انتخاب رنگ و طرح مناسب: به دلخواه خود در انتخاب رنگ و طرح لباس توجه کنید.

 

ست لباس ورزشی

پرفروش ترین ست ورزشی مردانه

وسایل ورزشی

برخی از آقایان به‌جای شرکت در باشگاه‌های ورزشی، خودشان در خانه ورزش می‌کنند. به همین دلیل نیاز به وسایلی دارند که بتوانند تمرینات را انجام بدهند. مثل دمبل، مت، طناب و …

لوازم ورزشی

برای دیدن قیمت و خرید انواع لوازم ورزشی کلیک کنید

خرید اشتراک باشگاه

اگر عزیزانتان اهل ورزش هستند می‌توانید، اشتراک یک تا چندماهه باشگاه را برای آن‌ها خریداری کنید.

اشتراک باشگاه

کیف باشگاه

یکی دیگر از بهترین کادوهای مناسب برای آقایان، ساک‌های ورزشی است که بتوانند لباس، قمقمه و … را در آن قرار دهند. برای خرید کیف باشگاه ورزشی برای آقایان باید به موارد زیر توجه کنید:

1. مقاومت و دوام: کیف باید از مواد مقاوم و با کیفیت ساخته شده باشد تا بتواند تحمل و استحکام لازم را برای استفاده در محیط‌های ورزشی داشته باشد.

2. فضای کافی: کیف باید دارای فضای کافی برای قرار دادن لباس ورزشی، کفش، حوله، آبمیوه و سایر وسایل مورد نیاز باشد.

3. طراحی مناسب: طراحی کیف باید مناسب و منعطف برای حمل و نقل راحت و سهولت در استفاده باشد.

4. جیب‌های جانبی: وجود جیب‌های جانبی برای قرار دادن اشیاء کوچک مانند کلید، کارت ورزشگاه و گوشی موبایل نیز مورد توجه است.

5. قابلیت تنظیم: قابلیت تنظیم بندها یا دستگیره‌ها برای حمل راحت و مناسب بر روی شانه یا دست، مورد دیگری است که باید به آن توجه شود.

 

ساک ورزشی

خرید انواع کیف و ساک ورزشی

کتانی  و گام شمار برای آقایانی که اهل پیاده‌روی هستند

شاید از بهترین انتخاب‌ها برای مردان باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که انتخاب بهترین کادو برای مردان، برای هرکدام متفاوت است و ارتباط مستقیم با علایق و سبک زندگی او دارد.

کتانی و گام شمار

خرید ارزانترین گام شمار

بهترین کادو برای مردان اهل مسافرت، طبیعت گرد، کوهنورد و کمپینگ

تخت کمپ تاشو

خواب آسوده و راحت برای برخی افراد، تحت هر شرایطی مهم است. پس اگر برای شخصی که می‌خواهید کادو بخرید هم اهل کمپینگ و هم یک خواب راحت برایش حائز اهمیت است. خرید تخت کمپ تاشو انتخاب بسیار خوبی است.

تخت کمپ تاشو

هد لامپ، هدیه برای طبیعت گردان ماجراجو

این هدیه مناسب افرادی است که به دنبال طبیعت‌گردی در شب و یا جست‌وجو درجاهای تنگ و تاریک مانند غارها هستند.

هد لامپ

عصا و لوازم ایمنی کوهنوردی

بهترین کادو برای مردان کوهنورد و طبیعت گرد، عصای کوهنوردی و دیگر لوازم ایمنی است که بتواند با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرد. برای کوهنوردی و صخره‌نوردی، لوازم زیر مورد نیاز است:

1. کفش‌های مناسب: کفش‌های مناسب و قابل اعتماد برای راحتی در حرکت بسیار حائز اهمیت هستند.

2. کوله‌پشتی: یک کوله‌پشتی با ظرفیت مناسب و سیستم حمل وزن مناسب برای حمل لوازم ضروری مانند آب، غذا، لباس‌های اضافی و تجهیزات، ضروری است.

3. سیستم حفاظت: از جمله کلاه، خرطومی، کتانی، دستکش‌ها و . . . .

4. تجهیزات فنی: شامل کلاه، کارابین، راپل، طناب، گیره و دستگیره.

5. لباس‌های مناسب: لباس‌های مناسب برای حرکت راحت و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف.

عصا-و-لوازم-ایمنی-کوهنوری

 

انواع مختلف وسائل کوه‌ نوردی و صخره نورد + مشاهده قیمت

کیسه‌خواب و چادر مسافرتی

افرادی که اهل رفتن به طبیعت و شب ماندن هستند نیاز به کیسه‌خواب برای استراحت و جایی برای ماندن دارند. کیسه‌خواب و چادر مسافرتی گزینه مناسبی است که به این افراد هدیه بدهید.

کیسه-خواب-و-چادر-مسافرتی

ساک و چمدان

اگر شخصی که می‌خواهید برای وی کادو تهیه کنید که اهل سفر است یا با توجه شغلی که دارد دائم در سفر است ساک و چمدان از گزینه‌هایی است که می‌توانید به‌عنوان هدیه انتخاب کنید.

ساک و چمدان

انتخاب هدیه متناسب با علایق و شغل

جعبه‌ابزار

اگر برای شخصی که می‌خواهید هدیه بخرید اهل تعمیر کردن وسایل خانه، ماشین خود و به‌طورکلی علاقه به باز کردن و تعمیر وسایل خراب دارد، می‌توانید با یک جعبه‌ابزار بزرگ با وسایلی کامل‌تر از چیزی که دارد سورپرایزش کنید.
البته همیشه نیاز به خریدن جعبه‌ابزار نیست، با خرید یک ابزار، ولی کاربردی او را هیجان‌زده و خوشحال کنید.
جعبه ابزار

لوازم باغبانی

کادویی است مناسب افراد علاقه‌مند به باغبانی و یا کسانی که شغلشان است. علاوه بر ابزار و لوازم باغبانی می‌توانید انواع بذر و یا گیاهان خاص را بخرید.

لوازم-باغبانی

قهوه ساز + پودر قهوه‌های مختلف

قهوه یکی از نوشیدنی‌هایی است که اغلب افراد دوست دارند و مصرف می‌کنند. برای درست کردن قهوه از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود و می‌تواند کادوی مناسبی برای طرفداران این نوشیدنی باشد.

همچنین می‌توانید انواع مختلف پودر قهوه را برای کادو دادن به همراه دستگاه قهوه ساز و یا به‌صورت تکی خریداری نمایید.

قهوه-ساز-خانگی

کادوهای مناسب آقایان سن بالا

دمپایی روفرشی

برخی افراد از روی عادت و برخی دیگر به دلیل مشکلات پوستی از دمپایی‌های روفرشی استفاده می‌کنند. البته عده‌ای هم به دلایل درمانی از دمپایی‌های طبی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید بر اساس نیاز آن‌ها دمپایی مناسبی را به‌عنوان هدیه تهیه کنید.

دمپایی-روفرشی

صندلی تابی چوبی

یکی از کادوهایی است اکثر افراد بخصوص افراد مسن از داشتن آن لذت می‌برند، زیرا نشستن روی این صندلی برای دیدن تلویزیون، مطالعه کتاب و یا نشستن در کنار پنجره به دلیل راحتی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

صندلی راک

عصا

عصا، کادویی کاربردی است برای افرادی با سن بالا یا حتی افراد با سن کمتر که درراه رفتن با مشکل مواجه هستند. اگر فکر می‌کنید که عزیزان شما با دریافت این هدیه ممکن است ناراحت شوند شما می‌توانید در کنار عصا، یک هدیه دیگری نیز تهیه کنید.

عصای چوبی

کلاه

کلاه از اکسسوری‌های بسیار شیک و کاربردی برای آقایان در هر سنی است. که باید متناسب با سن، سلیقه و استایل آن‌ها انتخاب کنید.

کلاه

کتاب

کتاب جز کادوهایی است که حتماً باید از علاقه شخص به مطالعه مطلع باشید؛ و بدانید به چه کتابی علاقه‌مند‌است. تا بتوانید کتابی را به او هدیه بدهید که دوست دارد.

کتاب

کادوهایی برای علاقه‌مندان به موسیقی و بازی

هدفون

کادویی خاص و کاربردی برای علاقه‌مندان به موسیقی است. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای مدل‌های مختلفی از هدفون را تهیه کنید.

Headphone

کنسول بازی

شاید دروغ نباشد که بگوییم، هیچ‌چیزی به‌اندازه کنسول‌های بازی، جدید گیمرها را خوشحال نمی‌کند. اگر برای یک گیمر کادو می‌خواهید، بهترین، هیجان‌انگیزترین و خاص‌ترین انتخابی است که دارید.

console

اکسسوری و لوازم شخصی آقایان

1- کیف پول، کمربند و کفش چرم

لوازم چرمی از سری کادوهای لوکس و خاص حساب می‌شود؛ و جز چیزهایی است که اکثر افراد مصرف می‌کنند. وسایل چرمی را می‌توانید به‌صورت ست‌های چندتکه و حتی تک تهیه کنید.

ست چرم مردانه

دکمه‌سردست، کروات و گیره کراوات

جز وسایلی است که فقط افرادی خاص از آن‌ها استفاده می‌کنند، اما ازجمله هدیه‌هایی است که تنوع بالایی دارد و می‌توانید متناسب باسلیقه افراد انتخاب کنید.

 

کروات و دکمه سردست مردانه

گردنبند و دستبند

اگر می‌خواهید برای آقایانی با سن پایین‌تر کادو تهیه کنید، گردنبند و دست بند به‌صورت ست یا تک گزینه‌ای مناسب است که با توجه به بودجه شما می‌تواند طلا، نقره و استیل و یا ترکیبی از فلزات و مهره باشد.

ست-دستبند-و-گردنبند-مردانه

ساعت

ساعت هوشمند، اسپرت و رسمی جز کادوهایی است که می‌توانید برای هر سنی با هر سلیقه‌ای بخرید.

ساعت مردانه

ست‌های رومیزی اداری

ست‌های رومیزی اداری یکی از انتخاب‌های منحصربه‌فرد برای افرادی است که در طول روز زمان زیادی را در پشت میز کار خود صرف می‌کنند و یا مدیر شرکتی هستند. همچنین علاوه بر این ست‌ها می‌توانید خودکار یا خودنویس‌هایی با برندهای لاکچری به آنها هدیه بدهید.

ست رومیزی اداری

ست لوازم اصلاح و ماشین ریش‌تراش

لوازم اصلاح و ماشین ریش‌تراش از سری وسایلی است که برای آقایان پرکاربرد است، به همین دلیل داشتن یکی بهترین مدل‌ها از برندهای معتبر لازمه کمد هر آقایی است.

ست اصلاح مردانه

کلام آخر

بهترین کادو برای مردان و یا هر شخص دیگری همیشه یک چیز ثابت و روتین نیست. شما باید علایق و سلیقه شخص مورد نظر را بشناسید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید. امیدوارم با کمک این مقاله بتوانید کادویی مناسب برای عزیزانتان انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا