سبک زندگی

راهنمای خرید آینه آرایشی و معرفی 6 آینه گریم

دکوراتیو در دیجی کالا

آینه آرایشی که به آینه گریم نیز معروف است امروزه به یکی از پرطرفدار‌ترین انواع آینه تبدیل‌شده است. از این مدل آینه برای انجام میکاپ و شینیون به‌صورت حرفه‌ای استفاده می‌شود همچنین آینه گریم دارای کاربرد بی‌شماری است. آینه‌های آرایش در انواع مدل‌های مختلف نظیر آینه دیواری، رومیزی، چراغ‌دار و … طراحی می‌شوند. توجه داشته باشید که انتخاب هر یک از این مدل‌های آینه برای خرید به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

آینه آرایشی چیست؟

آینه مناسب از انواع وسایلی می‌باشد که وجود آن در زندگی روزمره نقش بسزایی دارد. آینه گریم از انواع مدل آینه‌های کاربردی محسوب می‌شود. از آینه آرایشی می‌توانید در فضای سالن‌های زیبایی، آرایشگاه، منزل شخصی، مزون‌ها و … استفاده نمایید. در ادامه این مطلب راهنمای خرید آینه گریم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

تقسیم‌بندی کلی آینه گریم

تقسیم‌بندی کلی آینه گریم

آینه آرایشی در انواع مدل‌های مختلف نظیر آینه گریم ثابت و آینه گریم متحرک موجود می‌باشد. مدل، طرح و رنگ آینه گریم تأثیر زیادی روی زیبایی میز آرایش و محیط اطراف آن تأثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است شما در زمان خرید این نوع آینه‌ها حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. هر یک از این مدل‌های آینه دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند.

آینه گریم ثابت:

برای نصب این نوع آینه باید یک مکان مناسب را در نظر بگیرید. این نوع آینه دارای وزنی زیادی است به همین دلیل برای جابجایی مناسب نیست.این مدل آینه آرایشی دارای ابعاد بزرگی است همچنین این نوع آینه‌ها دارای ظاهر و کاربرد بی‌نظیری هستند.

آینه گریم متحرک:

آینه آرایش متحرک دارای سایز کوچکی می‌باشد. این نوع آینه دارای قابلیت حمل است و سایز‌های خیلی کوچک آن نیز قابلیت حمل‌ونقل دارد. آینه گریم متحرک نیز دارای انواع مدل‌های متنوع نظیر آینه آرایش قدی، آینه گریم رومیزی و دیواری موجود است. ویژگی‌های هر یک از این نوع آینه‌ها را در ادامه مطلب مطالعه خواهید کرد.

آینه گریم ثابت

آینه گریم قدی:

آینه آرایش قدی از انواع آینه‌های جذاب و کاربردی می‌باشد. این نوع آینه را می‌توانید روی دیوار نصب نمایید همچنین می‌توانید این نوع آینه را به‌صورت ایستاده در مکانی مناسب قرار دهید.

آینه گریم رومیزی:

آینه آرایش رومیزی از انواع مدل آینه‌هایی است که در منزلی یافت می‌شود. آینه گریم رومیزی را می‌توانید روی میز آرایش یا میز توالت قرار دهید. در صورت تمایل می‌توانید این آینه آرایش رومیزی را روی هر میزی قرار دهید. آینه گریم رومیزی جلوه بی‌نظیری را به محیط می‌بخشد و با تولید انعکاس نور باعث می‌شود تا محیط دل‌باز و وسیع‌تر به نظر برسد.

آینه گریم دیواری

آینه شیک آرایش

آینه گریم دیواری:

این نوع آینه‌ها به دلیل اینکه روی دیوار نصب می‌شوند فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. آینه آرایش دیواری برای نصب در منازل و مکان‌های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می‌رود. انواع مدل آرایش دیواری عبارت‌اند از:

آینه گریم دیواری گرد

آینه گریم دیواری قدی:

از این مدل آینه آرایشی در مزون‌ها، بوتیک، سالن‌های زیبایی، اتاق‌خواب و … استفاده می‌شود. اگر شما جزو افرادی می‌باشید که به‌ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهید بهتر است این نوع آینه را برای نصب در محیط منزلتان انتخاب کنید.

آینه آرایش دیواری مربع شکل:

با نصب آینه آرایش دیواری مربع شکل روی دیوار می‌توانید به محیط حس نظم و قاعده‌مندی را القاء کنید. این مدل آینه را می‌توانید در اتاق‌خواب، سرویس بهداشتی و … نصب کنید.

آینه گریم دیواری مستطیل شکل:

این مدل آینه‌ها نسبت به سایر انواع مدل‌های آینه گریم دیواری پرطرفدار نیست. ولی برخی از افراد تمایل دارند آینه گریم دیواری با شکل هندسی مستطیل شکل را روی دیوار نصب نمایند.

آینه گریم دیواری گرد:

این مدل آینه آرایش دیواری دارای شکل هندسی گرد است. آینه‌های دیواری گرد دارای مدل‌های ساده و کارشده موجود می‌باشند. انتخاب طرح آینه به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون مکان موردنظر شما بستگی دارد.

آینه گریم گرد بررسی ویژگی‌های آینه گریم

بررسی ویژگی‌های آینه گریم

این نوع آینه‌ها دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های زیادی هستند که عبارت‌اند از:

  1. تنوع زیاد در ابعاد و طرح آینه
  2. از این نوع آینه می‌توانید در کلیه مکان‌های شخصی و عمومی استفاده نمایید.
  3. در ساخت فریم آینه از متریال‌های مختلف نظیر ام دی اف، چوب و … استفاده می‌شود.
  4. آینه چراغ‌دار یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های آینه به شمار می‌رود. تعویض و تعمیر لامپ‌های ال‌ای‌دی این نوع آینه‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

آینه آرایش چراغ‌دار چیست؟

آینه آرایش چراغ‌دار از انواع مدل‌های خاص و جذاب می‌باشد. این نوع آینه‌ها به دلیل اینکه دارای ظرافت خاص و کاربرد زیادی هستند می‌توانند جلوه خاصی را به محیط اطرافشان ببخشند. دور قاب یا در اطراف آینه چراغ‌دار لامپ‌های رشته‌ای، کم‌مصرف و ال‌ای‌دی نصب می‌شوند. لامپ‌های ال‌ای‌دی به دلیل اینکه به محیط اطرافشان روشنایی مطلوب و طبیعی را می‌بخشند کاربردی‌تر هستند.

ساختار آینه چراغ‌دار به صورتی می‌باشد که لامپ‌ها بافاصله‌ای مشخص دور آینه یا دور قاب نصب‌شده‌اند. انواع مدل‌های آینه آرایش چراغ‌دار عبارت‌اند از:

  1. آینه گریم چراغ‌دار لمسی
  2. آینه آرایش چراغ‌دار ریموتی
  3. آینه گریم چراغ‌دار حسگری
  4. آینه گریم چراغ‌دار فریم لس
  5. آینه آرایش چراغ‌دار صفحه نمایش دار و زوم‌دار
  6. آینه گریم چراغ‌دار رنگی

 

بررسی مزایای آینه گریم چراغ‌دار

بررسی مزایای آینه گریم چراغ‌دار

این مدل آینه گریم دارای مزیت‌های زیادی است به همین دلیل توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. از ویژگی‌های آینه آرایش چراغ‌دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اگر شما تمایل دارید آینه گریم را برای انجام میکاپ صورت، آرایش و شینیون مو انتخاب نمایید بهتر است این نوع آینه را برای خرید انتخاب نمایید. آینه چراغ‌دار نورپردازی طبیعی و کافی را به محیط می‌بخشد و شما می‌توانید به کمک این نور طبیعی آرایش صورت یا فرم دادن به موها‌یتان را به‌راحتی انجام دهید.
  2. با استفاده از این نوع آینه در دکوراسیون می‌توانید به فضا جذابیت خاصی را ببخشید.
  3. شدت نور آینه گریم چراغ‌دار قابل تنظیم می‌باشد.
  4. رنگ لامپ‌های اطراف آینه و قاب آینه را می‌توانید برحسب نیاز خود تنظیم نمایید.

نکاتی برای خرید آینه آرایشی مناسب

نکاتی برای خرید آینه آرایشی مناسب

در زمان خرید آینه گریم بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. محل قرا‌ر‌گیری آینه
  2. موارد استفاده از آینه گریم
  3. اندازه آینه
  4. شکل هندسی آینه
  5. قیمت آینه

 

سخن آخر:

در این مطلب انواع مدل‌های آینه آرایشی را به شما عزیزان معرفی کردیم همچنین در پایان مطلب نیز نکات کاربردی برای خرید آینه گریم را مطالعه کردید. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و بامطالعه آن توانسته باشید اطلاعات لازم را برای خرید آینه گریم بدست آورید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا