آرایشی و بهداشتی

☑قیمت و راهنمای خرید گن لاغری شکم و پهلو ➕ 20 لینک خرید

دکوراتیو در دیجی کالا

گن لاغری لباسی متراکم و فشرده‌‌سازی شده است. برای گرفتن نتیجه بهتر شما باید بهترین گن لاغری را خریداری نمایید. اگر گن لاغری که انتخاب می‌کنید ساختاری مناسب داشته باشد چربی‌های موجود در قسمت شکم، معده و پهلو‌ها به‌مرورزمان کمتر می‌شوند. در برخی از موارد نیز با پوشیدن یک گن لاغری شکم و پهلو مناسب حدود چند سانت از سایز شکم و پهلو‌ها کم می‌شود.

این نکته را هم مدنظر داشته باشید، پوشیدن یک گن لاغری شکم و پهلو برای افراد خیلی چاق معجزه نمی‌کند ولی اگر شما مقدار کمی چربی در ناحیه شکم و پهلو داشته باشید با پوشیدن یک گن مناسب مقدار چربی‌ها در این نواحی کمتر می‌شوند. گن لاغری شکم و پهلو از محبوب‌ترین انواع گن لاغری زنانه و مردانه محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال خرید بهترین گن لاغری شکم و پهلو هستید بهتر است ابتدا با ویژگی‌های این گن لاغری  آشنا شوید.

راهنمای خرید بهترین گن لاغری پهلو و شکم

بهترین گن لاغری شکم و پهلو را چگونه انتخاب کنم؟ ممکن است در زمان خرید گن این سؤال ذهن شما را نیز درگیر کند. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اگر شما به دنبال انتخاب بهترین گن لاغری شکم و پهلو زنانه و مردانه هستید بهتر است نکاتی را در زمان خرید این نوع گن‌ها مدنظر داشته باشید.

بهترین گن لاغری شکم و پهلو

گن لاغری مخصوص شکم و پهلو چیست؟

به دلیل اینکه اغلب افراد در قسمت شکم و پهلو‌ دارای چربی اضافه هستند استفاده از گن لاغری مخصوص شکم و پهلو افزایش پیداکرده است.

گن لاغری شکم و پهلو شبیه به لباس می‌باشد. با پوشیدن این نوع گن شما می‌توانید به چربی‌های اضافه دور شکم و پهلوها‌یتان را جمع کنید. این نوع گن همچنین باعث می‌شود تا فرم اندام شما جذاب‌تر به نظر برسد.

این مدل گن قسمت باسن، شکم، پهلوها و کمر را پوشش می‌دهد. شایان‌ذکر است که گن لاغری شکم و پهلو از محبوب‌ترین انواع گن‌ها است. بعدازاین نوع گن انواع گن سوتین دار و ورزشی توانسته‌اند توجه افراد را به سمت خود جلب کنند.

انواع گن لاغری زنانه و مشخصات آن + قیمت

چه افرادی به پوشیدن گن لاغری نیاز دارند؟

گن لباسی است که با پوشیدن آن فرم اندام شما زیباتر به نظر می‌رسد. اگر چربی‌های دور شکم و پهلو شما را آزار می‌دهند بهتر است برای خوش‌فرم تر به نظر رسیدن فرم اندامتان از گن لاغری استفاده کنید. افرادی که در ناحیه شکم و پهلوی خود دارای چربی هستند می‌توانند با پوشیدن بهترین گن لاغری شکم و پهلو با اعتمادبه‌نفس بیشتری در مهمانی‌ها، مجالس و … شرکت کنند. افرادی که به پوشیدن گن لاغری نیازمند هستند به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. کسانی که به تازگی عمل جراحی شکمی را انجام داده‌اند می‌توانند با پوشیدن گن لاغری زخم‌هایشان را ترمیم کنند.
  2. افرادی که برای داشتن تناسب‌اندام تمایل دارند راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل را انتخاب نمایند بهتر است از پوشیدن بهترین گن لاغری غافل نشوند.
  3. ورزشکاران نیز می‌توانند برای سفت کردن عضلات شکم خود از این نوع گن استفاده نمایند.
  4. افرادی که عمل زیبایی پیکر‌تراشی را انجام داده‌اند
  5. افرادی که در قسمت پهلو، شکم، باسن، سینه و … دارای چربی هستند.
  6. در حالت کلی پوشیدن بهترین گن لاغری سن و سال یا لاغری و چاقی نمی‌شناسد. شما با هر نوع استایلی می‌توانید از گن لاغری در پوشش‌تان استفاده نمایید.
  7. اگر شما تمایل دارید باسنی خوش‌فرم داشته باشید بهتر است از زیر لباستان گن لاغری بپوشید.
  8. افرادی که در ناحیه ران دارای چربی زیادی هستند بهتر است از پوشیدن گن لاغری که تا روی زانو امتداد دارد غافل نشوند. با پوشیدن این نوع گن‌ها پاها خوش‌فرم تر به نظر می‌رسند.

 

بهترین گن لاغری شکم و پهلو مردانه و زنانه

لینک خرید پرفروش‌ترین گن‌های مردانه

نکات طلایی برای خرید بهترین گن لاغری شکم و پهلو

در زمان خرید گن لاغری شکم و پهلو به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. گن لاغری مخصوص شکم و پهلو باید دارای سایز مناسبی باشد.
  2. گن باید بتواند قسمت پهلو و شکم شما را به‌خوبی پوشش دهد.
  3. در زمان انتخاب گن به رنگ آن توجه داشته باشید. گن‌ها با رنگ روشن و سفید را باید زودبه‌زود بشویید بنابراین بهتر است از خرید این رنگ گن‌ها خودداری کنید. گن لاغری کرم و مشکی رنگ انتخابی مناسب می‌باشند. توجه داشته باشید که گن کرمی رنگ به دلیل اینکه هم‌رنگ پوست است از زیر لباس‌ها قابل‌مشاهده نمی‌باشد.
  4. توجه به جنس گن نیز از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. اگر شما تمایل دارید از گن طولانی‌مدت استفاده کنید بهتر است گنی را برای خرید انتخاب نمایید که دارای جنسی باکیفیت باشد.

انواع گن لاغری زنانه مدل یکسره

در زیر چند مدل از انواع گن لاغری زنانه مدل یکسره فنردار و بدون فنر آورده شده است.

برای دیدن گن های زنانه مدل یکسره ورق بزنید.

 

آیا استفاده از گن لاغری تأثیرگذار است؟

بستن گن باعث می‌شود تا بیشتر افراد به استایل بدن خود توجه بیشتری کنند و درنتیجه برای کاهش وزن بیشتر رژیم غذایی‌شان را با دقت بیشتری دنبال کنند. همچنین گرما و فشاری که گن شکم و پهلو به این نواحی وارد می‌کند روی نمای سلولیت دارای تأثیر زیادی است.

درصورتی‌که شما تمایل دارید سریع‌تر لاغر شوید بهتر است در زمان استفاده از گن لاغری شکم و پهلو، رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. از انجام حرکت‌های ورزشی نیز برای گرفتن نتیجه بهتر غافل نشوید.

 

بررسی مزایای استفاده از گن لاغری

بهترین گن لاغری شکم و پهلو  دارای چه ویژگی‌هایی می باشد؟

  1. از گن لاغری شکم و پهلو می‌توانید برای حضور در مجالس، باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و … استفاده کنید.
  2. گن باید چند ناحیه از بدن شما را تحت پوشش قرار دهد.
  3. کاهش سایز یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین گن لاغری شکم و پهلو می‌باشد. در زمان پوشیدن گن قسمت شکم و پهلو‌ها متناسب به نظر می‌رسد ولی این تغییر دائمی نیست. برای لاغر شدن و کم کردن وزن به‌صورت اصولی شما باید به دنبال راه چاره‌ای مناسب باشد.
  4. استفاده طولانی‌مدت از گن لاغری مخصوص شکم و پهلو می‌تواند باعث کاهش اشتها و حجم معده شود. اگر شما با پوشیدن گن به مدت طولانی مشکلی ندارید بهتر است ساعت‌های طولانی از شبانه‌روز گن بپوشید.

بیشتر بدانید: راهنمای صفر تا صد خرید گن لاغری مردانه + 9 ویژگی بهترین گن لاغری


بررسی مزایای استفاده از گن لاغری شکم و پهلو

استفاده از گن لاغری شکم و پهلو برای خانم‌ها و آقایان دارای مزایای زیادی است. بهتر است شما قبل از خرید این نوع گن با مزیت‌های استفاده از آن آشنا شوید.

  1. این نوع گن لاغری باقدرت فشرده‌سازی بالایی که دارد باعث کاهش سایز شکم و پهلو‌ها می‌گردد.
  2. به نواحی شکم و پهلو‌ها فرم متناسبی را می‌بخشد.
  3. استفاده از گن لاغری شکم و پهلو باعث می‌شود که به ناحیه شکم فشار وارد شود و درنتیجه شما زودتر احساس سیری کنید.
  4. این نوع گن‌ها فقط روی نواحی شکم و پهلوی شما تأثیر می‌گذارند و درنتیجه در قسمت قفسه سینه‌تان هیچ نوع فشاری را احساس نخواهید کرد.
  5. بعد از زایمان شکم خانم‌ها بزرگ می‌شود. استفاده از گن لاغری مخصوص شکم و پهلو پس از زایمان به جمع شدن شکم کمک زیادی می‌کند.
  6. کم کردن وزن پروسه طولانی‌مدت و طاقت‌فرسایی است. اگر شما به مهمانی فوری دعوت‌شده‌اید می‌توانید برای داشتن استایلی مناسب گن لاغری شکم و پهلو را از زیر لباستان بپوشید. با پوشیدن این نوع گن به تناسب‌اندامتان کمک زیادی می‌شود و شیک‌پوش‌تر از همیشه به نظر می‌رسید.
  7. یکی از مزایای مهم گن لاغری مخصوص شکم و پهلو این است که باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود. اگر شما تناسب‌اندام داشته باشید و شکمتان کوچک‌تر به نظر برسد با اعتمادبه‌نفس بیشتری در مهمانی‌ها و مراسم‌های بزرگ شرکت خواهید کرد.
   
گن مردانه فرم تایم مدل 6200

گن مردانه فرم تایم مدل 6200

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • پلی آمید
  • یقه
    گرد
  • تعداد کالا در بسته
    1
  • جزئیات
    - یقه گرد و آستین‌ حلقه‌ای - دارای کمر کشی و جذب
459,000 434,700 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
   

 

استفاده از گن های لاغری در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی

ورزشکارانی که در نواحی شکم و پهلوها‌یشان دارای چربی هستند همیشه این پرسش ذهنشان را درگیر می‌کند.

امروزه انواع گن لاغری ورزشی در بازار به فروش می‌رسند که از این نوع گن‌ها می‌توان در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده کرد. ساختار این نوع گن‌های لاغری شکم و پهلو بدین‌صورت است که در زمان انجام حرکات ورزشی چربی‌های موجود در ناحیه شکم و پهلو را سفت و فشرده می‌کنند و فرد می‌تواند به‌راحتی حرکت‌های ورزشی را انجام دهد.

استفاده از گن لاغری شکم و پهلو برای افرادی که به‌صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند بهتر است زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد.

 

ویژگی‌های گن لاغری مخصوص شکم و پهلو

نکاتی برای استفاده از گن های لاغری شکم و پهلو

در زمان استفاده از گن لاغری شکم و پهلو بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اگر شما از گن پلاستیکی لاغری استفاده می‌کنید بهتر است حواستان به از دست رفتن آب بدن باشد. این نوع گن باعث افزایش تعریق و درنتیجه کاهش آب بدن می‌شود درصورتی‌که هدف از کاهش وزن کاهش چربی‌ها است.
  2. در زمان استفاده از گن لاغری نباید احساس تنگی نفس داشته باشید.
  3. در زمان استفاده از گن نباید احساس بازگشت اسید معده داشته باشید.
  4. استفاده از گن با سایز نامناسب باعث بر هم خوردن تناسب‌اندام می‌گردد.
  5. استفاده از گن با سایز کوچک باعث ایجاد چین‌وچروک روی پوست و ایجاد سایر ضایعات پوستی می‌شود.

قیمت گن لاغری شکم و پهلو زنانه و مردانه

گن‌های لاغری شکم و پهلو در انواع مدل‌ها و سایز‌های مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل قیمت آن‌ها یکسان نیست.

موارد زیر روی قیمت گن لاغری شکم و پهلو تأثیرگذار هستند:

  1. جنس گن
  2. سایز گن
  3. کیفیت گن
  4. مدل گن لاغری

برای دیدن مشخصات و قیمت گن لاغری شکم و پهلو در مدل‌های مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا به انتهای همین صفحه بروید.

مشاهده ارزان‌ترین گن لاغری + خرید

مهم‌ترین نکات برای خرید گن لاغری

سایز گن

اولین نکته برای خرید بهترین گن لاغری دقت و توجه به سایز گن می‌باشد. بنابراین سایز گن لاغری باید متناسب با سایز شما باشد؛ زیرا اگر بزرگتر باشد تاثیری نخواهد داشت و اگر کوچک هم باشد باعث جمع شدن پوست و چروک شدن آن می‌شود.

یک روش ساده اینست که در مرحله اول بوسیله شماره‌ها یا برچسب‌هایی که در گوشه لباسهای‌تان وصل شده، سایز بدنتان را به دست بیاورید. در مرحله دوم باید سایز گن لاغری مناسب خود را به وسیله راهنمای زیر پیدا کنید. توجه داشته باشید که در هر دریف سایز بدن و سایز گن آمده است که البته هم‌پوشانی نیز دارد که با دو مثال آنرا توضیح خواهیم داد.

  • سایز بدن 40 تا 46 — سایز گن مدیوم M
  • سایز بدن 44 تا 50 — سایز گن لارژ L
  • سایز بدن 48 تا 54 — سایز گن ایکس لارژ XL
  • سایز بدن 52 تا 58 — سایز گن دو ایکس لارژ XXL

مثال1: فرض کنید سایز بدن شما ۴۲ است. براساس اطلاعات بالا سایز ۴۲ در بازه سایز 40 تا 46 قرار می‌گیرد و باید گن سایز مدیوم (M) را انتخاب کنید.

مثال2: فرض کنید سایز اندام شما 52 می‌باشد. همانطور که ملاحظه می‌کنید سایز 52 هم در ردیف سایز بدن 48 تا 52 قرار می‌گیرد (XL)و هم در ردیف سایز بدن 52 تا 58 یعنی (XXL). اگر به این صورت در دو ردیف هم‌پوشانی ایجاد شد اولویت با انتخاب اندازه کوچکتر است. بنابراین در مثال دوم سایز (XL) گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

رنگ

اکثر گن‌ها در رنگ‌های کرم، مشکی و سفید تولید می‌شوند؛ و رنگ کرم به علت این که به رنگ پوست نزدیک است پرمصرف‌تر است. اگر رنگ سفید را انتخاب کنید باید به قابلیت شست و شوی آن نیز توجه داشته باشید چرا که سریعتر کثیف شده و تعداد شستشوی آن بالاست.

نوع گن

پیش از خرید گن باید بدانید که میخواهید برای کدام قسمت از بدن استفاده کنید تا بتوانید مدل مناسب خود را خریداری کنید اما به طور معمول پرفروش‌ترین نوع گن لاغری موجود در بازار، متعلق به گن‌هایی است که ناحیه کم را پوشش می‌دهند.

جنس گن

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است جنس پارچه‌ای است ک در دوخت گن استفاده شده. اگر جنس پارچه‍ای که استفاده شده خوب نباشد و کشسانی مناسبی نداشته باشد در اثر کشیدگی زیا خاصیت کشسانی خود را از دست خواهد داد و زود پاره می‌شود.

قابلیت شست‌وشو

گن‌ لاغری شکم و پهلو به طور مستقیم روی پوست بدن قرار می‌گیرد و سبب تعریق می‌شود. بنابراین بهتر است گن لاغری که انتخاب می‌کنید دارای قابلیت شست‌وشو باشد. گن‌های که با بالا بردن میزان تعریق بدن باعث کاهش وزن می‌شوند به طبع باید بیشتر شسته شوند.

پیشنهاد سایت مرجی برای شستشوی گن لاغری شکم و پهلو این است که حتماً آنها را با دست و با آب سرد با دمای زیر 40 درجه بشویید. از انداختن گن‌ها درون ماشین لباسشویی جدا بپرهیزید. بهتر است که گن در زیر نور خورشید خشک شود و از آبگیری و چلاندن گن با دست خودداری کنید تا به الیاف آن آسیب نرسد. با انجام این نکات ساده عمر گن افزایش یافته و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

 

قیمت گن لاغری مردانه و زنانه

 

شکم بند لاغری چربی سوز

در کنار استفاده از گن لاغری شکم و پهلو، شکم بند لاغری چربی سوز نیز یکی از روش‌های مفید برای کاهش چربی و سوزاندن چربی‌های اضافی در منطقه شکم و پهلو می باشد. شکم بند با استفاده از فشار و حرارت، باعث بهبود گردش خون در منطقه شکم شده و موجب چربی سوزی بیشر می‌شود.

شکم بندهای لاغری وسیله‌ای برای کاهش وزن و چربی‌سوزی هستند. این محصولات هم پهن و هم کششی هستند و به دور پهلو و شکم پیچیده می‌شوند. بیشتر شکم بندهای لاغری بست‌های قابل تنظیمی دارند و اندازه آن را می‌توانید تنظیم کنید. استفاده از شکم بندهای لاغری باعث کاهش سایز افراد حدود یک تا دو درجه می‌شود و در زیبایی اندام نقش بسزایی دارد. جنس این محصولات بیشتر از پارچه پلیمری می‌باشد. این محصولات از تبادل رطوبت و گرما در بین هوای اطراف و پوست ممانعت می‌کند و باعث تعریق بدن و در نهایت چربی‌سوزی در فرد در ناحیه پهلو و شکم می‌شود. در حین استفاده از شکم بندهای لاغری بایستی تحرک کافی و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

اگر از شکم بند لاغری چربی سوز استفاده کنید می‌تواند برای شما مزایای زیر را داشته باشد:

کاهش چربی‌های اضافی: با استفاده منظم از این دستگاه، می‌توان به کاهش چربی‌های اضافی در منطقه شکم دست یافت.

بهبود گردش خون: فشار و حرارت اعمال شده توسط شکم بند، باعث بهبود گردش خون در منطقه شکم شده که  می توند به سوزاندن چربی‌ها کمک ‌کند.

افزایش سوزاندن چربی: حرارت تولید شده توسط دستگاه، باعث افزایش سوزاندن چربی‌های موجود در منطقه شکم و پهلو می‌شود.

تناسب اندام: استفاده منظم از شکم بند لاغری چربی سوز می‌تواند به شکل دهی و تناسب اندام کمک کند.

نتیجه‌گیری

اگر شما به دنبال تناسب‌اندام و کاهش سایز شکم و پهلو‌هایتان هستید می‌توانید بهترین گن لاغری شکم و پهلو را با توجه به توضیحات بالا برای خرید انتخاب نمایید. این گن باعث می‌شود تا قسمت پهلو‌ها و شکم شما به‌صورت قابل‌توجهی لاغر و خوش‌فرم به نظر برسند. در انتهای این مطلب مشخصات و لینک خرید گن‌های لاغری شکم و پهلو در مدل‌های مختلف برای مقایسه شما عزیزان آورده شده است.

سوالات متداول

علت چربی شکم و پهلو چیست؟

دلایل آن عبارتند از:
رژیم غذایی نامناسب، ورزش نکردن، و خواب کوتاه یا کم کیفیت . 
یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال می تواند به افراد کمک کند چربی اضافی شکم خود را از بین ببرند و خطر مشکلات مرتبط با آن را کاهش دهند

چقدر طول می کشد تا چربی پهلو از بین برود؟

اگر یک رژیم غذایی سالم و کم چرب داشته باشید، کالری بیشتری نسبت به آنچه که دریافت می‌کنید بسوزانید و از ترکیب تمرین هوازی و شکم استفاده کنید، خواهید دید که در عرض چند هفته، چربی‌های شکم و پهلو شروع به آب شدن، می‌کنند.

  • نحوه نمایش محصول ها
گن زنانه اسمارا مدل Z-5465

گن زنانه اسمارا مدل Z-5465

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • پلی آمید
  • جزئیات
    کشور مبداء برند : آلمان
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن فرم دهنده باسن مدل 2300

گن فرم دهنده باسن مدل 2300

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • جزئیات
    فرم دهنده باسن بالا برنده باسن
540,000 424,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن لاغری ساعت شنی آن میچل مدل 2028

گن لاغری ساعت شنی آن میچل مدل 2028

مشخصات

  • جنس
    لاکرا
  • نوع گن
    شکمی
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن
    فنردار
  • نگهداری
    به دلیل استفاده از فنر در داخل گن، جهت جلوگیری از خم شدن و شکستگی فنر به هبچ وجه آنرا مچاله نکنید در هنگام شستشو به هیچ وجه آنرا چنگ نزنید از شستن آن در ماشین لباس شویی جدا خودداری کنید · نحوه شستشو: یکی از خوبی‌های این این این است که به راحتی قابل شست و شو و تمیز شدن است. کافیست که گن لاغری را با‌ ترکیبی از آب و الکل با درصد 50-50 به صورت اسپری تمیز کنید. به شکلی که قسمت داخل شکم‌بند به خوبی شسته شود و در نهایت حواستان باشد که گن را با دستانتان نچلانید و پس از اتمام شستن برای خشک شدن، گن لاغری را بر روی رخت آویز در فضای آزاد پهن کنید. برای شستن گن ساعت شنی همچنین میتوانید قسمت داخلی گن را با مقداری مایع لباسشویی و آب سرد ( حتما آب سرد ) آن را شستشو نمایید و بعد زا آن روی رخت آویز پهن نمایید. نکته : از چلاندن گن جدا خودداری فرمایید چون باعث شکسته شدن فنر ها میشود . به هیچ وجه از لباس شویی برای شستن این گن لاغری استفاده نکنید ، زیرا باعث شکسته شدن فنر ها و تا خوردن ان میگردد. به هیچ وجه ازسشوار ، شوفاژ ، بخاری ، اتو برای خشک کردن گن ساعت شنی استفاده ننمایید. 100% با آب سرد شسته شود.
  • کشور مبدا برند
    کلمبیا
  • کشور تولید کننده
    کلمبیا
  • جزئیات
    دارای بند قابل تنظیم و تغییر ساخت كلمبيا 3 هوك(3 ردیف قرن پرس شده) 9 فنر داخلی (جهت لول نشدن گن) ساخته شده از 6 لايه اكسپرس شده لاتكس(لاستيك طبيعي كه چربي سوزي ميكند)و اسپاندكس(لايه اي كتون پنبه اي كه لايه داخلي گن ميباشد كه ضد حساسيت است و عبور دهنده هواست) به دليل داشتن 9 فنر به هيچ عنوان لول نميشود و بالا نميرود مناسب براي استفاده در كل روز مناسب براي استفاده در باشگاه و پياده روي مناسب براي استفاده در محل كار و مهماني مناسب براي استفاده بعد از زايمان مناسب براي بعداز عمل هاي جراحي و پيكر تراشي مناسب كساني كه از كمر درد رنج ميبرند
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن لاغری چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد 1693

گن لاغری چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد 1693

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    قزن
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن زنانه فرم ایزی کد 2400

گن زنانه فرم ایزی کد 2400

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • نوع گن
    شلوارک
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی گن
    بدون درز
  • جزئیات
    شلوار گنی بلند زیر سینه ترک زنانه محصول کشور ترکیه Turkey بالا برنده باسن , جمع کننده ران و ساق پا, جمع کننده شکم و پهلو مناسب برای بعد از جراحی های لاغری و زیبایی شامل آبدومینو پلاستی , ساکشن, لیفتینگ , لیپوماتیک الیاف آنتی باکتریال که مانع از بو گرفتن لباس در استفاده طولانی مدت میشود پارچه میکروفایبر از الیاف مصنوعی با ضخامت ظریف تر از یک تار موی انسان ساخته شده دارای لایه سیلیکونی چسبی قسمت کمر شلوار برای جلوگیری از لول شدن توصیه شده توسط پزشکان جراحی زیبایی
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن زنانه آن چری کد 2-997

گن زنانه آن چری کد 2-997

مشخصات

  • جنس
    لاکرا
  • نوع گن
    شکمی
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن
    فنردار
  • نگهداری
    از چلاندن گن جدا خودداری فرمایید چون باعث شکسته شدن فنرها میشود. به هیچ وجه از ماشین لباسشویی برای شستن گن ساعت شنی استفاده نکنید، زیرا باعث شکسته شدن فنر ها و تا خوردن آن میگردد. به هیچ وجه ازسشوار ، شوفاژ ، بخاری ، اتو برای خشک کردن گن ساعت شنی استفاده ننمایید. 100% با آب سرد شسته شود.
  • کد کالای محصول
    997-2
  • کشور مبدا برند
    کلمبیا
  • کشور تولید کننده
    کلمبیا
1,290,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن کد 532

گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن کد 532

مشخصات

  • جنس
    لاکرا
  • نوع گن
    شکمی
  • نحوه بسته شدن
    قزن
  • ویژگی‌های تخصصی گن
    فنردار
  • جزئیات
    دارای 6 قزن و 9 فنر طبی بهترین نوع پارچه لاتکس
960,000 912,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن لاغری زنانه کد 207

گن لاغری زنانه کد 207

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن زنانه هات شیپر مدل لاغری کد 230

گن زنانه هات شیپر مدل لاغری کد 230

مشخصات

  • جنس
    پلی پروپیلن
  • کشی
  • نوع گن
    سوتین
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی گن
    سوتین دار
  • طبی
  • کشور تولید کننده
    ترکیه
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن زنانه کد 3927 رنگ کرم

گن زنانه کد 3927 رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • گیپور
  • نایلون
  • نخ
  • نوع گن
    شلوارک
  • نحوه بسته شدن
    کشی
  • ویژگی‌های تخصصی گن
    بدون ویژگی خاص
  • نگهداری
    - شست شو در دمای 30 درجه سانتی گراد - بدون استفاده از سفید کننده - بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود
  • جزئیات
    -تهیه شده از کش محکم و مقاوم -نحوه بسته شدن به صورت کشی -لیفت کامل شکم و پهلو -دارای 2 نوار لاستیکی در قسمت پشت کمر -دارای کمر کشی
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن زنانه کد 238000509

گن زنانه کد 238000509

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    جنس: استرچ گن شورتی پروتزدار
85,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
گن لاغری ژانکس مدل ساعت شنی

گن لاغری ژانکس مدل ساعت شنی

نمایش محصول در دیجی استایل
دکمه بازگشت به بالا