خانه و آشپزخانه

معرفی بهترین مارک یخچال فریزر خارجی + 15 برند برتر یخچال در جهان

دکوراتیو در دیجی کالا

اگر به دنبال بهترین مارک یخچال فریزر خارجی هستید، این 15 برند برتر یخچال در جهان تصمیم خرید یخچال شما را تغییر خواهد داد. برترین شرکت‌های یخچال سازی جهان به‌تدریج با جدیدترین فناوری‌های خود در حال ایجاد رقابت در بازار یخچال هستند. اگر برندهای معروف یخچال سازی بهترین ابزارها و تجهیزات خود را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کنند، چه کسی است که نخواهد یک یخچال به‌روز داشته باشد تا زندگی خود را آسان‌تر کند؟

مطالب مرتبط:  بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی

برای مشاهده پربازدید ترین یخچال فریزر خارجی برند سامسونگ، ال جی و بوش  و قیمت آنها به انتهای مقاله بروید

برو به انتهای مقاله برای دیدن پربازدید ترین یخچال فریزر خارجی + قیمت

 

بیایید برترین و بهترین مارک یخچال فریزر خارجی جهان را با رتبه‌بندی برندها ببینیم:

1. ال جی الکترونیکس (LG Electronics)

  شرکت ال جی
نام کشور برند کره جنوبی
سال تأسیس 5 ژانویه 1947
بنیان‌گذاران Koo In-hwoi
تعداد کارکنان 75,000
بهترین محصول تلویزیون هوشمند HDR ال جی _ تلویزیون OLED ال جی _ یخچال هوشمند و …

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - ال جی الکترونیکس

ال جی الکترونیکس

LG شکل کوتاه Lucky Goldstar است، اما بیشتر با فرم کوتاه LG شناخته می‌شود. این برند کره‌ای در سطح جهانی شهرت زیادی به دست آورده است؛ زیرا در کنار تولیدکنندگان مبتکر و کیفیت بالای محصول، امکانات بیشتری را با هزینه کمتر ارائه می‌دهد که برای افراد طبقه متوسط ​​مزیت زیادی دارد.

در سال 1995، برند کره ای لوازم خانگی و الکترونیکی Lucky Goldstar، با شعار Life’s Good  یعنی زندگی خوب است، به ال جی تبدیل شد.

برند ال جی در ارائه بهترین خدمات با یخچالی جادار و قفسه‌های مستحکم مهارت دارد. در حال حاضر ال جی بالاترین رتبه را کسب کرده است و نظرات ویژه بسیاری از مشتریان را دریافت کرده است که ارزش زیادی دارد. اگر برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی می‌خواهید سراغ برندی بروید که اولویت اولش صداقت با مشتریانش است، باید به سراغ برندهای ال جی بروید.

 جدید ترین یخچال فریزر مدل ال جی + قیمت 

2. سامسونگ الکترونیکس (SAMSUNG)

  شرکت سامسونگ
نام کشور برند کره جنوبی
سال تأسیس 13 ژانویه 1969
بنیان‌گذاران لی بیونگ – چول
تعداد کارکنان 287,000
بهترین محصول یخچال 4 درب سامسونگ _ یخچال ساید بای ساید و …

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - سامسونگ الکترونیک

سامسونگ الکترونیک

در زبان کره‌ای، کلمه سامسونگ به معنای سه ستاره است. این نام توسط بنیانگذار سامسونگ، لی بیونگ چول انتخاب شد. ایشان چشم‌اندازش این بود که شرکتش مانند ستاره‌هایی در آسمان، بدرخشد و جاودانه شود.

ویژگی‌های یخچال سامسونگ برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی این است که تمامی امکانات موردنیاز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. سامسونگ به لطف نوآوری، طراحی شیک محصول و نیز کیفیت محصول، سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را در اختیار دارد. با یخچال سامسونگ، سبک طراحی برتر را دریافت می کنید.  این یخچال‌ها همچنین بسیار قابل اعتماد هستند و دارای ویژگی‌های اضافی برای افزایش راحتی کاربر می باشند.

این برند در حال حاضر با بروز کردن ویژگی‌ها و مدل‌های جدید برای متقاعد کردن مشتری با مناسب‌ترین قیمت، توانسته بازار خوبی در سطح جهانی به دست بیاورد.

پرفروش ترین یخچال فریزر مدل سامسونگ + قیمت 

3. بکو (beko)

  شرکت بکو
نام کشور برند ترکیه
سال تأسیس 1955
بنیان‌گذاران  Vehbi Koç- Leon Bejerano
تعداد کارکنان 30,000
بهترین محصولات یخچال بزرگ ایستاده بکو مدل Lxsp1545 _ ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424 W و…

بهترین مارک یخچال فریزور خارجی - بک

بکو

بکو یک برند لوازم‌خانگی مستقل و همیشگی است که از سال 1954 در حال ارائه خدمات است. اگر به دنبال گزینه‌ای مناسب برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی هستید، یخچال‌های برند بکو جز بهترین و پرفروش‌ترین برندهای یخچال در بازار ایران است زیرا هم مصرف انرژی کمی‌دارد و هم لوازم‌یدکی آن در ایران به‌راحتی پیدا می‌شود.

4. شرکت پاناسونیک (Panasonic)

  شرکت پاناسونیک
نام کشور برند ژاپن
سال تأسیس 13 مارس 1918
بنیان‌گذاران کونوسوکه ماتسوشیتا
تعداد کارکنان 259,385
بهترین محصول تلویزیون قابل حمل _ دوربین کامپکت DMC TZ100 _ گیرنده باند FM AM 2 RF TJ20 _ هدفون استریو EAH T700 _ یخچال فریزر دو درب پاناسونیک 342 لیتری

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - پاناسونیک

پاناسونیک

این شرکت ژاپنی محصولاتی را به ارمغان آورده است که زندگی را آسان کرده است. شرکت پاناسونیک نقطه عطفی در مسیر خلاقیت در فناوری ایجاد کرده است. از برس برقی گرفته تا یخچال کوچک دستی و بزرگ‌ترین تلویزیون صفحه تخت که از اختراعات این شرکت است. شرکت پاناسونیک جوایز زیادی دریافت کرده است و در راه قرار گرفتن در ردیف اول لوازم خانگی و ابزارهای  الکترونیکی است.

5. بوش (BOSCH)

  شرکت بوش
نام کشور برند آلمان
سال تأسیس 15 نوامبر 1886
بنیان‌گذاران رابرت بوش
تعداد کارکنان 395,000
بهترین محصول یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD92SB30 _ یخچال دو درب 3 ستاره فراست بوش و…

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - بوش

بوش

یکی از مارک های یخچال آلمانی، یخچال برند بوش است که با ارائه بهترین تجهیزات تمرکز خود را بر شعار؛ ایجاد زندگی سالم‌تر، شاداب‌تر و خیره‌کننده‌تر قرار داده است. موادی که این شرکت برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند کیفیت خوبی دارد.

همچنین لوازم خانگی بوش به دلیل طراحی قابل اعتماد و برنامه های گارانتی مشتری پسند یکی از معتبرترین مارک های موجود در بازار هستند. لوازم خانگی بوش از سال 2019 تا 2022 توسط شرکت Lifestory Research به عنوان معتمدترین برند آشپزخانه آمریکا انتخاب شده است.

از ویژگی‌های مثبتی که باعث می‌شود برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی به برند بوش توجه کنید این است که محصولات این برند بسیار مستحکم هستند و ساختار ظاهری آن‌ها واقعاً دیدنی است. محصولات شرکت بوش ازیک‌طرف، می‌توانند عناصر عالی و درجه‌یک را به شما ارائه دهند و از طرفی در بلند مدت مقرون‌به‌صرفه باشند.

ارزان ترین یخچال فریز مدل بوش + قیمت 

6. حایر (Haier)

  شرکت حایر
نام کشور برند چین
سال تأسیس 1984
بنیان‌گذاران Zhang Ruimin
تعداد کارکنان 76,400
بهترین محصول  تلویزیون ال ای دی 55 اینچ حایر مدل 4K UHD _ ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک 8 کیلوگرمی حایر _ یخچال فریز 4 درب حایر

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - حایر

حایر

اگر به دنبال یخچالی مقرون‌به‌صرفه هستید و نمی‌دانید به دنبال کدام برند باید بروید، مطمئناً برند حایر گزینه مناسبی برای شما است. این شرکت مقرون‌به‌صرفه همچنان با سخت‌کوشی در رتبه ده برند برتر یخچال قرار می‌گیرد. این برند درجه‌یک به‌اندازه کافی برای برآورده کردن خواسته‌های شما با هزینه مناسب و روش‌های کارکرد بالا کافی است.

7. شرکت ویرپول (whirlpool)

  شرکت ویرپول
نام کشور برند ایالات متحده آمریکا
سال تأسیس 11 نوامبر 1911
بنیان‌گذاران Emory Upton – Louis Upton
تعداد کارکنان 920,000
بهترین محصول  یخچال 4 در فرانسوی 36 اینچی WRX735SDBM

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - ویرپول

ویرپول

اگر به دنبال بهترین مارک یخچال آمریکایی هستید، شرکت ویرپول تا حد زیادی یک برند معروف آمریکایی برای تولید یخچال و فریزر است.

سالانه حدود 70 میلیون از محصولات این شرکت با سود بالا به فروش می‌رسد. این برند کلاسیک با حداکثر امکاناتی که جدیدترین یخچال می‌تواند ارائه دهد، در بالاترین سطح خود کار می‌کند. اگر برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی به دنبال لوازم جانبی یخچال و مزایای کیفی و عملکرد هستید، واقعاً باید به سراغ این برند یخچال بروید.

 8. کیچن اید (KitchenAid)

  شرکت کیچن اید
نام کشور برند ایالات متحده آمریکا
سال تأسیس 1919
بنیان‌گذاران شرکت تولیدی هوبارت
تعداد کارکنان 16,700
بهترین محصول میکسر دستی دیجیتال 9 سرعته _ میکسر پایه حرفه‌ای سری 600 _ مخلوط کن سری حرفه‌ای _ توستر 4 تکه با اهرم بالابر دستی و دیجیتال _ مخلوط‌کن دستی 2 سرعته و…

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - کیچن اید

کیچن اید

این برند، اگرچه تحت شرکت Whirlpool کار می‌کند، اما به‌قدری دارای مزیت‌های الکترونیکی است که اکنون به‌عنوان یک نام تجاری مجزا شناخته می‌شود.

اگر می‌خواهید غذای خود را تازه و زنده نگه‌دارید، کیچن اید بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. لوازم جانبی باکیفیت و خدمات نگهداری مواد غذایی خاص به همراه تعادل درجه حرارت در هر آب‌وهوایی از مزایای اصلی این برند است.

9. هیتاچی (Hitachi)

  شرکت هیتاچی
نام کشور برند ژاپن
سال تأسیس 1908
بنیان‌گذاران Namihei Odaira
تعداد کارکنان 380,714
بهترین محصول یخچال دو درب هیتاچی R-W720FPND1X 638 لیتری – یخچال هیتاچی R-BG410P6PB (GBK) –

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی - هیتاچی

هیتاچی

یخچال های هیتاچی ازنظر مقاومت و جادار بودن در سراسر جهان خدمات خوبی ارائه می کنند. هیتاچی از طراحی مواد بیرونی گرفته تا عملکرد خنک‌کننده بهینه ماشین‌های داخلی، به‌عنوان یک بازیکن لوازم خانگی، فوق‌العاده بازی می‌کند. شکل‌های مختلفی از یخچال های هیتاچی بر اساس قیمت ساخته‌شده است. در کنار یخچال و فریزر هیتاچی سایر خدمات الکترونیکی این برند نیز شهرت دارد.

10. الکترولوکس (Electrolux)

  شرکت الکترولوکس
نام کشور برند سوئد
سال تأسیس 1919
بنیان‌گذاران Alex Wenner-Gren
تعداد کارکنان 48,652
بهترین محصول یخچال تولید درب فرانسوی مدل Electrolux 524L _ جاروبرقی PURE F9_ ماشین ظرفشویی انتخاب سریع الکترولوکس _ جاروبرقی AEG VX9_ ماشین ظرفشویی نوع قفسه تمیز و سبز و …

الکترولوکس

الکترولوکس

از سال 1919 برند الکترولوکس در کشور سوئد متولد شد تا راه طولانی را برای ارائه خدمات بهتر به جهان با تجهیزات الکترونیکی طی کنند. این برند با ارائه یخچال هایی با عملکرد بالا و انرژی کارآمد شهرت دارد. پس اگر شما برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی به دنبال یخچالی با عملکرد بالا و انرژی کارآمد هستید، یخچال های برند الکترولوکس گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

11. مای تگ (Maytag)

  شرکت مای تگ
نام کشور برند ایالات متحده آمریکا
سال تأسیس 1893
بنیان‌گذاران فردریک لوئیس میتاگ
تعداد کارکنان 2,500
بهترین محصول یخچال ساید بای ساید مای تگ مدل WRS586FLDW _ یخچال ساید بای ساید مای تگ آمانا _ یخچال فرنچ درب شیشه‌ای می تگ و…

یخچال فریزر خارجی مای تگ

مای تگ

برند مای تگ تحت شرکت Whirlpool است، این برند شهرت فردی خود را با خلاقیت ذاتی خود به دست آورده است. یخچال هایی که این شرکت ارائه می‌دهد باکیفیت بالا است و تقاضای بالایی هم دارند. طول عمر یخچال‌های مای تگ 14 تا 17 سال است. علاوه بر این، فضای داخلی که آن‌ها طراحی می‌کنند به‌راحتی می‌توانند محصولات را تازه و سالم نگه‌دارند. سایر محصولات شرکت مای تگ نیز خدمات مشابهی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

 

12. فریجیدر (Frigidaire)

  شرکت فریجدر
نام کشور برند ایالات متحده آمریکا
سال تأسیس 1918
بنیان‌گذاران ویلیام سی دورانت
تعداد کارکنان 55,400
بهترین محصولات یخچال 36 اینچی فریجدر مدل Series FGHB2867TF _ یخچال درب فرانسوی فریجدر مدل FFHD2250TS و…

یخچال فریزر خارجی فریجیدر

فریجیدر

زمانی فریجیدر با عملکرد بالا و کمترین میزان خرابی اولین برند برتر یخچال در جهان بود. فریجیدر همچنان به‌عنوان برترین برند یخچال در میان سایر رقبا پیشرو شناخته می‌شود. این برند لوازم تجاری در ایالات متحده آمریکا ساخته‌شده است و در سال 1916 افتتاح شد. از آغاز تا اواسط قرن نوزدهم، این برند شروع به کسب بالاترین شهرت خود کرد.

یخچال‌های برند فریجیدر در سطح جهانی بسیار موردتقاضا قرار می‌گیرد. اگر شما جز افرادی هستید که نسبت به لکه‌ها حساس هستند، می‌توانید برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی از مدل‌های برند فریجیدر استفاده کنید، زیرا بعضی از مدل‌های برند فریجیدر دارای پوشش ضدلک فوق‌العاده‌ای هستند.

13. هات پوینت (Hotpoint)

  شرکت هات پوینت
نام کشور برند بریتانیا
سال تأسیس 1911
بنیان‌گذاران  ارل ریچاردسون
تعداد کارکنان 1,000
بهترین محصولات یخچال فریزر 28 اینچی هات پوینت مدل HPS16BTNLWW _ ماشین لباسشویی هات پوینت مدل FML 842

یخچال فریزر هات پوینت

هات پوینت

از سال 1911، هات پوینت یکی از بهترین مارک های یخچال برای خدمات لوازم‌خانگی قابل‌اعتماد در نظر گرفته می‌شود. یخچال های هات پوینت که بیش از 19 سال دوام می‌آورد، تمام میوه‌ها، سبزیجات و پروتئین‌ها را تازه و آبدار نگه می‌دارد. به‌طورکلی یخچال های هات پوینت به دلیل ویژگی‌های جذاب و پرکاربردی که دارند می‌تواند در لیست انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی به‌عنوان یکی از گزینه‌های بهترین یخچال باقیمت مناسب قرار بگیرند.

 

14. میله (Miele)

  شرکت میله
نام کشور برند آلمان
سال تأسیس 1899
بنیان‌گذاران کارل میله، راینهارد زینکان
تعداد کارکنان 20,944
بهترین محصولات یخچال 4 در مدل KFNF9955IDE_ یخچال میله مدل K1913 و…

یخچال فریزر میله

میله

با چندین گزینه خوب، برند میله بهترین یخچال هایی را که شایسته آن هستید در اختیار شما قرار می‌دهد. از سال 1899، این شرکت در تلاش برای ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تجاری و همچنین لوازم‌خانگی بوده است.

 

15. ترمادور (Thermador)

  شرکت ترمادور
نام کشور برند ایالات متحده آمریکا
سال تأسیس 1916
بنیان‌گذاران ویلیام ای. کرانستون
تعداد کارکنان 10,000+
بهترین محصولات یخچال فریزر توکار فولادی ضدزنگ ترمادور _ فریزر 36 اینچی درب داخلی در قسمت پایین یخچال و…

یخچال فریزر ترمادور

ترمادور

در میان سایر لوازم پخت‌وپز، این برند همچنین بر تولید بهترین یخچال ممکن تمرکز دارد. این شرکت با ارائه گزینه‌های سفارشی، تلاش زیادی می‌کند تا یخچال‌های باکیفیت جدید و ویژگی‌های داخلی و خارجی شیک و حرفه‌ای را به مشتریان خود معرفی کند. یخچال های ترمادور با فیلتراسیون عالی جریان هوا، کمپرسورهای دوگانه پیشرفته و…، گزینه خوبی برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی هستند.

سخن آخر

آنچه در این مقاله بیان شد ویژگی‌ها و خصوصیات 15 برند برتر جهان برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی بود. این برندها واقعاً سخت تلاش می‌کنند تا  یخچال هایی باکیفیت و پیشرفته باتوجه به نیاز مردم تولید کنند. این برندها برای داشتن زندگی با غذاهای تازه و سالم محصولاتی با کاربردهای متفاوت و مناسب ارائه می‌کنند.

پربازدید ترین یخچال فریزر خارجی برند سامسونگ، ال جی و بوش

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی کدامند؟

طبق تجزیه و تحلیل های انجام شده در وب سایت مرجی بهترین مارک یخچال فریز خارجی شامل برند های سامسونگ، ال جی،بوش و…. است.

کدام رنگ یخچال را بخریم؟

یخچال نقره‌ای یا سیلور مطلوب ترین رنگ در بین طراحان، سازندگان و خانم‌های خانه‌دار است. رنگ نقره‌ای می تواند فضای آشپزخانه را مدرن و امروزی کند، در حالی که جذابیت و سبک موجود در طراحی آشپزخانه شما را حفظ می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا