آرایشی و بهداشتی

بررسی بهترین مارک بالم لب در مرجی

دکوراتیو در دیجی کالا

 

ما در این محتوا قصد داریم بهترین مارک بالم لب را به شما معرفی کنیم. پیش از هر چیز ابتدا لازم است توضیح مختصر و کوتاهی در مورد پوست لب و حساسیت آن و نیز اهمیت مراقبت از آن ارائه دهیم. سپس در خصوص اهمیت استفاده از بالم لب، مطالبی را بیان خواهیم کرد. همچنین ما قصد داریم بهترین مارک بالم لب رنگی، بهترین مارک بالم لب خارجی و بالم لب رنگ دهنده را به شما عزیزان معرفی کنیم. به‌طورکلی ما قصد داریم جواب این سؤال که بهترین مارک بالم لب چیست را ذکر کنیم.

بهترین مارک بالم لب

بهترین مارک بالم لب و مراقبت از لب ها

وقتی صحبت از مراقبت لب ها به میان می‌آید، بسیاری از بانوان بی‌درنگ می‌پرسند، بهترین مارک بالم لب کدام است؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است بدانید حفظ رطوبت لب ها اهمیت بسیار زیادی دارد. مراقبت درست و صحیح از لب ها موجب می‌شود لب های شما همواره به رنگ صورتی باشند. همچنین نرم و برجسته خواهند بود.

برای مراقبت صحیح از لب ها استفاده از بالم لب، یک روش تائید شده است. این محصول را می‌توان به دو صورت در بازار یافت. بالم لب های رنگی و بالم لب های بدون رنگ. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید از هر نوع که دلخواه شما است استفاده کنید. همچنین بالم لب های حجم دهنده نیز در بازار وجود دارند که علاقه‌مندان می‌توانند از این مدل بهره‌مند گردند.

معمولا از بالم لب های رنگی و بالم های حجم دهنده برای آرایش صورت استفاده می‌شود. اگر قصد دارید آرایش پوست صورت را بطور کامل و حرفه ای طی 5 مرحله یاد بگیرید می‌توانید از مقاله 5 مرحله آرایش پوست صورت، از پرایمر تا هایلایت استفاده کنید.

لطافت لب


بیشتر بخوانید: چگونه بهترین بالم لب مخصوص هر فصل را انتخاب کنیم؟


حفظ رطوبت و لطافت لب ها با بهترین مارک بالم لب

اولین و مهم‌ترین نکته برای مراقبت از لب ها، علاوه بر استفاده از بهترین مارک بالم لب، خیس نکردن مداوم و همیشگی آن‌ها به‌وسیله آب دهان می‌باشد. بزاق دهان در اولین تماس با لب، آن را مرطوب و خیس خواهد کرد. اما به‌تدریج پس از خشک شدن موجب خشن شدن پوست لطیف لب ها می‌گردد. دلیل این امر وجود آنزیم‌هایی در بزاق است که با پوست لب به‌طور کامل سازگار نمی‌باشند.

به خاطر داشته باشید تنفس با دهان باز نیز دشمن رطوبت و نرمی لب های شما است. پوست اضافه روی لب ها را به کمک یک حوله نرم و لطیف مدام بردارید. درواقع بهتر است لب های خود را به‌طور مرتب لایه‌برداری کنید. این کار موجب بهبود گردش خون در لب ها خواهد شد درنتیجه به لطافت لب ها خواهد انجامید. همچنین بهتر است بدانید برای داشتن لب‌هایی زیبا و لطیف به نوشیدن آب باید اهمیت دهید.

بالم لب و محافظت لب ها

بهترین بالم لب رنگی را بشناسید

وقتی صحبت از بهترین مارک بالم لب می‌کنیم، اسامی متعددی را خواهیم شنید. بسیاری از بانوان علاقه دارند از بالم لب رنگ دهنده استفاده کنند. استفاده از بالم لب رنگ دهنده مانع استفاده از رژ لب و برق لب خواهد شد. یکی از بهترین مارک بالم لب رنگی موجود در بازار، برند فرش می‌باشد. بالم لب های تولیدشده توسط این برند دارای دوازده رنگ مختلف می‌باشند. بنابراین هر سلیقه‌ای را می‌توانند راضی نمایند. این برند، طیف رنگی از صورتی تا شرابی تیره را پوشش می‌دهد. بهترین مارک بالم لب می‌بایست عصاره میوه‌ها و برخی گیاهان نرم‌کننده پوست را دارا باشد. وجود چنین عصاره‌هایی موجب بهبود خاصیت نرم‌کنندگی و همچنین عطرآگین شدن لب ها خواهند شد.

بالم لب رنگی

بهترین مارک بالم لب خارجی کدام است؟

انواع متعددی بالم لب خارجی وجود دارد. بنابراین بهترین مارک بالم لب را می‌توان انواع متعددی دانست. در ادامه برخی از بهترین مارک بالم لب خارجی را به‌اختصار نام خواهیم برد. بالم لب تاچا یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. این برند در محصول خود از عصاره هلو استفاده کرده است. همچنین این محصول دارای روغن گل کاملیا است که قدرت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی بی‌نظیری دارد. انواع دیگر از بهترین برند بالم لب را می‌توان شامل بالم لب کوزا اسپرت، چاپ استیک، سارا هاپ، رز بود، کیهل لیپ و غیره دانست.

بالم لب خارجی

بهترین مارک بالم لب در بازار ایران

همان‌طور که می‌دانید فروشگاه‌های آنلاین متعددی مواد آرایشی و بهداشتی مرغوب و با کیفیت بسیاری را عرضه می‌کنند. دیجی کالا ازجمله این فروشگاه‌ها است. برخی از بهترین مارک بالم لب موجود در این فروشگاه‌ها به‌قرار زیر می‌باشند. بالم لب کیو سی، بالم لب نئودرم، دیپ سنس، بالم لب مرو، بالم لب هیدرودرم و بسیاری انواع دیگر. یکی از پرفروش‌ترین بالم لب های موجود در بازار، بالم لب کیو سی مدل توت‌فرنگی است. این بالم لب حاوی مقدار مؤثری ویتامین ای می‌باشد. ویتامین ای برای مراقبت از لب ها ضروری است. همچنین مدل ذکرشده دارای SPF 15 اس پی اف پانزده می‌باشد. بنابراین محافظ خوبی برای لب ها در مقابل نور خورشید است.

بهترین مارک بالم لب

سخن آخر

پوست لب نازک است و خیلی سریع خشک می‌شود. لب‌ها در اثر باد، سرما، گرما و عوامل دیگر شروع به پوست پوست شدن و ترک خوردن می‌کنند. لوازم آرایشی مانند رژلب‌ها معمولا قادر به بازگرداندن نرمی به لب‌ها نیستند. بنابراین باید بهترین مارک بالم لب را برای این پوست لطیف استفاده کرد تا یک محافظ عالی روی آن ایجاد کند. بنابراین شما نیز به کیف لوزم آرایشتان یک بالم لب اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا