آرایشی و بهداشتی

همه چیز در مورد بهترین مارک سشوار حرفه ای

دکوراتیو در دیجی کالا

در این مقاله قصد داریم بهترین مارک سشوار حرفه ای را بررسی کنیم. یکی از لوازم مراقبتی و زیبایی مو، سشوار می‌باشد. شما با انتخاب یک سشوار مناسب می‌توانید علاوه بر حالت دادن مو و زیبایی آن، سلامت موهای خود را تضمین کنید.

انواع مختلف سشوار مو در بازار به فروش می‌رسد. برای خرید بهترین مارک سشوار حرفه ای باید به یک سری نکات ازجمله کیفیت سشوار توجه کنید. برخی از افراد گمان می‌کنند بهترین سشوار یعنی سشواری که گران باشد. اما سشوارهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز وجود دارند. در بازار سشوارهای متنوع با مدل‌های زیادی وجود دارد. ازجمله مدل‌های سشوار مو می‌توان سشوار حرفه ای، سشوار خانگی، سشوار نیمه حرفه ای، سشوار مسافرتی و … را نام برد.

بهترین مارک سشوار حرفه ای

انتخاب بهترین مارک سشوار حرفه ای

بهترین برند سشوار مو باید دارای یک سری خصوصیات و ویژگی‌ها باشد. اگر قصد خرید سشوار و پیدا کردن بهترین مارک سشوار حرفه ای را دارید. باید به ویژگی‌های زیر توجه نمایید:

توان مصرفی سشوار:

اگر از سشوار به‌صورت روزانه استفاده می‌کنید مانند آرایشگرها، بهتر است یک سشوار حرفه ای با توان بالای 2000 وات انتخاب نمایید. اما اگر از سشوار به‌صورت مو دائمی و روزانه استفاده نمی‌کنید، سشوار مو با توان 2000 می‌تواند برای شما مناسب باشد. به‌طورکلی توان بالای سشوار بهتر از حرارت بالای آن می‌باشد. زیرا حرارت بالا باعث می‌شود موها آسیب ببینند.

نوع موتور سشوار مو:

در کل سشوارها دارای دو نوع موتور هستند. نوع اول سشوارهای مو با موتور DC می‌باشند که شدت حرارت و شدت خروج باد آن‌ها با یک دکمه تغییر می‌کند. این مدل سشوارها معمولاً برای مصرف خانگی هستند و نباید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کرد. زیرا در برابر روشن بودن طولانی مقاومت کم‌تری دارند. نوع دوم سشوارهایی هستند که موتور آن‌ها AC می‌باشد. در این نوع سشوارها با یک دکمه میزان شدت باد و با دکمه دیگر میزان درجه حرارت آن را می‌توان تغییر داد. سشوارهای نوع دوم در برابر روشن بودن به مدت زیاد مقاومت بیش‌تری دارند. درنتیجه برای استفاده در آرایشگاه‌ها مناسب هستند. بهترین مارک سشوار حرفه ای جز این دسته از سشوارهای مو می‌باشند.

امکانات جانبی سشوار مو:

بهترین مارک سشوار حرفه ای یک سری لوازم جانبی نیز دارد. ازجمله این لوازم جانبی می‌توان به فیلتر هوا دارای قابلیت جدا شدن، متمرکز کننده باد، فن‌آوری تولیدکننده یون، حلقه آویختن و … اشاره کرد.

سایر نکاتی که باید در هنگام خرید بهترین برند سشوار مو به آن‌ها توجه کنید

جنس بدنه سشوار مو:

بدنه بهترین مارک سشوار حرفه ای از پلاستیک و یا فولاد ساخته‌شده است. اما همان‌طور که اطلاع دارید لوله خروجی سشوار در هنگام کار کردن به شدت گرم می‌شود. اگر این لوله از پلاستیک ساخته شود، دما زیاد باعث ذوب شدن آن می‌شود. همچنین اگر از فولاد ساخته شود باعث افزایش دمای داخل سشوار می‌شود و بخش‌های داخلی آن آسیب می‌بینند. به همین دلیل این بخش از بدنه سشوار از پلاستیک قوی ساخته می‌شود. اما درهرصورت باید توجه داشته باشید که نباید سشوار به مدت طولانی روشن بماند و باید فواصل خنک‌کننده آن را مدنظر داشته باشید.

سوئیچ های سشوار:

سوئیچ‌ها و دکمه‌های سشوار مو باید در دسترس باشد و حرکت آن‌ها به‌سختی انجام نشود به‌عبارت‌دیگر سفت نباشند. بهترین مارک سشوار حرفه ای سوئیچ های سوپاپ انگشت دارند و با فشار دکمه کار می‌کنند. درنتیجه کار با آن‌ها بسیار راحت می‌باشد.

بهترین برند سشوار مو

معرفی بهترین مارک سشوار حرفه ای

بهترین مارک سشوار مو علاوه بر ویژگی‌های خاصی که دارد. می‌تواند علاوه بر هوای گرم، باد خنک نیز ایجاد کند. سشوارهای معمولی از یک ساختار ساده یعنی فن و موتور و عنصر گرم‌کننده ساخته می‌شوند. به این صورت که جریان برق وارد سشوار می‌شود و فن و موتور حرکت می‌کنند. در مرحله بعد انرژی الکتریکی وارد شبکه سیم‌های عنصر گرم کنند می‌شود و گرما تولید می‌کند. اما امروزه بهترین مارک سشوار حرفه ای دارای قابلیت تنظیم درجه دمای هوا می‌باشد. یعنی شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دمای موردنظر را انتخاب نمایید.

معرفی سشوار چرخشی

سشوار چرخشی یک مدل سشوار مو می‌باشد که علاوه بر اینکه هوای گرم تولید می‌کند، دارای یک برس قابل چرخش نیز می‌باشد. به‌عبارت‌دیگر این مدل سشوارها، از سشوار و برس گرد چرخشی ترکیب شده‌اند. در اصل این سشوارهای چرخشی برس های گردی هستند که در عین چرخش هوای گرم نیز تولید می‌کنند. بهترین مارک سشوار حرفه ای و چرخشی دارای برس سرامیکی و نانو هستند. این جنس برس، سلامت موها را حفظ می‌کند و موها کمتر آسیب می‌بینند.

بهترین سشوار چرخشی

مهم‌ترین ویژگی‌های عمومی و کلی

برای تشخیص بهترین مارک سشوار حرفه ای باید همواره ویژگی‌های عمومی و همچنین کلی یک سشوار را در نظر بگیریم. در کل این ویژگی‌ها برای افرادی که از سشوارهای مختلف استفاده می‌کنند، مهم می‌باشد. به‌این‌ترتیب می‌توانید بهترین مارک سشوار در ایران را پیدا کنید. بازار فروش سشوار در ایران بسیار داغ و همچنین متنوع می‌باشد. بنابراین باید قبل از انتخاب و خرید با ویژگی‌های بهترین مارک سشوار آشنا شوید. همچنین مدل‌های پرطرفدار و محبوب را نیز بررسی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عمومی و کلی که عنوان شد و باید به آن‌ها توجه کنید در زیر بیان‌شده است:

  • قدرت گرمادهی
  • نوع جنس و طراحی ظاهر سشوار
  • امکانات اصلی و جانبی یک سشوار مناسب
  • قیمت سشوار و همچنین نظر افرادی که از آن سشوار استفاده کرده‌اند.

ویژگی های بهترین سشوار حرفه ای

سخن آخر

علاوه بر موارد گفته‌شده باید در نظر داشته باشید که بهترین مارک سشوار حرفه ای برای افراد مختلف متفاوت خواهد. زیرا مناسب و خوب بودن سشوار علاوه بر مقدار هزینه‌ای که قصد دارید بابت خرید سشوار پرداخت کنید، مارک و برند سشوار مو، همچنین مدل و عملکرد آن، به نوع و جنس موهای شما نیز بستگی دارد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام
    انتخاب سشوار برای افراد مختلف، متفاوت می‌باشد و برای انتحاب بهترین مارک سشوار حرفه‌ای لازم است به مارک و برند سشوار، مدل و عملکرد آن و همچنین نوع مو توجه کرد.

    1. سلام فاطمه عزیز.
      بله به نکات درستی اشاره کردین.
      ممنون از توجهتون

دکمه بازگشت به بالا