آرایشی و بهداشتی

صابون بچه، بهترین شوینده برای پوست حساس کودکان

دکوراتیو در دیجی کالا

کودکان دارای پوست لطیف‌تر، حساس‌تر و نازک‌تری نسبت به بزرگسالان بوده و ازاین‌رو باید از شوینده‌های مخصوص استفاده نمایند. یکی از این شوینده‌ها صابون بچه است. صابون بچه فیروز را همه ما می‌شناسیم. این محصول به‌عنوان بهترین صابون بچه شناخته‌شده و بسیار معروف است.

همچنین محصول فوق دارای مدل‌های متعددی است که یکی از آن‌ها صابون بچه کلاسیک فیروز می‌باشد. این محصول، لطافت و نرمی را برای پوست به ارمغان آورده و قابل‌استفاده توسط بزرگسالان نیز است. به‌ویژه کسانی که دارای پوست خشک هستند، می‌توانند از این صابون استفاده کرده و فواید آن را دریابند.


مقاله پیشنهادی: معرفی ویژگی‌های حوله تن پوش کودک و نوزاد + انواع طرح ها


فواید صابون بچه

فواید خوب صابون بچه را میدانید؟

بعد از آشنایی با بهترین صابون بچه، نوبت می‌رسد به فواید خوب این محصول. پیش از خرید این صابون، باید این فواید را بدانید؛ چون به انتخاب شما کمک کرده و اطلاعاتتان را راجع به محصول افزایش می‌دهند. در قسمت زیر چند مورد از مهم‌ترین فایده‌های صابون بچه را نام‌برده‌ایم:

افزایش طراوت پوست

این صابون نه‌تنها به‌عنوان یک شوینده ملایم عمل کرده و انواع آلودگی‌ها را از روی پوست کودک پاک می‌سازد؛ بلکه طراوت را هم به پوست کودکان هدیه خواهد داد.

جلوگیری از خارش و سوزش

باید حواستان باشد که هر شوینده‌ای را برای فرزندان خود استفاده نکنید. بزرگسالان باید از شوینده مختص به خود و کودکان هم باید صرفاً شوینده متناسب با پوست خود را استفاده نمایند؛ مثل صابون بچه که از خارش و سوزش جلوگیری کرده و مانعی برای تحریکات پوستی است.

پاکیزگی عمیق پوست

این صابون با توجه به ترکیبات مناسب و سازگاری که دارد؛ پاکیزگی پوست را به صورت عمیق انجام داده و پوست کاملاً تمیز را تقدیم بچه‌ها خواهد کرد.

بهترین صابون بچه

راهنمای خرید صابون بچه

اگر تصمیم به خرید صابون بچه گرفته‌اید؛ باید نکاتی را به‌عنوان راهنمای خرید صابون، موردتوجه قرار دهید. این نکات باعث شفاف‌سازی‌شده و بهترین نتیجه خرید را برایتان رقم خواهند زد. در ادامه راجع به آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

جدیدترین صابون نوزاد و کودک

بدون حساسیت پوستی

دقت داشته باشید بهترین صابون بچه بدون حساسیت پوستی بوده و این عبارت روی محصول درج‌شده است.

مواد تشکیل دهنده طبیعی

باید مواد تشکیل دهنده صابون را هم پیش از خرید، موردتوجه قرار دهید. مثلاً صابون‌هایی که دارای ترکیبات تشکیل دهنده طبیعی هستند؛ عملکرد بهتری داشته و مراقبت هر چه بیشتر از پوست کودک را انجام می‌دهند.

ترکیبات گیاهی

وجود ترکیبات گیاهی و روغنی در این صابون، خبر از کیفیت خوب آن می‌دهد. ترکیباتی از قبیل روغن نارگیل، روغن اسطوخودوس، روغن آرگان و آلوئه ورا، همگی از ترکیبات مناسب به شمار می‌آیند.

فاقد پارابن و الکل

همچنین باید پیش از خرید صابون، به سایر ترکیبات نیز نگاه دقیق‌تری داشته باشید. یک صابون خوب نباید دارای ترکیباتی مثل الکل و پارابن باشد، وگرنه به پوست کودک آسیب رسانده و حساسیت ایجاد می‌کند.

فاقد سدیم لورل سولفات و ترکیبات سمی

سدیم لورل سولفات منجر به کف کردن صابون می‌شود، اما این ترکیب نباید در صابون بچه وجود داشته باشد؛ وگرنه التهابات پوستی ایجاد کرده و سیستم ایمنی را هم موردحمله قرار می‌دهد. همچنین از نبود ترکیبات سمی در این صابون هم باید مطمئن شوید.

صابون بچه فیروز مدل آلوئه ورا وزن 75 گرم مجموعه 4 عددی

صابون بچه فیروز مدل آلوئه ورا وزن 75 گرم مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • وزن
    75 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    1167/ظ/21
  • اجزای تشکیل‌دهنده
    آلوئه ورا - وازلین - موم زنبور عسل - روغن نارگیل - لانولین
  • نوع صابون
    جامد
98,600 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
صابون بچه فیروز مدل A1 وزن 120 گرم

صابون بچه فیروز مدل A1 وزن 120 گرم

مشخصات

  • وزن
    120 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    1169/ظ/21
  • اجزای تشکیل‌دهنده
    روغن بادام - اسید چرب سویا - اسید چرب نارگیل - وازلین - موم زنبور عسل
  • نوع عصاره
    بادام
  • صادرکننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • موارد استفاده
    پوست حساس
  • پوست خشک
  • کشور تولید‎کننده
    ایران
  • نوع صابون
    جامد
  • ویژگی صابون
    دارای عصاره
  • سایر توضیحات
    صابونی بسیار ملایم بر پایه روغن های گیاهی ، مناسب برای شستشوی پوست های خشک و حساس
35,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

قیمت انواع صابون بچه، متفاوت از هم

اگر تمایل به کسب اطلاع از قیمت انواع صابون بچه دارید؛ باید خدمتتان عرض کنیم این محصول با توجه به مدل‌های متنوع و همین‌طور ترکیبات مختلف، قیمت‌های متفاوتی داشته و ازاین‌رو نباید انتظار قیمت مشابه از همه محصولات داشته باشید. در اینجا تعدادی از بهترین انواع صابون بچه که با بهترین قیمت، قابل تهیه می‌باشند را نام خواهیم برد: صابون سی گل، صابون مدیپین، صابون اژه، صابون آردن، صابون ان جی، صابون کاپوس، صابون فیروز و …

قیمت صابون بچه

سخن آخر

خرید صابون بچه، مستلزم توجه و دقت بالایی است. با توجه به اینکه پوست کودکان، حساس‌تر بوده و ممکن است واکنش‌های آلرژی‌زا نسبت به مواد شوینده از خود نشان دهند، لذا باید بهترین صابون را برای آن‌ها انتخاب کنید.

اگر نسبت به این موضوع، بی‌توجه باشید، اول‌ازهمه به کودک، آسیب‌های جدی رسانده و بعد هم خود دچار عذاب وجدان خواهید شد؛ چون مقصر این اتفاق، شما هستید و فراموش نکنید که همواره محصولات متعلق به برندهای برتر، بیشترین کیفیت را داشته و بهتر است صابون‌های مارک را در اولویت خرید قرار دهید؛ چون این محصولات، کیفیت خود را به همه ثابت کرده و مراقبت پوست فرزندان شما هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا