آرایشی و بهداشتی

بهترین ماشین اصلاح صورت مردانه + 10برند پربازدید هفته گذشته

دکوراتیو در دیجی کالا

پربازدید ترین ماشین اصلاح صورت+قیمت روز

در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین ماشین اصلاح صورت مردانه، در انتهای مقاله پربازدید ترین ماشین اصلاح صورت را به همراه مشخصات و قیمت آن و در صورت داشتن تخفیف، مقدار تخفیف آن، آورده شده است. اگر ترجیح می‌ذهید قبل از خواندن مقاله، پربازدید ترین ماشین های اصلاح صورت را  مشاهده کنید با استفاده از لینک زیر به انتهای مقاله بروید.

برو به انتهای مقاله برای دیدن پربازدید ترین ماشین اصلاح صورت+ قیمت روز

همچنین مقاله ارزانترین و بهترین ماشین ریش تراش صورت را نیز مطالعه بفرمایید.

ظاهر آراسته و مرتب، ارمغان ماشین اصلاح صورت

یکی از دستگاه‌های برقی کوچک که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، ماشین اصلاح است. البته آرایشگران هم از ماشین اصلاح بهره برده و با کمک آن، کار مشتریان خود را راه می‌اندازند. اما آنچه که ثمره استفاده از بهترین ماشین اصلاح صورت بوده و هدف اصلی از کاربرد این دستگاه را مشخص می‌سازد؛ اصلاح و تمیزی صورت است. موهای زبر صورت آقایان اگر مرتب اصلاح نشود، بی‌اندازه رشد کرده و درنتیجه، ظاهری شلخته و نامرتب را به آن‌ها می‌بخشد. پس وجود ماشین اصلاح برای همه آن‌ها لازم بوده و باوجوداین ماشین می‌توانند اصلاحات ظاهری مطلوبی را در خود به وجود آورند. درنهایت، ارمغان ماشین اصلاح صورت برای همه آقایان، یک ظاهر آراسته و مرتب خواهد بود.

انواع ماشین اصلاح صورت و مقایسه آن‌ها با هم

همه ما انسان‌ها نیازمند یک ظاهر مرتب و منظم هستیم. داشتن چنین ظاهری نه‌تنها احساس خوشایندی را در ما به وجود می‌آورد؛ بلکه یک چهره خوب از ما در ذهن دیگران ثبت کرده و باعث بهبود جایگاه فردی خواهد شد. حالا هر یک از خانم‌ها و آقایان برای داشتن چنین ظاهری، دست به دامن لوازم مختلف می‌شوند. یکی از لوازمی که توسط آقایان مورداستفاده قرارگرفته و منجر به تمیزی و نظافت صورتشان خواهد شد؛ ماشین اصلاح صورت است. این ماشین، ریش‌های صورت را کوتاه کرده و به صورت، جلوه‌ای مناسب می‌بخشد. اما آنچه که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد؛ معرفی انواع ماشین اصلاح صورت و مقایسه آن‌ها با هم است:

ماشین تریمر

این دستگاه که یک نمونه از بهترین ماشین اصلاح صورت محسوب می‌شود؛ برای کسانی که موهای کوتاهی دارند، انتخابی مناسب خواهد بود. در ضمن این ماشین منجر به رشد یکسان موها شده و از این لحاظ تأثیر مثبتی دارد. البته اگر تصمیم دارید موهای صورت خود را از ته بزنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که دور این گزینه را خط بکشید، چون برای این کار مناسب نیست.

خرید ماشین اصلاح صورت

ماشین کلیپر

این ماشین اصلاح دارای یک جفت تیغه به شکل شانه بوده و تیغه‌ها روی‌هم واقع‌شده‌اند. اگر دوست دارید این تیغه‌ها همیشه برایتان کار کنند؛ می‌توانید آن‌ها را روغن‌کاری کنید تا دچار اصطکاک نشوند. این ماشین به‌منظور کوتاه کردن موهای بلند، مورداستفاده قرارگرفته و شانه‌های متعددی دارد. شما می‌توانید این ماشین را جایگزین قیچی کنید. در این صورت، احتمال برش صورت هم کمتر است؛ چون این ماشین نسبت به قیچی، کم‌خطرتر می‌باشد.

ماشین شیور

این ماشین دارای شباهت زیادی به ماشین اصلاح صورت تریمر بوده و تنها ازلحاظ تیغه و نوع مونتاژ، با تریمر تفاوت دارد. شیور، صورت را صاف‌کرده و قادر به لایه‌برداری لایه‌های مرده پوست نیز خواهد بود. اگر دوست دارید موهای صورت خود را از ته بزنید، دست روی گزینه خوبی گذاشته‌اید.

مقایسه ماشین های اصلاح با هم

در این بخش می‌خواهیم مقایسه‌ای را بین انواعی از بهترین ماشین اصلاح صورت یعنی تریمر، کلیپر و شیور انجام دهیم. با ما همراه باشید:

  • تفاوت ماشین اصلاح صورت تریمر با ماشین کلیپر این است که تریمر، اصلاح موهای کوتاه را انجام داده و ماشین کلیپر برای موهای بلند انتخاب می‌شود.
  • کلیپر از اجزاء اصلی مثل شانه تشکیل یافته است. اما شانه در ماشین اصلاح تریمر، از اجزاء اصلی نیست و در برخی از ماشین های تریمر وجود دارد و در بعضی دیگر هم نه.
  • تریمر روی موهای ضخیم، مانور نمی‌دهد و بیشتر با جزئیات، سروکار دارد. اما کلیپر اختصاص به موهای ضخیم دارد.
  • طول و اندازه تیغه هم در ماشین های تریمر و کلیپر با هم فرق دارد.
  • کلیپر در مقایسه با شیور، کارایی بهتری را برای موهای بلند نشان داده و شیور به‌منظور صاف نمودن صورت، استفاده می‌گردد.
  • شیور مثل تریمر، بدون شانه بوده و برای عملکرد مؤثر نیاز به شانه ندارد.
  • کلیپر فقط به درد اصلاح صورت می‌خورد. اما شیور علاوه بر اصلاح، لایه‌برداری پوست را هم به بهترین شکل انجام می‌دهد.

معرفی بهترین ماشین اصلاح صورت

خرید بهترین ماشین اصلاح صورت

اگر مایلید تا بهترین ماشین اصلاح صورت را خریداری کنید؛ پس حتماً نگاهی به گزینه‌های زیر بیندازید. تعدادی از برندهای معروف جهت خرید را معرفی کرده‌ایم:

ماشین اصلاح صورت فیلیپس

این دستگاه را می‌توان بهترین ماشین اصلاح صورت معرفی کرد. استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مثل تکنولوژی اصلاح برش چرخشی، باتری قابل شارژ و تیغه ضدزنگ استیل، از آپشن های خوب دستگاه‌های فیلیپس محسوب می‌شوند.

ماشین اصلاح صورت براون

هر یک از ماشین های اصلاح براون دارای کیفیت عالی‌اند. موتور پرقدرت، قابلیت شارژ دستگاه، خوش‌دست بودن و قابلیت نصب شانه، از مشخصات ممتاز این دستگاه به شمار می‌آیند.

ماشین اصلاح صورت رمینگتون

بهترین ماشین اصلاح صورت، عنوانی است که برازنده ماشین اصلاح رمینگتون می‌باشد. این ماشین دارای مدل‌های متفاوتی بوده و از جدیدترین فنّاوری‌ها بهره برده است. تیغه‌های استیل و خود تیز شونده، طراحی ارگونومیک، بدون لرزش و کم‌صدا بودن هم از آپشن های خوب آن محسوب می‌شوند.

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک

توان بالا، تیغه‌های تیز و چرخشی، فناوری نانو و تکنولوژی اصلاح برش مستقیم، فقط بخشی از ویژگی‌های مثبت ماشین اصلاح پاناسونیک هستند.

ماشین اصلاح صورت بابیلیس

ماشین اصلاح صورت بابیلیس، یک محصول نام‌آشنا برای آقایان است. این ماشین از بهترین جنس تیغه برخوردار بوده و مجهز به سیستم خط زن می‌باشد. روش اصلاح مستقیم، باتری شارژی، نشانگر شارژ، امکان حرکت چند درجه‌ای سر ریش تراش و امکان شستشو، فقط بخشی از ویژگی‌های بارز این ماشین به‌حساب می‌آیند.

ماشین اصلاح صورت شیور

سخن آخر

برای خرید بهترین ماشین اصلاح صورت نباید عجله کنید. ابتدا باید کاملاً محصولات را بررسی کرده و سپس هزینه کنید تا بعد دچار پشیمانی نشوید. ما در این متن مقایسه‌ای را بین ماشین های مختلف انجام دادیم تا محصولی که به نیازتان نزدیک‌تر است را انتخاب کنید. بهترین برندها را هم معرفی کردیم تا دیگر در انتخاب ماشین اصلاح صورت باکیفیت، دچار اشتباه نشوید و در آخر، دست پر برگردید.

پربازدید ترین ماشین اصلاح صورت

این لیست بر اساس قیمت ها هر ده دقیقه بروز می شود در صورت عدم مشاهده لیست یک مرتبه صفحه را بروز کنید و یا دکمه F5 را بفشارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا