آرایشی و بهداشتی

راهنمای صفر تا صد خرید گن لاغری مردانه + 9 ویژگی بهترین گن لاغری

دکوراتیو در دیجی کالا

استفاده از گن لاغری مردانه امروزه در بین آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. اگر شما نیز با معضل چاقی و اضافه وزن درگیر هستید بهتر است از خرید گن لاغری مردانه غافل نشوید.

راهنمای خرید گن لاغری مردانه

امروزه اغلب آقایان به دلیل نداشتن تحرک و خوردن فست‌فود دچار افزایش وزن شده اند. اگر شما نیز اضافه وزن دارید و تمایل دارید فرم اندامی متناسب داشته باشید بهتر است از گن لاغری استفاده کنید. در زمان خرید گن لاغری بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گن با ساختاری مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

راهنمای خرید گن مردانه

گن لاغری مردانه در انواع مدل‌های مختلف موجود می‌باشند و همین تنوع زیاد کار خرید گن با ساختاری مناسب را برای آقایان دشوار کرده است. قبل از خرید گن مخصوص لاغری بهتر است مطالب راهنمای خرید گن لاغری را مطالعه کنید تا در زمان خرید گن اطلاعات کافی را داشته باشید.

در زمان خرید گن لاغری مخصوص آقایان بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

نوع گن:

گن‌های لاغری مردانه در انواع مدل‌های شکمی و تاپی تولید می‌شوند. اگر شما تمایل دارید چربی‌های دور شکم و پهلو‌هایتان را کاهش دهید بهتر است از گن شکمی استفاده نمایید. گن‌های شکمی به صورت زیپی، قزن‌دار یا کشی در بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. به گن‌های شکمی گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن تاپی شبیه به زیر‌پوش رکابی مردانه می‌باشد و در ساخت آن از الیاف مخصوصی استفاده شده است. آقایان می‌توانند گن تاپی را در زیر لباس‌های رسمی خود بپوشند.

سایز گن:

در زمان خرید گن لاغری مردانه باید به سایز و اندازه گن نیز توجه داشته باشید. سایز گن را می‌توانید با توجه به سایز بالاتنه‌تان انتخاب کنید. از خرید گن بزرگ‌تر از سایز‌تان خودداری نمایید زیرا این نوع گن‌ها به شما هیچ کمکی نمی‌کنند. پوشیدن گن کوچک نیز باعث می‌شود به بدن شما فشار زیادی وارد شود و درنتیجه قسمت‌هایی از بدنتان دچار چین‌وچروک شوند.

توجه داشته باشید که یک گن مناسب گنی است که قابلیت پوشاندن دور تا دور بازو‌ها ، شکم و پهلو‌های شما را داشته باشد. برای یافتن سایز مناسب گن بهتر است به سایز لباس‌هایی که می‌پوشید توجه داشته باشید.

جنس گن:

گن لاغری را برای خرید انتخاب نمایید که در ساخت از آن الیاف و پارچه ضد حساسیت استفاده شده باشد. اگر جنس کشی پارچه گن دارای کیفیت مطلوبی نباشد گن در اثر تعریق زیاد یا کشیدگی خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهد و در زمان پوشیدن به دلیل اینکه فشار زیادی به آن وارد می‌شود به‌راحتی پاره می‌گردد.

قابلیت شست و شو:

بهترین گن لاغری به دلیل اینکه باعث سوزاندن چربی می‌شود باعث تعریق زیاد بدن نیز می‌گردد. با توجه به اینکه گن با پوست به‌صورت مستقیم در تماس می‌باشد به همین دلیل باید آن را به‌صورت مداوم بشویید. گن لاغری را برای خرید انتخاب کنید که قابلیت شست‌و‌شو داشته باشد.

رنگ گن:

انتخاب رنگ گن لاغری به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در صورت امکان بهتر است شما رنگ گن را به صورتی انتخاب نمایید که دیر‌تر کثیف شود. رنگ گن همچنین باید به‌گونه‌ای باشد که در زمان پوشیدن از زیر لباس جلب توجه نکند. گن لاغری مردانه در انواع رنگ‌های متنوع سفید ، مشکی و کرم در بازار به فروش می‌رسد. اگر شما تمایل دارید رنگ گن روی لباس هایتان سایه نیندازد بهتر است گن کرمی رنگ را برای خرید انتخاب کنید.

نکاتی برای خرید گن لاغری مردانه


بیشتر بخوانید:  گن لاغری چیست؟ + معرفی 7 نوع گن و خصوصيات آن


بهترین گن لاغری دارای چه ویژگی‌هایی است؟

بهترین گن لاغری شکم و پهلو و بهترین گن مخصوص لاغری باید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

  1. گن لاغری نباید به بدن فشار زیادی وارد کند.
  2. در زمان پوشیدن گن اندام شما باید شبیه به اندام ورزشکاران دیده شود.
  3. بهترین گن لاغری مردانه دارای ساختاری راحت است و از آن می‌توان به صورت روزمره استفاده کرد.
  4. بهترین گن لاغری شکم و پهلو تاثیر زیادی روی کوچک‌تر به نظر رسیدن شکم و پهلو‌ها دارد.
  5. گن لاغری باید متناسب با قد و وزن شما باشد.
  6. گن لاغری باید علاوه بر حفظ تناسب اندام دارای خاصیت کاهش وزن نیز باشد.
  7. گن لاغری باید حداقل دو ناحیه مختلف از بدن را مورد پوشش قرار دهد.
  8. گن لاغری شکم و پهلو چند عضو از بدن را مورد پوشش قرار می‌دهد به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
  9. با خرید گن لاغری می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به فرم اندام دلخواه خود برسید.

بررسی انواع مدل‌های گن لاغری مخصوص آقایان

گن لاغری مردانه در انواع مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند. بهتر است شما قبل از خرید گن لاغری با انواع مدل‌های گن مردانه آشنا شوید.

گن اسلیم فیت:

این مدل گن شبیه به زیرپوش رکابی مردانه می‌باشد. حالت کشسانی این نوع گن باعث می‌شود تا چربی‌های شکم بعد از پوشیدن گن قابل مشاهده نباشند.

گن جلیقه‌ای:

این مدل گن از قسمت زیر سینه تا ناف را مورد پوشش قرار می‌دهد و برای استفاده در نواحی شکم و پهلو مناسب می‌باشد. گن جلیقه‌ای برای افرادی که در قسمت بالاتنه‌شان جراحی انجام داده اند مناسب است.

گن لاغری شورتی:

این نوع گن مردانه برای افرادی که در ناحیه ران دارای چربی اضافه هستند انتخابی مناسب به شمار می‌رود.

گن یکسره:

این نوع گن بخش زیادی از پایین تنه و بالاتنه را می‌پوشاند.

گن رکابی مردانه:

اگر شما تمایل دارید در طول روز چربی‌سوزی کنید بهتر است از خرید گن لاغری رکابی غافل نشوید.

انواع مدل های گن مردانه

نحوه نگهداری از گن لاغری مخصوص آقایان

بعد از اینکه نسبت به خرید گن لاغری مردانه اقدام کردید باید با نحوه مراقبت از گن نیز آشنا شوید. برای نگهداری از گن مردانه لاغری موارد زیر را رعایت کنید:

  1. گن لاغری دارای خاصیت کشسانی است و در ساختار آن از الیاف‌های حساس استفاده شده است. بنابراین بهتر است از شستن گن با محلول تمیز‌کننده قوی خودداری کنید.
  2. برای شست‌و‌شوی گن از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. گن را به آرامی و به کمک دست بشویید.
  3. گن لاغری را روی بخاری یا شوفاژ خشک نکنید.
  4. برای شست‌و‌شوی گن لاغری مردانه از آب سرد با حداکثر دمای 40 درجه سلسیوس استفاده نمایید.
  5. از اتو کردن گن لاغری خودداری نمایید.
  6. برای شست‌و‌شوی گن لاغری از سفیده کننده استفاده نکنید. مواد سفید کننده به راحتی خاصیت کشسانی گن را از بین می‌برند و باعث می‌شوند تا بافت گن شل شود.

نحوه نگهداری از گن لاغری مخصوص آقایان

نتیجه گیری:

خرید گن لاغری مردانه با‌کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد زیرا گن روی سلامت بدن و خوش‌فرم به نظر رسیدن استایل آقایان تاثیر زیادی دارد. بهتر است شما در زمان خرید گن مورد نظر خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

2 دیدگاه

  1. سلام با توجه به مقاله ای که در رابطه با گن مردانه در سایت درمان مدیکال خوندم در نظر داشته باشيد كه به هيچ عنوان در هنگام خواب از اين محصول استفاده ننماييد

    1. سلام دوست عزیز.
      بله کاملا درسته، نباید از گن لاغری در زمان خواب استفاده بشه.
      ممنون از نظرتون.

دکمه بازگشت به بالا