خانه و آشپزخانه

بررسی بهترین مارک همزن برقی کاسه دار

دکوراتیو در دیجی کالا

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک همزن برقی کاسه دار بپردازیم. امروزه همزن برقی یکی از وسایل ضروری آشپزخانه محسوب می‌شود. همزن های برقی، معمولاً به دو صورت تولید می‌شوند. همزنی که دارای دو تیغه می‌باشد و کاسه مخصوص ندارد. این مدل همزن با حرکت دست، سرعت ترکیب مواد را افزایش می‌دهد. از این همزن برقی دستی برای ترکیب مواد غذایی ساده، به‌صورت روزانه استفاده می‌شود.

مدل دیگر همزن برقی، همزن برقی کاسه دار می‌باشد که دارای یک کاسه مخصوص است. در این مدل همزن برقی برای حرکت همزن نیازی به دست نیست و تیغه‌ها به‌صورت اتوماتیک حرکت می‌کنند. در خرید بهترین مارک همزن برقی کاسه دار، حتماً باید به مارک همزن برقی و همچنین کیفیت و جنس آن توجه نمایید.

بهترین مارک همزن برقی کاسه دار

 

نکات خرید همزن برقی ارزان قیمت

انتخاب بهترین مارک همزن برقی کاسه دار

بهترین همزن برقی کاسه دار لزوماً برای شما بهترین گزینه و انتخاب مناسب نیست. شما باید همزن برقی کاسه داری را انتخاب نمایید که برای کار و نیاز شما مناسب باشد. بنابراین در هنگام خرید همزن برقی باید هم به نام برند و مارک همزن توجه کنید و هم اینکه یک مدل مناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. در هنگام انتخاب و خرید بهترین مارک همزن برقی کاسه دار بهتر است موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

میزان توان موتور همزن برقی

هرچقدر توان موتور همزن برقی بیشتر باشد، همزن سریع‌تر با قدرت بالاتری کار می‌کند. همچنین در همزن های برقی با توان بالا، احتمال اینکه دستگاه داغ کند خیلی کم می‌باشد. این ویژگی را باید در موقع خرید بهترین مارک همزن برقی کاسه دار حرفه‌ای حتماً در نظر داشته باشید. البته به این نکته نیز توجه کنید که مصرف برق این نوع دستگاه‌ها بیش‌تر می‌باشد.

امکان تنظیم سرعت همزن برقی

در بهترین مارک همزن برقی کاسه دار باید بتوان سرعت چرخش تیغه‌های همزن را تنظیم کرد. داشتن سرعت ثابت برای یک همزن برقی مطلوب نیست. زیرا این سرعت ثابت ممکن است برای هم زدن بعضی از مواد کم باشد و یا برای مواد دیگر بیش‌ازحد باشد. مثلاً هم زدن تخم مرغ نسبت به هم زدن خمیر به سرعت و قدرت کم‌تری نیاز دارد. بنابراین سرعت قابل تنظیم همزن برقی بسیار لازم و ضروری می‌باشد.

سایر ویژگی های بهترین همزن برقی

نوع و جنس تیغه همزن برقی

جنس تیغه‌های ضدزنگ هستند. زیرا از این تیغه به‌طور مدام در غذاها استفاده می‌شود. تیغه همزن برقی به‌طور مثال از جنس‌هایی مثل پلاستیک، استیل ضدزنگ و یا کروم ساخته می‌شود. اما طبیعی است که جنس تیغه‌های بهترین مارک همزن برقی کاسه دار از جنس پلاستیک نباید باشد. زیرا امکان آسیب رسیدن به پلاستیک بیشتر می‌باشد.

آسان بودن شست و شو و تمیز کردن همزن برقی

باید دستگاه همزن برقی کاسه دار به‌گونه‌ای باشد که شست و شو و تمیز کردن آن به راحتی انجام شود. بهترین مارک همزن برقی کاسه دار، به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که قسمت‌های مختلف همزن، از هم جدا می‌شوند، درنتیجه تمیز کردن آن ساده خواهد بود. طبیعی است اگر شستن و تمیز کردن دستگاه دشوار باشد شما از آن وسیله کم‌تر استفاده خواهید کرد.

ویژگی های همزن برقی کاسه دار

 

ویژگی های کاسه همزن برقی کاسه دار

اگر قصد خرید بهترین مارک همزن برقی کاسه دار را دارید، حتماً باید به نکات زیر توجه کنید:

اندازه کاسه همزن برقی

انواع همزن های برقی کاسه دار، با اندازه‌های مختلف کاسه، در بازار به فروش می‌رسند. باید با توجه به موارد مصرف و نیاز خود اندازه موردنظر را انتخاب کنید.

جنس کاسه همزن های برقی

کاسه همزن های برقی معمولاً از جنس پلاستیک و یا استیل ساخته می‌شوند. کاسه همزن که از جنس استیل ساخته‌شده است انتخاب بهتری می‌باشد. البته به شرطی که جنس استیل آن با کیفیت و ضدزنگ باشد. کاسه های جنس پلاستیک قیمت کم‌تری دارند اما آسیب‌پذیر هستند و به راحتی می‌شکنند.

مزایا و معایب همزن برقی دستی

همزن برقی دستی، کاسه ندارد و دارای ساختار ساده‌ای می‌باشد. به‌طوری‌که تنها از یک دسته و تیغه همزن ساخته‌شده‌اند. از آن برای هم زدن مواد ساده مانند فرم دهی خامه یا سفیده تخم مرغ، ترکیب کردن مایه کیک و … استفاده می‌کنند.

 مزایای همزن برقی دستی

  • هزینه خرید همزن برقی دستی مقرون به صرفه تر می‌باشد.
  • این مدل همزن برقی فضای زیادی نیاز ندارد.
  • شستن و تمیز کردن همزن های برقی دستی آسان‌تر و سریع‌تر می‌باشد.
  • از هر نوع کاسه ای می‌توانید استفاده کنید.

ایرادات همزن های برقی دستی

  • برای حرکت این نوع همزن ها باید از دست استفاده کنید.
  • همزن های دستی در مقایسه با همزن های کاسه دار و حرفه‌ای، سرعت کم‌تری دارند.
  • شست و شو و تمیز کردن این مدل همزن ها زمان‌بر می‌باشد.
همزن برقی دستی

 

همزن برقی ایرانی چه مارکی خوبه

امروزه شرکت‌های داخلی همزن های برقی با کیفیت بالا تولید می‌کنند. بنابراین شرکت‌های ایرانی نیز حرفی برای گفتن دارند و با شرکت‌های خارجی رقابت می‌کنند. درنتیجه تنها به صرف خارجی بودن نمی‌توان گفت یک کالا بهتر است. برای انتخاب بهترین همزن برقی کاسه دار و همچنین بهترین همزن برقی بدون کاسه باید قابلیت‌ها و عملکردهای آن‌ها را بررسی کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید بهترین همزن برقی را انتخاب و خریداری نمایید.

مولینکس، تفال، بوش، فلر، کنوود، فیلیپس و گوسونیک برخی از معروف ترین برندهای همزن برقی خارجی هستند. همچنین همزن برقی ناسا الکتریک و تک الکتریک نیز جزو پر فروش ترین برندهای ایرانی می‌باشند.

قیمت انواع همزن برقی به چه عواملی بستگی دارد

بهترین مارک همزن برقی کاسه دار، با قیمت های مختلف در بازار عرضه می‌شود. این اختلاف قیمت معمولاً به موارد مختلفی بستگی دارد که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است.

قیمت همزن برقی کاسه دار

 

  • داشتن قابلیت چرخش اتوماتیک کاسه و یا عدم چرخش آن
  • مقدار توان موتور همزن برقی کاسه دار که از 100 وات تا 400 وات را شامل می‌شود.
  • تعداد تیغه‌های همزن
  • ابعاد بهترین مارک همزن برقی کاسه دار
  • میزان سر و صدایی که همزن تولید می‌کند.
  • رنگ بدنه همزن برقی کاسه دار

سخن‌آخر

امروزه همزن های برقی به عنوان وسیله ای کاربردی محسوب می شوند که درهرآشپزخانه و کنار هر سرآشپزی جلوه نمایی می‌کنند. همزن های برقی در اندازه ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارند. باتوجه به کاربردی بودن این وسیله همه به دنبال این هستند تا همزن برقی مناسب را برای آشپزخانه خود تهیه کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی های بهترین مارک همزن برقی کاسه دار آشنا کنیم. امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دکمه بازگشت به بالا