خانه و آشپزخانه

بررسی بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک

دکوراتیو در دیجی کالا

معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک

جریان آب‌وهوایی در هر یک از مناطق ایران متفاوت است. مثلاً می‌توان مناطق گرم و خشک را نام برد که از این نوع آب‌وهوا نیز برخوردار می‌باشند. حالا مسئله اینجاست که برای فرار از گرما، چه باید کرد؟ یکی از بهترین راه‌حل‌ها جهت فرار از این مشکل، کولر گازی است. در اینجا می‌خواهیم به معرفی بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک بپردازیم. با این معرفی، باب آشنایی شما با این محصول بازشده و درنتیجه با آگاهی بیشتر دست به انتخاب خواهید زد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که کولر گازی T3 یکی از بهترین انواع کولر برای مناطق گرم و خشک می‌باشد. با توجه به اینکه شدت گرمای هوا در این مناطق زیاد است؛ لذا کولر گازی فوق، با قدرت خنک‌کنندگی بالاتری که دارد، در مهار گرما و دمای هوا، موفق‌تر عمل خواهد کرد.

کولر گازی T3 دوستدار انرژی

کولر گازی T3 که حالا موفق به کسب لقب کولر گازی مناسب برای مناطق گرم و خشک‌شده، دوستدار انرژی است. چرا؟ چون این دستگاه در مقایسه با کولرهای دیگر که از کمپرسور T1 برخوردار می‌باشند، انرژی کمتری صرف کرده و درنتیجه منجر به ذخیره‌سازی آن می‌گردد. ضمناً دستگاه موردنظر، منجر به کاهش چشمگیر هزینه‌های مربوط به انرژی نیز شده و از این حیث، حائز توجه و اهمیت می‌باشد. همچنین این کولر تا دمای 50 درجه را هم ساپورت کرده و آن را به‌خوبی دفع می‌سازد. اما کمپرسوری که برای این کولر انتخاب‌شده و مطابق با محیط‌های گرم و خشک می‌باشد، کمپرسور اسکرولی است.

نگاهی بر انواع کولر گازی برای مناطق گرم و خشک

تصمیم به خرید کولر گازی برای مناطق گرم و خشک دارید؟ آنچه باید پیش از خرید بدانید؛ مدل‌های متنوع کولر گازی است. اطلاع از این مدل‌ها منجر به افزایش هوشیاری شما در حین خرید شده و درنتیجه انتخاب‌های درست‌تری را هم در پی دارد. در اینجا به معرفی انواعی از بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک خواهیم پرداخت:

کولر گازی اسپلیت

یکی از کولرهای گازی رایج که توجه و نگاه مثبت مخاطبان را به دنبال داشته، کولر گازی اسپلیت است. این دستگاه در گروه کولرهای 2 تکه قرار داشته و قسمتی از آن در بیرون از فضای داخل نصب می‌گردد. در حقیقت کمپرسور مربوط به این کولر در بیرون نصب‌شده و همین موضوع منجر به کاهش سروصدا شده است. کمپرسور (موتور) این کولر، جدا از بخش سردکن آن می‌باشد. به همین دلیل با یکی از پرقدرت‌ترین انواع کولر گازی روبرو خواهید بود که کاملاً برای مناطق گرم و خشک هم مناسب است.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل (قابل حمل) یکی دیگر از مدل‌هاست که به‌عنوان بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک نیز کاربرد دارد. این دستگاه دارای یک لوله خرطومی در بخش پشتی بوده و مجهز به چرخ برای جابجایی آسان‌تر می‌باشد. توجه داشته باشید دستگاه فوق برای محیط‌های کوچک با متراژ کم تا حدود 30 متر، مناسب به نظر می‌رسد.

کولر گازی ایستاده

این کولر گازی دوتکه از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و بهترین عملکرد را از لحاظ سرمایشی و گرمایشی نشان داده است. معمولاً از کولرهای گازی ایستاده در فضاهای بزرگ بهره می‌گیرند. در این حالت، فضا را به‌طور یکنواخت تحت پوشش قرار داده و همه‌جا را به‌طور یکسان خنک می‌سازد.

خرید کولر گازی مخصوص مناطق گرم و خشک

بررسی ظرفیت های مختلف کولر گازی

کولر گازی مخصوص مناطق گرم و خشک از ظرفیت های متفاوتی برخوردار می‌باشد. شما باید به هنگام کولر، همان‌طور که توجه خود را به مارک و کیفیت محصول معطوف می‌کنید؛ به ظرفیت آن‌هم دقت فرمایید. ممکن است محیط موردنظر، یک فضای بزرگ یا متوسط باشد؛ اما کولر انتخابی شما ظرفیت کمی داشته باشد، آن‌وقت نتیجه چه می‌شود؟ خرید یک کولر نامناسب که اصلاً توان خنک کردن این فضا را ندارد. یا بالعکس ممکن است دست روی کولری بگذارید که ظرفیتی بیش از فضای موردنظر شما داشته باشد. آن‌وقت است که همیشه از سرما خواهید لرزید. در ادامه به بررسی ظرفیت های مختلف کولر گازی خواهیم پرداخت:

  • کولر گازی 10000: مناسب برای محیط‌هایی با متراژ 30 الی 36 متر مربع
  • کولر گازی 12000: محیط‌های با متراژ 37 الی 40 متر
  • کولر 16000: متراژ 60 الی 70 متر
  • کولر 18000: متراژ 75 الی 80 متر
  • کولر 24000: متراژ 110 تا 140 متر
  • کولر 28000: متراژ 170 تا 200 متر

پرفروش‌ترین کولرهای گازی

خرید بهترین مارک کولر گازی

اگر به دنبال بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک می‌گردید ولی نمی‌دانید باید کدام محصول را انتخاب کنید؛ ما در اینجا راهنمایی‌تان کرده و حس سردرگمی را از شما دور می‌کنیم. در این بخش به معرفی تعدادی از بهترین مارک کولر گازی پرداخته تا پس از آشنایی با آن‌ها بدانید چه محصولی برایتان ایده آل تر است:

کولر گازی تراست

این محصول، مناسب‌ترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک است که از امکانات زیادی برخوردار می‌باشد، مانند: برخورداری از فیلتر تصفیه باکیفیت، سازگار با هر نوع آب‌وهوا به‌ویژه آب‌وهوای گرم و خشک، مجهز به سیستم دوگانه (سرمایشی/ گرمایشی)، همراه با مدل و ظرفیت های مختلف.

کولر گازی میتسوبیشی

بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک همین کولر ژاپنی است که از این ویژگی‌های مثبت بهره برده است: سرمایش قوی، مجهز به ریموت کنترل، دارای فیلتر تصفیه و کم‌مصرف.

کولر گازی اجنرال

این محصول هم یک کولر ژاپنی و درجه‌یک است که به تأییدیه مصرف‌کنندگان رسیده است. این محصول نیز دربرگیرنده چند مشخصه عالی می‌باشد: قدرت سرمایشی بالا، بازدهی فوق‌العاده، مصرف انرژی پایین و دارای گاز مبرد R410.

کولر گازی ایستاده، انتخابی مناسب

سخن آخر

کولرهای گازی، متناسب با اقلیم‌های متفاوت تولیدشده‌اند. لذا انتخاب یک کولر، نیاز به بررسی بیشتری داشته و باید ابتدا مطابقت آن با شرایط آب‌وهوایی سنجیده شود. مثلاً اگر می‌خواهید بهترین کولر گازی برای مناطق گرم و خشک را انتخاب کنید، باید دست روی کولرهایی بگذارید که مجهز به کمپرسور اسکرولی بوده و از کلاس T3 برخوردار می‌باشند. اگر انتخاب‌هایی جز این داشته باشید، به نتیجه مناسبی هم‌دست نخواهید یافت. پس به همه این مسائل، پیش از خرید کولر گازی توجه فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا