خانه و آشپزخانه

سایبان کولر آبی، یک محافظ پرقدرت

دکوراتیو در دیجی کالا

سایبان کولر آبی، محافظ کولر شما

یکی از محصولات مرتبط با کولر آبی که مراقبت از این کولر را بر عهده دارد؛ سایه بان است. سایبان نه‌تنها مانع از تابش مستقیم نور خورشید به بدنه کولر شده و از داغ شدن آن جلوگیری می‌کند؛ بلکه باعث می‌شود تا بازدهی کولر نیز افزایش پیدا کند. یعنی با استفاده از سایبان کولر آبی، خنکای بیشتری را از کولر دریافت کرده و دیگر حس آزاردهنده گرما را هم تجربه نخواهید کرد. اما اگر سایه بان حذف شود، آن‌وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ نور خورشید، مستقیماً به بدنه کولر تابیده و آن را بیش‌ازپیش داغ می‌کند. درنتیجه راندمان کولر کاهش‌یافته و دیگر قادر نیست خنک‌سازی را به نحو مطلوب انجام دهد. بنابراین می‌توان سایبان را از اهمیت بالایی برخوردار دانست.

با مزایای خوب سایه بان کولر آشنا شوید

سایبان کولر آبی وسیله‌ای است کاربردی که حضور آن باعث اتفاقات خوب خواهد شد. اما بدون حضور سایبان، باید منتظر عواقب و اتفاقات بدی باشیم. درواقع سایبان مثل یک عایق یا سپر محافظتی ظاهرشده و با جذب گرما به خود، از انتقال آن به کولر جلوگیری خواهد کرد. البته این محصول، از مزایای خوب دیگری نیز برخوردار می‌باشد که در قسمت زیر به آن‌ها اشاره نموده‌ایم:

کاهش مصرف انرژی

یکی از امتیازات برجسته سایه بان این است که مصرف انرژی برق را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد.

کاهش مصرف آب

همچنین سایبان کولر آبی منجر به کاهش مصرف آب تا میزان بیست درصد نیز خواهد شد.

جلوگیری از تبخیر آب کولر

این محصول به روی بدنه کولر کشیده شده و مثل یک کاور، اجازه جذب گرما نمی‌دهد. درنتیجه جلوی تبخیر آب در اثر تابش مستقیم نور خورشید، گرفته می‌شود.

دوام بیشتر کولر

مانع از فرسودگی زودهنگام کولر شده و بر عمر و دوام آن می‌افزاید.

کارکرد بهتر کولر

کولر حتی اگر در درجه پایین هم کار کند، بازهم باعث ایجاد خنکی بسیار در فضا خواهد شد. چرا؟ چون سایبان چنین نتیجه‌ای را محقق کرده است.

خرید سایبان کولر آبی

انواع سایه بان را بشناسید

در حال حاضر محصولات متعددی تحت عنوان سایه بان کولر به بازار فروش راه‌یافته‌اند. در اینجا نگاهی خواهیم داشت بر مدل های مختلف این محصول که عبارت‌اند از:

سایبان سقفی

منظور از این سایبان این است که فقط سقف کولر را پوشش می‌دهد. اگر کولر آبی شما مدت‌زمان زیادی در معرض سایه قرار داشته و فقط ساعات کمی از روز در معرض نور خورشید است، می‌توانید از این محصول مقرون‌به‌صرفه استفاده کنید.

سایبان فویلی

به‌راستی‌که لقب بهترین سایبان کولر آبی، برازنده این محصول می‌باشد. البته آن را می‌توان با عنوان دیگری مثل عایق سایبان کولر آبی هم مورد خطاب قرارداد. درهرحال وجود این سایه بان باعث می‌شود تا گرما به داخل کولر راه پیدا نکند. در ضمن این محصول، مصرف آب را تا دو هزار لیتر کاهش داده و در هزینه‌های مصرفی برق هم صرفه‌جویی می‌کند. درمجموع می‌توان آن را از نقش مؤثری برخوردار دانست.

سایبان فول کاور

اگر به دنبال خرید سایبان کولر آبی برای تابستان می‌گردید، ما این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول، تمام بخش‌های کولر را پوشش داده و ساختار توری شکل دارد. باوجوداین سایه بان، سایه‌ای عظیم بر سر کولر شما ایجادشده و دیگر نور خورشید، آن را تهدید نخواهد کرد. اگر کولر شما زیاد در معرض نور قرار می‌گیرد، می‌توانید این محصول کاربردی را انتخاب کرده و از وجود آن مستفیض شوید.

سایبان کولر خوب

طریقه نصب سایه بان کولر

در این بخش می‌خواهیم تا توضیحاتی را راجع به طریقه نصب سایبان کولر ارائه دهیم. اگر نصب سایه بان به‌درستی صورت نگیرد، اثربخشی مناسبی را هم از آن نخواهیم دید. اما در صورت نصب صحیح سایبان، اتفاقات خوبی رخ می‌دهند. در ادامه توضیحات مختصری را دراین‌باره خواهیم داد:

  1. در ابتدا باید جهت سایه بان را از شرق به غرب تنظیم نمایید.
  2. حالا نیاز به باز کردن پیچ‌های کناری کولر است. بعدازآن باید پایه‌ها را روی سوراخ‌هایی که در قسمت پایین قرار دارند، تنظیم نمایید.
  3. شیارهایی که در قسمت بالا قرار دارند را هم باید سوراخ‌کاری کنید.
  4. اکنون نیاز به یک مته دارید تا سوراخ پایین را بزرگ کنید.
  5. پایه‌ها روی سوراخ واقع‌شده و واشر هم پشت پایه‌ها قرار می‌گیرد.
  6. بعدازآن باید برای محکم کردن از پیچ و مهره کمک بگیرید.
  7. در آخر نوبت محکم کردن پایه‌ها و سپس نوبت نصب سایبان است.

خرید بهترین سایبان برای کولر آبی

اگر در پی خرید بهترین سایبان برای بهترین کولر آبی هستید؛ سایه بان برزنتی را انتخاب کنید. این محصول در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و مانع از ورود آن‌ها به کولر می‌شود. در ضمن محصولی ضد آب هم محسوب شده و در برابر قطرات آب ناشی از باران یا رطوبت هم مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

بهترین مارک سایه بان کولر

در قسمت آخر می‌خواهیم تعدادی از بهترین مارک های سایه بان کولر را نام‌برده و شما را این محصولات آشنا نماییم. شاید با معرفی این مارک ها، تصمیمات بهتری برای خرید سایه بان بگیرید:

سایبان کولر خنکا

این نوع سایه بان، از جنس مناسب یعنی برزنتی برخوردار بوده و از تابش خورشید و بارش باران اثر منفی نمی‌گیرد. ابعاد استاندارد، پوشش دهی مناسب، غیرقابل نفوذ بودن و وزن مناسب، از مشخصات مثبت این محصول به شمار می‌آیند.

بهترین سایبان کولر

سایبان کولر سایا

با انتخاب این محصول، صاحب یکی از بهترین انواع سایه بان کولر خواهید شد. این مدل از سایه بان، ضد آفتاب بوده و اثری از گرمای آن نمی‌پذیرد. در ضمن در برابر پوسیدگی نیز مقاومت نشان می‌دهد. از امتیازات برجسته این محصول، نصب سریع و راحت، بدون نیاز به جوشکاری می‌باشد.

سایبان آلفا

این سایه بان نیز آب‌گریز بوده و آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد. بدنه آن‌هم از بهترین جنس یعنی شید بوده و بهترین محافظت را از کولر می‌نماید. باوجوداین سایبان سبک، محکم و مقاوم، نگران هیچ‌چیز نباشید.

سخن آخر

هر کولری نیاز به یک سایبان دارد. وگرنه خیلی زود فرسوده شده و در معرض آسیب‌های بسیار قرار می‌گیرد. سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که ضمن به همراه داشتن یک برند و مارک معتبر، ویژگی‌های خوبی هم داشته باشد. مثل سایبان کولر برزنتی که ضد آب، ضد گرما و ضدپوسیدگی است و از هر لحاظ، گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا