سبک زندگی

✔راهنمای خرید آینه دیواری مدرن برای دکوراسیون داخلی+ لیست قیمت

دکوراتیو در دیجی کالا

آینه دیواری امروزه به یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های آینه تبدیل‌شده است. اگر شما در منزلتان فضای کافی برای قرار دادن آینه قدی یا آینه ایستاده ندارید می‌توانید آینه شیک دیواری را برای نصب روی دیوار انتخاب کنید.

آینه دیواری چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آینه دیواری در انواع مدل‌های متنوع مدرن و کلاسیک موجود می‌باشد. برای علاقه مندان به دکوراسیون، آینه «فقط» آینه‌ای نیست که بتوان در آن بازتاب خود را تحسین کرد. البته نباید آینه یک اثر هنری واقعی است که برای هر فضای داخلی ضروری است.

جنبه تزئینی آینه با کاربردی بودن غیرقابل انکار آن همراه است. این دارایی ها به آن ویژگی های زیبایی شناختی، عملکردی و همچنین معماری می‌بخشد. سپس به یک وسیله مرسوم، تبدیل می‌شود که در تمام زمینه‌های طراحی داخلی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در ادامه این مطلب نکاتی برای انتخاب آینه‌های دیواری را مطالعه خواهید کرد. امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه‌تان قرارگرفته باشند.

 آینه دیواری شیک

اندازه آینه دیواری

تولید کنندگان آینه دیواری طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها را ارائه می‌کنند؛ شما پیش از خرید آینه باید اندازه را مشخص کنید و توجه داشته باشید که هر چه آینه بزرگتر باشد، بیشتر احساس می‌کنید که اتاق بزرگ شده است البته دقت کنید که با یک انتخاب اشتباه در مدل آینه اتاق را کوچک‌تر نکنید. بنابراین باید گفت که آینه دیواری به عنوان بخشی از دکور برای اتاق‌های کوچک انتخاب مناسبی است و علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن فضای اتاق، فضای روشن‌تری را در فضاهای فاقد نور و شفافیت ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های آینه دکوراتیو دیواری

هر آینه دکوراتیوی دارای یک قاب محافظ است و آینه دیواری نیز از این قاعده مستثنا نیست. قاب آینه‌های دیواری در انواع جنس‌های مختلف چوبی، فلزی، ام دی اف و … موجود می‌باشند. بهتر است شما با توجه به نیاز و سلیقه شخصی‌تان از بین این طرح‌های بی‌نظیر، آینه‌ مناسب را انتخاب نمایید. برخی از ویژگی‌های مهم آینه دکوراتیو دیواری عبارت‌اند از:

ویژگی‌های آینه دکوراتیو دیواری

بهبود روشنایی:

با نصب آینه دکوراتیو دیواری در مکانی مناسب می‌توانید نورپردازی منزلتان را بهینه کنید. اگر تمایل دارید نور طبیعی در فضای منزلتان بیشتر شود حتماً آینه را در مجاورت پنجره‌ای که دارای بیشترین نور طبیعی است قرار دهید.

بزرگ‌تر نشان دادن فضا:

آینه وقتی روی دیوار نصب می‌شود باعث می‌شود تا نگاه‌ها به سمت بالا کشیده شود. به همین دلیل آینه دیواری باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای منزل می‌شود. به شما عزیزان توصیه می‌کنیم برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا‌های محدود این مدل آینه را برای نصب انتخاب کنید.

بهبود در دکوراسیون:

اگر آینه دیواری دارای قاب شیک و زیبایی باشد باعث می‌شود تا دکوراسیون منزل خاص‌تر به نظر برسد. آینه دکوراتیو دیواری را می‌توانید از بین طرح‌های چندضلعی نیز انتخاب نمایید. این مدل آینه‌ها باعث می‌شوند تا تزیین دیوار خاص‌تر به نظر برسد.

صرفه‌جویی در فضا:

آینه‌های دیواری به دلیل اینکه روی دیوار نصب می‌شوند فضایی را اشغال نمی‌کنند. با توجه به اینکه امروزه اکثر منزل در متراژ کوچک ساخته می‌شوند بنابراین بهتر است شما این مدل آینه را برای روی دیوار انتخاب کنید.

بررسی مزایای آینه دکوراتیو دیواری

نکاتی برای خرید آینه دکوراتیو دیواری

طرح و رنگ آینه دیواری اگر به‌درستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می‌شود. در زمان خرید آینه دکوراتیو دیواری بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

طرح قاب آینه:

قاب آینه‌ها در انواع مدل‌های مختلف موجود می‌باشند. اگر دکوراسیون منزل شما ساده می‌باشد بهتر است آینه با قاب طرح دار را انتخاب نمایید. آینه‌های ساده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. از آینه دیواری ساده می‌توانید در فضای دکوراسیون های مختلف استفاده کنید.

رنگ قاب آینه:

رنگ قاب آینه را بهتر است با توجه به رنگ سایر وسایل منزلتان انتخاب نمایید. در صورت تمایل می‌توانید رنگ قاب آینه را با رنگ میز تلویزیون، میز کنسول و … ست کنید. در طراحی برخی از قاب‌های آینه از ترکیب دو رنگ استفاده‌شده است که این مدل‌ها نیز جذابیت بی‌نظیری دارند.

ابعاد آینه:

توجه به ابعاد آینه از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. بهتر است شما ابعاد آینه را با توجه به ابعاد دیواری که تمایل دارید آینه را در آنجا نصب نمایید انتخاب کنید. از خرید آینه با ابعاد خیلی کوچک برای دیوار بزرگ خودداری نمایید. نصب آینه با ابعاد خیلی بزرگ نیز روی دیوار یا ستون خیلی کوچک توصیه نمی‌شود.

خرید متنوع‌ترین آینه‌های دیواری

مدل آینه دیواری

انتخاب سبک آینه دیواری از اهمیت زیادی برخوردار می‎باشد. آینه‌های دیواری با سبک سلطنتی و کلاسیک برای دکوراسیون‌های کلاسیک مناسب هستند.

آینه‌های دیواری ساده و جدید برای دکوراسیون داخلی مدرن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می‌روند. در صورت تمایل می‌توانید از مدل آینه دیواری فانتزی در دکوراسیون مدرن استفاده کنید. آینه‌های دیواری فانتزی دارای طرحی متفاوت هستند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در دکوراسیون داخلی منزلتان از وسایل با طرح خاص استفاده کنید این مدل آینه می‌تواند برایتان انتخابی ایده آل باشد.

مدل آینه دیواری

شکل مناسب آینه دیواری

شاید آخرین نکته در زمان انتخاب آینه دیواری شکل ظاهری آن باشد. آینه‌ها در مدل‌های مختلفی مثل دایره، مربع و یا مستطیل ساخته می‌شوند. آینه‌های دایره‌ای برای ترکیب با دکورهای بوهمی ایده‌آل هستند و به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند بهتر است دیوار و دیگر وسایل اطراف آینه را به گونه‌ای انتخاب کنید که رنگ آن‌ها روشن‌تر از قاب آینه شما باشد. آینه‌هایی با زوایای عمود بر هم برای تمامی سبک‌ها کاربردی و محبوب هستند.

البته به جز این 3طرح که کاملا مطرح هستند، طرح‌های دیگری مانند خورشید، قطره آب و دیگر طرح‌های انتزاعی وجود دارند که می‌توانید براساس دکور فضای مورد نظر و متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید؛ برای دکوراسیون داخلی موفق و جذاب بازی با اشکال و اندازه‌ها را فراموش نکنید.😉

نکات پیشنهادی برای چیدمان ایده‌آل آینه

برای ایجاد تصور بصری از یک اتاق بزرگ و ایجاد پرسپکتیو، قرار دادن یک آینه رو به ناحیه ای از نور اجازه می‌دهد تا نور طبیعی و مصنوعی منعکس شود. آینه بدون استثنا در همه اتاق ها قابل استفاده است مانند تالار آینه‌ها در کاخ ورسای، آن‌ها پنجره‌ها و نور را در یک فضای داخلی بازتولید و تکثیر می کنند.

اگر شما برای نصب آینه دچار تردید شده‌اید بهتر است از ایده‌های زیر الگوبرداری نمایید. برای طراحی چیدمان آینه‌ها به روشی مبتکرانه، در اینجا چند نکته هوشمندانه و در مورد مکان قرار دادن آن‌ها آورده شده است:راهنمای نصب آینه دیواری

  1. آینه اگر در مکانی درست نصب شود می‌تواند منعکس‌کننده چیدمان منزل و نور باشد. آینه را بهتر است در مکانی نصب نمایید که منعکس‌کننده وسایل زیبای منزلتان باشد. آینه را می‌توانید در قسمت روبروی لوستر، تابلوی هنری و … نصب کنید. از نصب کردن آینه دیواری در مقابل بهم ریختگی‌های منزل خودداری نمایید.
  2. رو به پنجره و زاویه دار، برای گسترش مسیر پرتوهای خورشید.
  3. کنار یک لامپ، برای انعکاس نور.
  4. آینه دیواری را بهتر است در ارتفاعی مناسب نصب نمایید تا افراد با اندازه قد مختلف بتوانند به‌راحتی تصویر‌شان را در آینه مشاهده کنند. برای نصب آینه روی دیوار بهتر است به‌اندازه 5 متر از زمین فاصله بگیرید سپس آینه را در مرکز نقطه نصب کنید.

مدل آینه دیواری

  1. اگر متراژ منزل شما خیلی کوچک است می‌توانید آینه را روی دیوار باریکی نصب کنید. در صورت تمایل می‌توانید اندازه آینه را کمی بزرگ‌تر انتخاب نمایید. هرچقدر آینه ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد فضای منزل را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
  2. رو به آینه دیگر، تا مساحت یک فضا را چند برابر کند.
  3. آینه دیواری با یک قاب شیک را می‌توانید به‌عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید. اگر در فضای سالن پذیرایی یا نشیمن منزلتان وسایل زیادی قرار دارد بهتر است آینه را روی دیوار بالای مبلمان نصب کنید. اگر مبل را روبروی درب ورودی نصب کرده‌اید بهتر است آینه را روی دیوار پشتی مبلمان نصب کنید. بدین ترتیب نور طبیعی به فضای منزل منعکس می‌شود و درنتیجه فضای منزلتان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.
  4. اگر تمایل دارید از آینه در فضای اتاق خواب استفاده کنید بهتر است آن را در مکانی مناسب نصب کنید. آینه دیواری را در فضای اتاق خواب می‌توانید بالای تخت خواب نصب کنید. در صورت تمایل می‌توانید در فضای اتاق خواب آینه را به همراه میز کنسول قرار دهید.
  5. اگر فضای آینه راهروی ورودی یا راهروی بین اتاق‌هایتان کوچک است می‌توانید آینه دیواری را در این قسمت‌ها نصب کنید. آینه دکوراتیو دیواری باعث می‌شود تا عمق فضای راهروی ورودی بیشتر به نظر برسد.
  6. در یک گوشه تاریک برای گرفتن نور، شفافیت را فراهم کنید و منطقه را روشن کنید.

✔️ مهمترین چیز این است که از آینه‌های با کیفیت استفاده کنید. مدل‌های ارزان قیمت به سرعت تغییر شکل می‌دهند و مطمئناً بی نظمی‌ها روی سطح شیشه ظاهر می شوند.

آینه دیواری

سوالات متداول

چگونه یک آینه با کیفیت انتخاب کنیم؟

یک قانون ساده ای که در مورد کیفیت آینه‌ها وجود دارد این است؛ هر چه شیشه آینه ضخیم تر باشد، بازتاب تصاویر کیفیت بهتری دارد. در آینه‌های ارزان‌تر معمولا شیشه آینه‌ها 2 یا 3 میلی‌متر هستند و این مسئله باعث می شود که انعکاس تصاویر در این آینه‌ها مخدوش شوند.

چرا برخی از آینه ها گران تر هستند؟

قاب یک آینه می تواند به طور قابل توجهی هزینه کلی آینه را افزایش دهد. برخی از قاب ها از چوب و برخی دیگر از فلز ساخته شده اند. هرچه فریم پرزرق و برق تر و دقیق تر باشد، به طور کلی هزینه بیشتری خواهد داشت.

کلام آخر:

در این مطلب نکاتی برای خرید و نصب آینه دیواری را مطالعه کردید. امیدواریم با مطالعه این مطلب توانسته باشید اطلاعات لازم را در مورد این نوع آینه‌های دکوراتیو به دست آورده باشید. همچنین ممکن است مقاله راهنمای خرید آینه آرایشی و معرفی 6 آینه گریم و نیز مقاله کامل‌ترین راهنمای خرید آینه کنسول برای زوجین جوان و نکاتی برای خرید آینه سرویس بهداشتی هم به انتخاب شما در خرید آینه کمک کند.

تا اینجا نکاتی برای خرید آینه‌های دیواری و دکوراتیو گفته شد. در ادامه لینک خرید 35 مورد آینه دکوراتیو دیجی کالا برای خرید راحت شما آورده شده تا  آینه مناسب سلیقه خود را انتخاب و با کلیک روی هرکدام خریداری کنید.

 

 

  • نحوه نمایش محصول ها
آینه اِلِنسی مدل Forest

آینه اِلِنسی مدل Forest

مشخصات

  • جنس قاب
    اکرلیک
  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    150x50x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • نحوه نصب
    به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته محصول
  • شکل آینه
    چند تکه
  • تعدادتکه
    تکه50
  • سایر توضیحات
    قابل نصب روی کلیه سطوح صاف دارای راهنمای نصب و جداسازی امکان جابجایی بدون صدمه به دیوار پوشش فضای 150×50 سانتی متر سبک و مقاوم در برابر ضربه و فشار
270,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل لوزی طرح we1212

آینه مدل لوزی طرح we1212

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    25x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لب تراش
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    شابلون نصب وچسب مخصوص آینه
  • شکل آینه
    مربع
  • تعدادتکه
    تکه34
1,100,000 874,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل cubic

آینه مدل cubic

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    150x55x1 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    نامتقارن
44,500 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه ایستاده مدل IK258

آینه ایستاده مدل IK258

مشخصات

  • جنس قاب
    فلز
  • ابعاد
    45x50x170 سانتی‌متر
  • وزن
    15000 گرم
  • نحوه نصب
    ایستاده
  • شکل آینه
    مستطیل
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از فلز سبک و مقاوم رنگ کوره ای درجه یک تنوع رنگ برای بدنه فلزی می باشد ابعاد آینه 50x170
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه آتریکس مدل MD41

آینه آتریکس مدل MD41

مشخصات

  • ابعاد
    40x40x2 سانتی‌متر
  • وزن
    600 گرم
  • نحوه نصب
    میخ
  • شکل آینه
    دایره
  • تعدادتکه
    یک تکه
550,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل قدی سپنتا

آینه مدل قدی سپنتا

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • ابعاد
    118x44x5 سانتی‌متر
  • وزن
    4300 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    نقره
  • نحوه نصب
    میخ
  • شکل آینه
    مستطیل
  • سایر توضیحات
    کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (44x118) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها 1 میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید
629,570 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه پریناز شاپ مدل فیل و بچه فیل

آینه پریناز شاپ مدل فیل و بچه فیل

مشخصات

  • جنس قاب
    پلاستیک
  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    64x25x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لیزری
  • نوع اندود آینه
    ابکاری
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    چند تکه
  • تعدادتکه
    شش تکه
120,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل اشپزخانه

آینه مدل اشپزخانه

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    40x40x0.2 سانتی‌متر
  • نوع ابزار لبه آینه
    لیزری
  • نوع اندود آینه
    ابکاری
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه دکوراتیو طرح dreamcatcher 2

آینه دکوراتیو طرح dreamcatcher 2

مشخصات

  • ابعاد
    45*85 سانتی‌متر
  • وزن
    1 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ندارد
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    میخ
  • شکل آینه
    دایره
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از ام دی اف که با آینه تلفیق شده است.
240,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه آماتیس مدل چهار قل

آینه آماتیس مدل چهار قل

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    60x59x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    برش صنعتی
  • نوع اندود آینه
    پلاستیک
  • نحوه نصب
    به وسیله چسب دوطرفه موجود در بسته بندی محصول
  • شکل آینه
    طرح‌دار
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    سایز محصول 60 در 59 سانتیمتر میباشد و به صورت یک تکه ارسال میشود مقاوم در مقابل ضربه بدون خطر برای کودک از جنس آینه فوق سبک مولتی استایل قابل نصب روی کلیه سطوح صاف امکان جداسازی و جابجایی بدون صدمه به دیوار دارای راهنمای نصب و چسب دوطرفه مورد نیاز نصب
195,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه اِلِنسی مدل AM-068

آینه اِلِنسی مدل AM-068

مشخصات

  • جنس قاب
    پی وی سی
  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    150x54x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    990 گرم
  • نحوه نصب
    به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته بندی محصول
  • شکل آینه
    طرح‌دار
  • تعدادتکه
    16 تکه
  • سایر توضیحات
    قابل جابجایی امکان نصب روی کلیه سطوح صاف دارای راهنمای نصب و جداسازی فارسی امکان نصب در مکان های مرطوب
380,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه دکوراتیو مدل گنبدی کد 150

آینه دکوراتیو مدل گنبدی کد 150

مشخصات

  • ابعاد:
    50x4x150 سانتی‌متر
  • وزن
    10000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    شفاف
  • نحوه نصب
    با میخ فولادی بزرگ
  • شکل آینه
    مستطیل
  • بیضی
  • نامتقارن
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    هیچ قابی در این مدل به کار گرفته نشده است برای نصب حتما از میخ فولادی بزرگ یا پیچ بصورت رول پلاک استفاده شود
454,500 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل قدی طرح ستایش مجموعه 3 عددی

آینه مدل قدی طرح ستایش مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • ابعاد
    118x44x2 سانتی‌متر
  • وزن
    4300 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    نقره
  • نحوه نصب
    میخ
  • شکل آینه
    مستطیل
  • تعدادتکه
    سه تکه
  • سایر توضیحات
    کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (44x118) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها 1 میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید وزن مجموعه 3 آینه 12900 می باشد
1,382,900 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه تجسم مدل SHAFAGH04-L

آینه تجسم مدل SHAFAGH04-L

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    234x59x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    8000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    تراش 1.2 سانتی متر
  • نوع اندود آینه
    دو لایه رنگ ایتالیایی - جیوه - نقره
  • نحوه نصب
    راهنمای نصب و چسبهای مورد نیاز
  • شکل آینه
    مستطیل
  • تعدادتکه
    تکه20
  • سایر توضیحات
    نصب آسان توسط راهنمای مرحله به مرحله کنترل کیفی دقیق توسط کادر مجرب بسته بندی قوی و مطمئن استفاده از ماشین آلات به روز و دقیق تراش براق برش CNC مستطیل 39x19.5 سانتی متر مربع 19.5x19.5 سانتی متر 20 تکه یکرنگ رنگ محصول به انتخاب مشتری
1,570,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آیینه دکوراتیو مدل CA014

آیینه دکوراتیو مدل CA014

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    149.5x86.5x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    تراش 1.5 سانتیمتر
  • نوع اندود آینه
    ترکیب جیوه و نقره درجه A
  • نحوه نصب
    به وسیله چسب سیلیکون و چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    مربع
  • مثلث
  • تعدادتکه
    تکه17
950,000 729,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه دکوراتیو دکو گیوا مدل GL30 مجموعه 5 تکه

آینه دکوراتیو دکو گیوا مدل GL30 مجموعه 5 تکه

مشخصات

  • جنس قاب
    ام دی اف
  • ابعاد
    100x210x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
  • نوع اندود آینه
  • نحوه نصب
  • شکل آینه
    لوزی
  • تعدادتکه
    پنج تکه
  • سایر توضیحات
    - مجموعه شامل 5 تکه - ابعاد قطر هر لوزی: ( 30 × 20 ) سانتی‌متر - طول زنجیر: 50 سانتی‌متر - نصب بوسیله یک عدد میخ طلایی درون بسته‌بندی
770,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل Ariel

آینه مدل Ariel

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    156x78x1 سانتی‌متر
  • وزن
    5000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    تراش
  • نوع اندود آینه
    جیوه ، نقره
  • نحوه نصب
    با استفاده از چسب دوطرفه و بروشور داخل بسته بندی
  • شکل آینه
    چندضلعی منتظم
  • تعدادتکه
    سه تکه
  • سایر توضیحات
    برش توسط دستگاه دقیق cnc استفاده از نقره و جیوه جهت شفافیت بیشتر استفاده از رنگ ایتالیایی جهت طول عمر بیشتر تراش در لبه ها شفافیت کامل دارای بروشور راهنمای نصب داخل بسته بندی و چسب های مورد نیاز
878,500 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
تابلو آینه سالی وان مدل NS18

تابلو آینه سالی وان مدل NS18

مشخصات

  • جنس قاب
    MDF
  • سایر توضیحات
    MDF طرح چوب به رنگ قهوه ای
30,000 25,900 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه الف مدل   قدی طرح تاج کد 2

آینه الف مدل قدی طرح تاج کد 2

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • ابعاد
    118x44x2 سانتی‌متر
  • وزن
    4300 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    نقره
  • نحوه نصب
    میخ
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (44x118) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها 1 میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید
947,060 683,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
تابلو آینه سالی وان مدل وان یکاد V1

تابلو آینه سالی وان مدل وان یکاد V1

مشخصات

  • جنس قاب
    MDF
  • سایر توضیحات
    سایز تابلو آینه ۳۰*۹۰ نصب آسان با میخ جنس نوشته ها و قاب از ام دی اف یک تکه هست و آینه از جنس شیشه ای شفاف
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه ژیوار مدل ZH-559

آینه ژیوار مدل ZH-559

مشخصات

  • ابعاد
    80x80x2 سانتی‌متر
  • وزن
    9000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لول
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    خیلی راحت توسط میخ
  • شکل آینه
    دایره
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    فریم این آینه از MDF خارجی است و جهت محافظت از آینه به طور کامل پشت آینه را پوشانده است. رنگ های مختلف بر اساس انتخاب و سلیقه شما همراه با لایه محافظ کیلر به فریم جلوه خاصی داده است.
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه الف مدل   قدی کنسول

آینه الف مدل قدی کنسول

مشخصات

  • جنس قاب
    چوب
  • ابعاد
    118x44x5 سانتی‌متر
  • وزن
    3780 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    نقره
  • نحوه نصب
    میخ
  • شکل آینه
    مستطیل
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    کیفیت و ظرافت منحصر به فرد ابعاد دقیق محصول (44x118) سانتی متر آینه نقره اندود درجه A نصب به کمک تنها 1 میخ در هنگام تحویل کالا به نشان ALEF در پشت محصول توجه فرمایید
749,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
تابلو آینه سالی وان مدل وان یکاد C1

تابلو آینه سالی وان مدل وان یکاد C1

مشخصات

  • جنس قاب
    MDF
  • سایر توضیحات
    نصب آسان با یک میخ جنس قاب و نوشته ها از ام دی اف می باشد و آینه از جنس شیشه ای شفاف
380,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه تجسم مدل قدی فلزی DAYAN

آینه تجسم مدل قدی فلزی DAYAN

مشخصات

  • جنس قاب
    آهن
  • ابعاد
    180x70x3 سانتی‌متر
  • وزن
    10000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    لول
  • نوع اندود آینه
    دو لایه رنگ ایتالیایی-جیوه و نقره
  • نحوه نصب
    گیره و میخ
  • شکل آینه
    دایره
  • مستطیل
  • طرح‌دار
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    فریم فلزی- رنگ فریم الکترواستاتیک(کوره ای)ضد خش- استفاده از آینه درجه 1 ضخامت 4 میلیمتر- استفاده از ورق MDF برای پشت آینه جهت استحکام بیشتر- فریم در رنگهای مشکی،سفید....- دارای گیره جهت نصب
3,540,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
تابلو آینه دکوراتیو بنی دکو M146

تابلو آینه دکوراتیو بنی دکو M146

مشخصات

  • شکل آینه
    چند تکه
90,000 71,600 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه اِلِنسی مدل AM-064

آینه اِلِنسی مدل AM-064

مشخصات

  • جنس قاب
    پی وی سی
  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    148x122x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • نحوه نصب
    به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته بندی محصول
  • شکل آینه
    طرح‌دار
  • تعدادتکه
    سه تکه
  • سایر توضیحات
    ابعاد بزرگ 148×122 سانتی متری از جنس آینه های مولتی استایل فوق سبک قابل نصب روی کلیه سطوح صاف دارای راهنمای نصب و جابجایی فارسی قابل جابجایی بدون صدمه به دیوار امکان نصب در محیط مرطوب
450,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل قدی کد 0710

آینه مدل قدی کد 0710

مشخصات

  • ابعاد
    170x70x4 سانتی‌متر
  • وزن
    10000 گرم
  • کاربرد
    تزئینی
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    شفاف
  • نحوه نصب
    دو عدد میخ فولادی
  • شکل آینه
    مستطیل
  • جنس
    شیشه
  • تعدادتکه
    یک تکه
  • سایر توضیحات
    این قاب به صورت ایستاده و با دو عدد میخ فولادی بزرگ قابل نصب است.
865,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه آماتیس مدل شش گوشه

آینه آماتیس مدل شش گوشه

مشخصات

  • جنس قاب
    اکرلیک
  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    70x25x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    برش لیزر
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    به وسیله چسب دوطرفه موجود در بسته بندی محصول
  • شکل آینه
    چند تکه
  • چندضلعی منتظم
  • تعدادتکه
    تکه25
  • سایر توضیحات
    مقاوم در مقابل ضربه بدون خطر برای کودکان از جنس آینه فوق سبک مولتی استایل قابل نصب روی کلیه سطوح صاف امکان جداسازی و جابجایی بدون صدمه به دیوار دارای راهنمای نصب و چسب دوطرفه مورد نیاز نصب نایلون روی محصول را با شیی نوک تیز بردارید تا تمیز و شفاف شود 25 عدد قطعه 10 سانتیمتری
145,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه چوکا کد A3

آینه چوکا کد A3

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    60*161*2 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    دیاموند
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    چسب دو طرفه
  • شکل آینه
    چند تکه
45,000 37,500 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه اِلِنسی مدل AM-013

آینه اِلِنسی مدل AM-013

مشخصات

  • جنس قاب
    پی وی سی
  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • ابعاد
    158x66x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • نحوه نصب
    به کمک چسب دوطرفه موجود در بسته بندی محصول
  • شکل آینه
    چند تکه
  • تعدادتکه
    تکه300
  • سایر توضیحات
    شامل 300 قطعه آینه از جنس مولتی استایل فوق سبک قابل نصب روی کلیه سطوح صاف امکان جابجایی بدون صدمه به دیوار مقاوم در برابر رطوبت دارای راهنمای نصب و جداسازی فارسی
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه مدل قدی L16

آینه مدل قدی L16

مشخصات

  • ابعاد
    160x60x1 سانتی‌متر
  • وزن
    9000 گرم
  • نوع ابزار لبه آینه
    ساده
  • نوع اندود آینه
    شفاف
  • نحوه نصب
    دیواری - ایستاده
694,800 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
تابلو آینه ۳ تکه سالی وان مدل NS40

تابلو آینه ۳ تکه سالی وان مدل NS40

مشخصات

  • جنس قاب
    MDF
  • سایر توضیحات
    نصب آسان با میخ قابلیت جابجایی آینه از جنس شیشه ای و شفاف
49,000 45,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه پلکسی گلس بنی دکو مدل m174

آینه پلکسی گلس بنی دکو مدل m174

مشخصات

  • نوع قرارگیری آینه
    دیواری
  • نحوه نصب
    نصب راحت وآسان شابلونهای داخل جعبه را روی دیوار قرار داده وپروانه های پلکسی را باتوجه به اندازه انها روی شابلون برروی دیوار میچسبانیم
  • شکل آینه
    چند تکه
90,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
آینه دکوراتیو سالی وان C3

آینه دکوراتیو سالی وان C3

مشخصات

  • نوع ابزار لبه آینه
    ندارد
  • نوع اندود آینه
    جیوه
  • نحوه نصب
    میخ و پیچ
  • شکل آینه
    دایره
  • سایر توضیحات
    قطر آینه 60 سانتیمتر می باشد.
385,000 347,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

2 دیدگاه

  1. سلام
    از آنجا که آیینه دیواری روی دکوراسیون منزل تاثیرگذار است، بهترین مدل آیینه دیواری، آیینه دیواری النسی مدل Forest می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا