آرایشی و بهداشتی

راهنمای انتخاب رنگ لاک مناسب برای هر فصل

دکوراتیو در دیجی کالا

لاک زدن یکی از رایج‌ترین عادات زیبایی در میان خانم‌ها محسوب می‌شود. از سوی دیگر، یکی از بزرگترین دغدغه‌های خانم‌ها هنگام لاک زدن، انتخاب رنگ لاک مناسب است. درست به همین دلیل، ما در این مطلب به شما پیشنهاد می‌کنیم که براساس رنگ لاک مناسب فصل جلو بروید و ناخن‌های خود را با تغییرات آب‌وهوا هماهنگ کنید. اگر نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هنگام انتخاب رنگ لاک به رنگ پوستتان توجه کنید

قبل از این که در مورد انتخاب رنگ لاک مناسب فصل صحبت کنیم، لازم است کمی بیشتر در مورد ارتباط میان رنگ لاک و پوست خود بدانید. در ادامه‌ی این مطلب ما برای هر فصل، تعدادی رنگ را پیشنهاد می‌دهیم اما از کجا بفهمیم که کدام رنگ به چه نوع پوستی بیشتر می‌آید؟

به‌عنوان یک قاعده‌ی کلی لاک با رنگ‌های روشن مانند سفید، پوست شما را تیره‌تر نشان می‌دهد. این در حالی است که اگر پوست سبزه‌ای داشته باشید، لاک‌های تیره دست شما را زیباتر نشان می‌دهند. بنابراین لازم است بدانید که انتخاب رنگ لاک بر زیبایی ظاهری دست شما تاثیر زیادی می‌گذارد. هیچ‌وقت رنگی را انتخاب نکنید که پوست شما را تیره نشان دهد. خبر خوب برای کسانی که پوست روشن دارند این است که انتخاب رنگ لاک برای آن‌ها بسیار راحت‌تر خواهد بود.


بیشتر بخوانید: مهترین نکات روتین پوست که لازم است بدانید


هنگام انتخاب رنگ لاک به رنگ پوستتان توجه کنید

پرطرفدارترین رنگ‌ها

انتخاب رنگ لاک مناسب فصل بهار

بهار برای ما بیش از هر فصل دیگری یادآور سرسبزی و طبیعت است. بعد از ماه‌ها سرما، بالاخره هوا رو به گرمی می‌رود، باران شروع به باریدن می‌کند و طبیعت بار دیگر احیا می‌شود. همه‌ی ما این تغییرات را حس می‌کنیم و دوست داریم احوال خود را با این فصل هماهنگ کنیم. بیشتر افراد با هر سن و مشغله‌ای، به دنبال استراحت بهاره هستند؛ چه برای سفر و چه برای استراحت پس از امتحانات.

رنگ لاک ناخن ما نیز باید مانند بازتاب همین فصل زیبا، لطیف و رنگی و در عین حال قابل توجه باشد. می‌توانید مانند شکوفه‌ها و گل‌ها لاک ناخن خود را به رنگ صورتی روشن یا بنفش، مرجانی، سرخابی یا آبی فیروزه‌ای کنید. طیف‌های مختلف صورتی، سفید، سبز، زرد، قرمز و آبی روشن برای این فصل عالی هستند. همچنین کشیدن طرح‌های بهاری گل و شکوفه روی ناخن‌ها هم ایده‌ی جالبی به نظر می‌رسد.

 

انتخاب رنگ لاک مناسب فصل تابستان

برای خیلی از ما تابستان بهترین فصل است. کل سال را منتظر بودیم که بعد درس‌ها و امتحانات استراحت کنیم، به سفر برویم و از نسیم خنک ساحلی لذت ببریم و آفتاب بگیریم. بهتر است در تابستان از طیف‌های مختلف سفید، صورتی خیلی روشن، آبی پاستلی، بنفش پاستلی یا سبز دریایی استفاده کنید تا به پوست آفتاب گرفته‌ی شما جلوه‌ای ویژه بدهند.

طیف‌های روشن رنگ‌ زرد چه در تابستان و چه در بهار رنگ‌های پرطرفداری محسوب می‌شوند و در تابستان می‌توانید از زرد پاستلی نیز برای زیبایی ناخن‌های خود استفاده کنید. استفاده از رنگی مانند مرجانی آتشین نیز جسارت خاص خودش را می‌خواهد. پس اگر برای انتخاب لاک مناسب فصل به رنگ‌های روشن علاقه زیادی ندارید، می‌توانید از این رنگ جسورانه استفاده کنید.

انتخاب رنگ لاک مناسب فصل پاییز

اولین چیزی که با شنیدن پاییز به ذهنمان می‌رسد تغییر رنگ برگ‌ها، چیدن سیب از درخت‌ها، میوه‌های رنگارنگ مثل انار و پوشیدن دوباره‌ی لباس‌های گرم در روزهای سرد و بارانی است. همه‌ی ما طرفدار یلدا و هندوانه هستیم، اما ممکن است به خریدن کدو و تغییر دکور خانه به سبک هالووین نیز علاقه داشته باشید.

شاید بتوان گفت بهترین رنگ‌‌ها برای این فصل قرمز تیره، زرشکی یا جگری، طیف‌های قهوه‌ای، انواع کرم یا سبز تیره مانند سبز لجنی، رنگ‌های گرمی مثل طلایی با کمی اکلیل و انواع نارنجی هستند. اگر برای انتخاب رنگ لاک مناسب فصل طرفدار رنگ‌های خنثی‌تری هستید خاکستری، بنفش مایل به خاکستری، خاکی و طیف‌های مختلفی از رنگ‌های مایل به طوسی را امتحان کنید.

انتخاب رنگ لاک مناسب فصل زمستان

انتخاب لاک مناسب فصل زمستان هم طرفداران خاص خودش را دارد. به دور از گرمای تابستان و عرق کردن‌های مداوم بالاخره قرار است برف ببارد و همه‌جا سفید پوش شود. در حالی‌که بافتنی‌هایمان را پوشیده‌ایم جلوی آتش یا بخاری می‌نشینیم و ماگ هات چاکلت گرممان را سر می‌کشیم. می‌توانیم چند لایه لباس بپوشیم و از رنگ‌های مختلف در ترکیب‌های متفاوتی استفاده کنیم. شمع‌های معطر را در شمعدان مورد علاقه‌‌مان قرار دهیم و از پشت شیشه به چراغ‌ها و درخت‌ها نگاه ‌کنیم و منتظر سال نو بمانیم.

رنگ‌های تیره مثل مشکی گرمای بیشتری جذب می‌کنند و به همین دلیل معمولا رنگ‌های تیره برای فصول سرد و رنگ‌های روشن را برای فصول گرم انتخاب می‌کنیم؛ پس تعجبی ندارد که حتی در لباس‌های زمستانی نیز رنگ‌های تیره بیشتر دیده می‌شوند. رنگ‌هایی مانند نقره‌ای، طیف‌های تیره‌ی آبی مانند سرمه‌ای، سبز تیره، طوسی، سیاه و خصوصا بنفش تیره روی پوست شما درخشش خاصی خواهند داشت.

مجموعه‌ای از بهترین لاک‌ها برای ناخن های شما

همچنین لاک‌های مخملی با پوشش شما هماهنگی منحصربه‌فردی ایجاد می‌کنند؛ پس آن‌ها را نیز فراموش نکنید. لاک‌های قهوه‌ای در کنار پوشیدن بلوز و پالتوی طلایی، کرمی، صورتی چرک، سبز یا نارنجی فوق‌العاده هستند.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که با کمک این راهنما بتوانید ناخن‌های خود را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید. اگر شما هم ایده‌ای برای انتخاب رنگ لاک مناسب فصل می‌شناسید، نظرات خود را در ادامه‌ی همین صفحه با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا