آرایشی و بهداشتی

ارزانترین و بهترین ماشین ریش تراش صورت کدام است؟

دکوراتیو در دیجی کالا

ارزان ترین ماشین ریش تراش صورت+قیمت روز

در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین ماشین ریش تراش، در انتهای مقاله ارزان ترین ماشین اصلاح صورت را به همراه مشخصات و قیمت آن و در صورت داشتن تخفیف، مقدار تخفیف آن، آورده شده است. اگر ترجیح می‌ذهید قبل از مطالعه مقاله، ارزان ترین ماشین های ریش تراش صورت را  مشاهده کنید با استفاده از لینک زیر به انتهای مقاله بروید.

برو به انتهای مقاله برای دیدن ارزان ترین ماشین ریش تراش+ قیمت روز

همچنین مقاله بهترین ماشین اصلاح صورت مردانه + 10برند پربازدید را نیز مطالعه بفرمایید.

 

سروسامان دادن به صورت با ریش تراش

یکی از لوازم شخصی آقایان که به آن‌ها کمک می‌کند تا صورت خود را تمیز کرده و به ریش‌های صورت خود سروسامان بدهند، ماشین ریش تراش است. حال آنچه مهم به نظر می‌رسد، انتخاب بهترین ماشین ریش تراش است. باید ریش تراشی را انتخاب کرد که سازگار با پوست بوده و از ایجاد صدمات پوستی جلوگیری نماید. اما سؤال اینجاست که کدام نوع ریش تراش دارای این ویژگی است؟ در پاسخ باید گفت ماشین ریش تراش برقی، یکی از بهترین محصولات محسوب می‌شود. چرا؟ چون این ماشین، مانع از تماس مستقیم تیغ با پوست صورت شده و درنتیجه، مانع از حساسیت و آسیب می‌گردد.

آشنایی با مدل های متنوع ماشین ریش تراش

هرکدام از آقایان و خانم‌ها دارای لوازم شخصی متفاوتی هستند؛ چون ویژگی‌های ظاهری آن‌ها باهم فرق دارد. پوست آقایان زبرتر بوده و موهای صورتشان نیز به همین شکل است. لذا نیاز به یک وسیله مناسب جهت اصلاح صورت دارند و آن چیزی نیست جز ماشین ریش تراش. حالا محصولات متعددی تحت عنوان بهترین ماشین ریش تراش به بازار راه‌یافته‌اند که هرکدام دارای مشخصات مختص به خود می‌باشند. در اینجا می‌خواهیم به بررسی مدل نای متنوع این محصول پرداخته و آن‌ها را نام ببریم:

ماشین ریش تراش توری

این ماشین ریش تراش نیازمند سرعت عمل بالا در حین استفاده می‌باشد. در قسمت تیغه دستگاه، شاهد فویل نای توری شکل خواهید بود. این توری ها به‌منظور محافظت از پوست صورت تعبیه‌شده و از تماس تیغه با پوست، ممانعت می‌کنند. البته وجود این توری، یک علت دیگر هم دارد و آن‌هم این است که باعث تراشیده شدن کامل ریش ها شده و تمام قسمت‌های صورت را به شکل یکدست، اصلاح می‌سازد.

ماشین ریش تراش دوار

این ماشین از تیغه نای گرد تشکیل یافته و از امکان چرخش زیاد برخوردار می‌باشد؛ یعنی می‌توانید آن را روی همه قسمت‌های صورت به چرخش درآورده و از این طریق به اصلاح صورت خود بپردازید. یکی از نقاط قوت این دستگاه این است که مجهز به دیسک پرسرعت بوده و منجر به اصلاح بهینه ریش‌های ضخیم خواهد شد. درمجموع این ماشین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و باوجودآن احتیاج نیست هر روز دست به اصلاح شوید.

خرید بهترین ماشین ریش تراش


بیشتر بدانید: بهترین ماشین اصلاح صورت مردانه


خرید ماشین ریش تراش بی سیم یا سیم دار؟

وقتی برای خرید بهترین ماشین ریش تراش پا به فروشگاه می‌گذارید، نمونه‌های متعددی از این محصول را پیش روی خود می‌بینید. علاوه بر ماشین نای دوار و فویلی، انواع دیگری از آن را هم خواهید دید؛ مثل ریش تراش بی سیم یا سیم دار. در اینجا هر یک از این محصولات را به تفکیک، بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ماشین ریش تراش بی سیم

این محصول را می‌توان بهترین ماشین ریش تراش معرفی کرد؛ چون دارای باتری شارژی بوده و قابل‌استفاده در هر کجاست. حتماً نیاز نیست به پریز برق دسترسی داشته باشید تا این ماشین را استفاده کنید. اگر باتری آن را شارژ نمایید، حتی بدون وجود پریز هم امکان استفاده چندین ساعته از آن را خواهید داشت.

ماشین ریش تراش سیم دار

این ریش تراش، فاقد باتری و مجهز به سیم می‌باشد. پس باید حتماً به یک پریز برق دسترسی داشته باشید تا سیم را به آن وصل کرده و سپس از ماشین برای اصلاح صورت استفاده کنید. اگر دوست دارید موهای صورت را اصلاح کنید؛ این ماشین، مناسب شماست. اگر هم مایل به اصلاح موی سر هستید، بازهم ماشین فوق، انتخاب خوبی است؛ چون برای هر دو کار طراحی و ساخته‌شده است.

تفاوت این دو ماشین باهم

در مقایسه این دو دستگاه باید گفت ماشین نای سیم دار نسبت به مدل نای بی سیم، مستحکم‌تر بوده و قدرت بالاتری دارند. در ضمن ماشین ریش تراش بی سیم برای استفاده‌های محدود، مناسب‌تر بوده و خانواده‌های چند نفره را ساپورت نمی‌کند.

ماشین ریش تراش بی سیم و سیم دار

معرفی انواعی از بهترین ماشین ریش تراش

برای خرید بهترین ماشین ریش تراش باید به سراغ محصولات معتبر رفته و آن‌ها را انتخاب کنید. معمولاً محصولات برند دارای اعتبار و کیفیت بیشتری بوده و جهت انتخاب، مناسب‌تر می‌باشند. در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین انواع این برندها خواهیم پرداخت:

ماشین ریش تراش جیمی

این محصول، بهترین ماشین ریش تراش محسوب می‌شود، چون سه‌کاره است. قابلیت خط زنی، تکنولوژی برش مستقیم، اصلاح سر و صورت، بیشترین بازدهی و قدرت و قابل‌استفاده در آرایشگاه و منزل، از سری ویژگی‌هایی هستند که در این ماشین به چشم می‌خورند.

ماشین ریش تراش کیمی

اگر به دنبال خرید ماشین ریش تراش خوب هستید، ریش تراش کیمی را انتخاب کنید. این ماشین از تکنولوژی برش مستقیم بهره برده و دارای ویژگی‌های مثبت دیگر هم می‌باشد. مانند: نمایشگر، سیستم خط زن، تیغه ضدزنگ استیل، اصلاح موهای سر و صورت، مقاوم در برابر رطوبت و هوا، دارای باتری شارژی، قابل‌استفاده به مدت 4 ساعت مداوم، مجهز به موتور پرقدرت و دارای متعلقاتی از قبیل برس، 4 شانه، آداپتور، دفترچه و روغن.

مشاهده ماشين اصلاح صورت كيمي در ديجي استايل + قیمت

مشاهده ماشين اصلاح صورت كيمي در ديجي كالا + قیمت

ماشین ریش تراش وی جی آر

یک محصول بی‌نظیر دیگر مثل ماشین ریش تراش جی وی آر برای انتخاب وجود دارد. این ماشین، اصلاح شماره صفر را هم انجام داده و از سری ماشین نای دوکاره به شمار می‌آید. یعنی علاوه بر اینکه به‌عنوان ریش تراش سیم دار، قابل‌استفاده است؛ به‌عنوان ماشین بی سیم هم امکان استفاده دارد. بعد از شارژ به مدت 5 ساعت مداوم کارکرده و از ویژگی‌های خوب دیگر نیز برخوردار می‌باشد، مانند: سیستم خط زن، بدنه فلزی و مقاوم، رنگ‌های طلایی و نقره‌ای، سری قابل شستشو، دارای نمایشگر و بسیار پرقدرت.

ماشین ریش تراش پرو موزر

این مدل از ریش تراش با آپشن نای زیادی همراه می‌باشد که در اینجا به این آپشن ها خواهیم پرداخت: تکنولوژی برش مستقیم، اصلاح موهای سر و صورت، 4 عدد شانه در سایزهای مختلف، باتری قابل شارژ، امکان تنظیم قدرت اصلاح، دارای خط زن و صفر زن و قابل‌استفاده در هر جا چه منزل و چه آرایشگاه.

ماشین ریش تراش فویلی

سخن آخر

ماشین ریش تراش را می‌توان یکی از لوازم شخصی مهم به شمار آورد که همه آقایان برای اصلاح و تمیزی موهای سر و صورت به آن نیاز دارند. این ماشین، تنوع بالایی دارد. حال برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید، باید ابتدا مدل ها را خوب بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. در غیر این صورت، نتیجه، مغایر با انتظارتان خواهد بود. نظر شما درباره بهترین ماشین ریش تراش بازار چیست؟ لطفاً در زیر تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارزان ترین ماشین اصلاح صورت

 

این لیست بر اساس قیمت ها هر ده دقیقه بروز می شود در صورت عدم مشاهده لیست یک مرتبه صفحه را بروز کنید و یا دکمه F5 را بفشارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا