خانه و آشپزخانه

20 ایده دکوراسیون آینه بالای میز کنسول با ترکیباتی جذاب + عکس

دکوراتیو در دیجی کالا

آینه بالای میز کنسول

راه های زیادی برای به دست آوردن بهترین نتیجه برای دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد. طراحان و علاقه مندان به دکوراسیون می توانند با استفاده از جنبه هایی مانند اندازه، شکل، تن رنگ ها و بافت ها از ترکیب های ساده نهایت استفاده را ببرند.

یکی از این مواردی که در دکوراسیون داخلی منزل از آن استفاده می شود ترکیب آینه بالای میز کنسول است، این ترکیب یکی از پرکاربردترین مبلمان اطراف ما است که می توان آن را تقریبا در هر اتاق، از ورودی ها و راهروها گرفنه تا اتاق خواب  مشاهده کرد. استفاده از یک آینه بالای میز کنسول می تواند جذابیت زیادی را در فضایی که در آن قرار دارد ایجاد کند.

ما مجموعه‌ای از 20 ایده از آینه‌های بالای میز کنسول را گردآوری کرده‌ایم تا به شما انگیزه دهیم که چگونه می‌توانید با دکوراسیون خود بازی کرده و چینش‌های جالبی ایجاد کنید. پس با سایت مرجی در این چینش همراه باشید.

آینه شبکه برنجی

آینه شبکه برنجی

جنس جداکننده این نوع آینه از فلز برنج است. با الگوهای آینه شبکه‌ای، یک آینه دیواری به‌عنوان یک دکور عالی در بالای میز کنسول شما عمل می‌کند. این مدل دارای آینه های مربعی داخل قاب‌های برنجی است که رنگ میز کنسول را منعکس می‌کند و ظرافت سبک قدیمی را به فضا می‌بخشد.

آینه هندسی بالای میز کنسول

آینه هندسی بالای میز کنسول

ست تاریک و روشن در آینه بالای میز کنسول

ست تاریک و روشن در آینه بالای میز کنسول

ست کردن یک آینه با قاب تیره با یک کنسول خام و ناتمام چوبی، پوشش‌های متمایز هر دو قطعه را نشان می‌دهد. قالب‌بندی چوبی این قاب آینه با ویژگی سنتی میز کنسول مطابقت دارد که ظاهری منسجم بین این دو ایجاد می‌کند. حتماً این مورد را امتحان کنید.

آینه بلند و کنسول کوتاه

آینه بلند و کنسول کوتاه

اقلام بلند و کوتاه را با هم ترکیب کنید تا ترکیبی جالب و منحصربه‌فرد در حال یا راهروی خود ایجاد کنید. جلوه بصری این نیمکت کم ارتفاع افزایش می‌یابد زیرا آینه بلند با قاب باریک، زیبایی فضای داخلی اطراف را به‌خوبی منعکس می‌کند.

آینه گرد روستایی

آینه گرد روستایی

تطبیق‌پذیری و سادگی این آینه با قاب چوبی، به‌ظاهر طراحی‌شده این میز کنسول مدرن شخصیت می‌بخشد. شکل مستطیلی و روستیک کنسول به تعادل بافته‌ای مختلف دکوراسیون کمک می‌کند. این پنجمین آینه بالای میز کنسول بود که بررسی کردیم.

یک آینه بلند برای یک سقف بلند

یک آینه بلند برای یک سقف بلند

هماهنگی و تناسب را می‌توانید با استفاده از یک آینه بلند در پذیر ای‌های با سقف‌های بلند ایجاد کنید. عرض باریک این آینه فضای بیشتری را برای سایر قطعات دکوراتیو فراهم می‌کند. طراحی قوسی بالای آینه، بازتاب قوس بالای پنجره‌ی ورودی است. این را می‌توانید در عکس درب ورودی که در اینه منعکس‌شده مشاهده کنید.

آینه قوسی جمع‌وجور برای یک کنسول بلند

آینه قوسی جمع‌وجور برای یک کنسول بلند

آینه ای با دایره‌های بزرگ و بزرگ‌تر

آینه ای با دایره‌های بزرگ و بزرگ‌تر

حلقه‌های طلایی لایه‌لایه این آینه گرد حس عمق بودن را به میز کنسول می‌بخشد. ترکیبی از جذابیت معاصر و سنتی آن مکمل دکوراسیون منزل شما خواهد بود. همچنین رنگ طلایی که با دست‌ساخته شده است، حس آینه سلطنتی را ایجاد می‌کند که به‌صورت جالبی با سایر لوازم جانبی فلزی مطابقت دارد.

آینه حصیری به شکل خورشید

آینه حصیری به شکل خورشید

آینه ای مشکی در بالای یک کنسول سیاه

آینه ای مشکی در بالای یک کنسول سیاه

ترکیب این آینه با قاب عریض مشکی بالای میز کنسول به زیبایی با دیوار سفید راه‌پله تضاد ایجاد کرده است. خود آینه با جزئیات الماسی شکل حکاکی شده روی آن که مکمل شبکه‌های مستطیلی میز کنسول مشکی است. همچنین با الگوی خطی کاغذدیواری پشت آن نیز منطبق است.

به سراغ یک آینه بزرگ در بالای میز کنسول بروید

به سراغ یک آینه بزرگ در بالای میز کنسول بروید

این آینه دایره‌ای بزرگ و با قاب باریک در مرکز میز کنسول قرار دارد. عناصر تزئینی کوچک‌تر، مانند گلدان شیشه‌ای در بالای چند عدد کتاب، جاشمعی‌های طلایی، سینی چوبی و گیاه در یک سبد حصیری به‌عنوان اکسسوری های دکوراتیو عمل می‌کنند و به این آینه بالای میز کنسول جلوه می‌دهند.

آینه پنجره‌ای شکل

آینه پنجره‌ای شکل

با یک آینه گرد الهام گرفته از پنجره، نگاهی به بقیه اتاق نشیمن بیندازید. روکش قدیمی نقره‌ای کنتراست جذابی به کنسول روستیک می‌دهد.

آینه چهارتایی روستیک گرد

آینه چهارتایی روستیک گرد

تکه‌ای از دنیای قدیم را مستقیماً با یک آینه چهارتایی به پذیرایی خود بیاورید. سبک گوتیک و روکش چوب خام به طرز بی‌عیب و نقصی با کابینت کنسول قدیمی ترکیب می‌شود. حتماً میدانید معماری گوتیک یکی از سبک‌ها معماری مذهبی است که معمولاً در کلیساها استفاده می‌شود.

آینه بالای میز کنسول جذاب

آینه بالای میز کنسول جذاب

آینه ای واقعاً گرد و بزرگ

آینه ای واقعاً گرد و بزرگ

این آینه گرد بزرگ بالای یک کنسول رومیزی به‌عنوان پس‌زمینه‌ای عالی برای دکورهای ساده و درعین‌حال جذاب و خیره‌کننده عمل می‌کند. رنگ برنجی روشن آن به طرز ماهرانه‌ای با دیوارهای بژ تضاد دارد. به بوم نقاشی به‌عنوان یک اثر هنری، گلدان فلزی و گلدان‌های پر از گیاه توجه کنید که جلوه خاصی را به این دکور داده است.

آینه بالای میز کنسول به‌صورت نامتقارن

آینه بالای میز کنسول به‌صورت نامتقارن

آینه ای مربع شکل با لبه‌های گرد

آینه ای مربع شکل با لبه‌های گرد

سادگی این آینه با قاب مربع با لبه‌های گرد، تعادل ظریفی را با میز کنسول زیر آن به ارمغان می‌آورد. روکش برنجی آینه مکمل لامپ‌های دیواری است و تضاد ظریفی را بین فلز و عناصر چوبی ایجاد می‌کند.

آینه بالای میز کنسول چوبی به سبک خورشیدآینه بالای میز کنسول چوبی به سبک خورشید

تقارن بین این آینه گرد چوبی به سبک آفتاب با یک قاب باز و میز کنسول، شخصیتی پویا را به سالن می‌آورد. رنگ چوب روشن آینه با رنگ کنسول مطابقت دارد و به فضا حس هماهنگی و ترکیب‌بندی متعادلی می‌دهد.

سه آینه بالای میز کنسول به یک سبک

سه آینه بالای میز کنسول به یک سبک

یک ورودی خیره‌کننده نه یک بلکه سه آینه زیبا به یک اندازه در بالای یک میز کنسول یک ورودی خیره‌کننده را رقم می‌زند. این مجموعه از آینه‌های کمانی باریک، فلزکاری زیبای راه‌پله را به‌خوبی منعکس می‌کند و به فضای داخلی حس رمانتیک می‌دهد. فریم‌های برنجی دور آینه نیز با رنگ‌های گرم کنسول چوبی بی‌نقص بوده و پالت رنگی متضادی را به فضای سفید خانه می‌آورند.

آینه قدیمی با یک کنسول کوچک

آینه قدیمی با یک کنسول کوچک

جذابیت رؤیایی و قدیمی این آینه قوسی بزرگ، ظاهر میز کنسول کوچک را زیباتر می‌کند. این چیدمان پذیرایی که با قاب دور اینه و لامپ‌های مسی‌رنگ ترکیب‌شده، حال و هوای رؤیایی را ایجاد می‌کند، که برای یک ورودی دلپذیر عالی است.

سخن آخر

نکته مهمی که در هنگام تزیین آینه بالای میز کنسول باید به آن توجه کنید، استفاده از اصول کنتراست، همچنین باید تعادل و تقارن را رعایت کنید تا به طرح های خود حالت دهید و ترکبی زیبا و کاربردی برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا