خانه و آشپزخانه

آشنایی با بهترین مارک پنکه ایستاده

دکوراتیو در دیجی کالا

یک فضای خنک به لطف وجود پنکه

شاید تجهیزات سرمایشی مدرن‌تری به خانه های امروزی راه‌یافته باشند، اما همچنان پنکه، جایگاهش را حفظ کرده و در رأس توجه قرار دارد. چراکه این دستگاه با برخورداری از قابلیت‌های متعدد، گرمای محیط را دفع کرده و حس خنکی را در ما به وجود می‌آورد. ضمن اینکه پنکه، سبک‌تر از هر وسیله خنک‌کننده دیگر بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. حال یکی از انواع پنکه که فضای خنک و مطبوعی را رقم خواهد زد، پنکه ایستاده است. در ادامه بهترین مارک پنکه ایستاده را هم نام خواهیم برد.

پنکه ایستاده، مناسب برای فضاهای بزرگ

پیش از اینکه لوازم سرمایشی جدید روی کار آیند، این پنکه بود که یک‌تنه کار خنک‌سازی فضا را انجام می‌داد. اما بعدها تجهیزات دیگری هم در کنار آن حضور یافتند. حالا پنکه ایستاده که جدیدترین مدل پنکه محسوب می‌شود، در رأس همه قرار داشته و با استقبال خوبی مواجه شده است.

یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد پنکه ایستاده این است که با پایه‌های تنظیم شونده همراه می‌باشد. لذا امکان استفاده بهتری از این پنکه را خواهید داشت. این دستگاه در مقایسه با مدل‌های دیگر، سایز بزرگ‌تری داشته و ازاین‌رو قدرت خنک‌کنندگی آن‌هم بهتر است. به همین دلیل از پنکه ایستاده برای خنک کردن فضاهای بزرگ بهره می‌گیرند.

بهترین مارک پنکه ایستاده کدام است؟

معرفی بهترین مارک پنکه ایستاده

پنکه ایستاده از ارتفاع بلندتری برخوردار بوده و منجر به توزیع بهینه هوای خنک در یک محیط می‌شود. البته این کار از عهده بهترین مارک پنکه ایستاده برمی‌آید. فراموش نکنید که همیشه بهترین محصولات، متعلق به بهترین و معتبرترین مارک ها هستند. محال است پنکه متعلق به یک مارک معروف را انتخاب کنید و از کیفیت و کارایی آن ناراضی باشید. حال اگر تمایل به آشنایی با انواعی از بهترین مارک پنکه ایستاده دارید، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را دنبال نمایید:

پنکه سانی

شاید از حضور محصولات این برند در بازار پنکه، مدت‌زمان زیادی نگذشته باشد، اما طی همین مدت، محصولات سانی حسابی جاافتاده و شناخته‌شده‌اند. حالا انواعی از بهترین مدل‌های پنکه ایستاده را از این برند شاهد هستیم. یکی از مدل ها پنکه سانی مدل DWS 2001 است. شما می‌توانید این پنکه 50 واتی را به‌صورت رومیزی هم استفاده کرده و از خنکای مطلوب آن بهره‌مند شوید. پره‌های این پنکه، 3 عدد بوده و تمام اجزای مربوط به آن‌هم ضد رطوبت و ضدضربه می‌باشند.

پنکه پارس خزر

کسی نیست که برند پارس خزر را نشناسد. همه محصولات متعلق به این برند، امتحان خود را از بابت کیفیت پس داده و به‌جایگاه خوبی در بین کاربران دست‌یافته‌اند. مدت‌زمان گارانتی آن‌ها هم 2 سال و 1 ماه است. از بین مدل‌های متنوع پنکه ایستاده پارس خزر می‌توان مدل پنکه 4060R را نام برد. این پنکه دارای امکانات متنوعی بوده و نیاز شما را به بهترین شکل مرتفع می‌سازد. برخی از امکانات آن عبارت‌اند از: تایمر، امکان گردش به‌صورت افقی، دارای ریموت کنترل و همراه با امکان تنظیم سرعت.

پنکه پارس خزر مدل 4060R

پنکه پارس خزر مدل 4060R

مشخصات

  • شناسه کالا
    2900016000248
  • ابعاد
    46x24x105 سانتی‌متر
  • وزن
    7.7 گرم
  • حداکثر توان مصرفی
    60
  • حجم باد دهی
    56
  • سرعت گردش پروانه
    1250
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • تعداد پره
    چهار پره
  • جنس پره
    پلاستیک
2,606,000 2,230,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

پنکه مایدیا

محصولات مایدیا از کیفیت جهانی برخوردار بوده و به اکثر کشورهای دنیا ازجمله ایرا صادر می‌گردند. پنکه ایستاده مایدیا یکی از محصولات تاپ متعلق به این برند بوده که مدل‌های متعددی را به خود اختصاص داده است. مثل پنکه مایدیا مدل FS40-11NR. این محصول از امکانات منحصربه‌فرد برخوردار بوده و یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. ریموت کنترل، کارکرد بی‌صدا و امکان تنظیم ارتفاع از قابلیت‌های خوب آن به شمار می‌آیند.

پارس خزر، بهترین مارک پنکه ایستاده

پنکه ویداس

ویداس که موفق به کسب لقب بهترین مارک پنکه ایستاده شده و البته محصولات دیگری را هم به جمع محصولاتش اضافه کرده، از برندهای شناخته‌شده و معروف است که همه آن را می‌شناسند. پنکه ایستاده ویداس با بهترین متریال ساخته‌شده و دربرگیرنده مدل‌های متعددی است. مثل پنکه مدل VIR-8013 که وزن مناسبی را به خود اختصاص داده است.

این دستگاه از امکان تنظیم ارتفاع نیز برخوردار بوده و می‌توانید ارتفاع آن را به هر میزان که می‌خواهید تنظیم نمایید. این پنکه با برخورداری از توان 70 وات قادر است تا به‌خوبی هوای خنک را در محیط انتشار دهد. ضمناً این دستگاه دارای تایمر بوده و با استفاده از آن می‌توانید تایم خاموش و روشن شدن پنکه را تنظیم کنید.

پنکه ویداس مدل VIR-8013

پنکه ویداس مدل VIR-8013

مشخصات

  • شناسه کالا
    2900621500225
  • ابعاد
    50x15x74 سانتی‌متر
  • وزن
    7500 گرم
  • حداکثر توان مصرفی
    70
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • تنظیمات دستگاه
    تایمر
  • تعداد پره
    پنج پره
  • جنس پره
    پلاستیک
مشاهده محصول در دیجی کالا

با مهم‌ترین فواید حاصل از پنکه ایستاده آشنا شوید

حالا که با انواعی از بهترین مارک پنکه ایستاده آشنا شدید، وقت آن رسیده تا از مزایا و فواید این محصول نیز آگاهی یابید. در ادامه به مهم‌ترین فواید حاصل از پنکه ایستاده اشاره خواهیم کرد:

یکی از مزایای برجسته پنکه رومیزی این است که با برخورداری از قابلیت تنظیم ارتفاع، کاری می‌کند تا نیاز به‌جابجایی نداشته باشید. بلکه فقط با تنظیم ارتفاع می‌توانید باد خنک آن را دریافت نمایید.

قدرت سرمایشی پنکه ایستاده به‌مراتب از پنکه های دیگر بیشتر بوده و این‌یکی دیگر از مزایای خوب آن است. اگر رطوبتی در فضا وجود داشته باشد، این پنکه قادر به خشک‌کردن آن بوده و ردی از رطوبت به‌جا نمی‌گذارد. ضمناً این پنکه از دامنه کارکردی وسیعی برخوردار بوده و تا شعاع زیادی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خرید بهترین پنکه ایستاده

پنکه ایستاده بدون پره، یک محصول امن

خوب است تا علاوه بر بهترین مارک پنکه ایستاده، با یکی از جدیدترین پنکه های ایستاده آشنا شوید که آن پنکه ایستاده بدون پره است. این دستگاه فاقد هر نوع پره بوده و امنیت کامل را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر صاحب فرزند کوچک در منزل هستید، این محصول، انتخاب خوبی برای شماست. عدم برخورداری از پره فقط یکی از ویژگی‌های محرز این پنکه به شمار می‌آید. این محصول از مشخصات خوب دیگری هم برخوردار می‌باشد.

خرید انواع پنکه ایستاده متناسب با نیاز و بودجه شما

یکی از ویژگی‌های شاخص پنکه ایستاده بدون پره این است که سرمای بیشتری تولید کرده و بنابراین برای فضاهایی که نیازمند سرمای بیشتر هستند، انتخاب بهتری است. مشخصه مهم دیگری که اختصاص به این محصول دارد، مصرف انرژی به میزان خیلی کم است. پس اگر به دنبال یک محصول مقرون‌به‌صرفه هستید که هم کم‌مصرف باشد و هم هزینه‌های مصرفی‌تان را کاهش دهد، باید همین مدل را انتخاب کنید.

بهترین مارک پنکه ایستاده

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردین شما را با برخی از ویژگی های پنکه ایستاده آشنا کنیم، هنگام بررسی بهترین مارک پنکه ایستاده، لازم است به ویژگی‌های مختلف آن از جمله سایز، قدرت موتور، تعداد پره ها و جنس بدنه پنکه توجه کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما و خانه شما مناسب است. امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا