خانه و آشپزخانه

تابستانی سرد با کولر آبی پرتابل

دکوراتیو در دیجی کالا

با کولر آبی پرتابل، فصل گرم را هم سرد سپری کنید

اگرچه فصل گرم ازنظر خیلی از افراد، فصل خوبی است و می‌توان در آن خیلی از کارها ازجمله ورزش‌های مورد علاقه مثل شنا را انجام داد، اما در همین فصل، تنها چیزی که اذیتمان کرده و گاها آرامش را از ما سلب می‌کند، گرمای افراطی هواست. البته به لطف عصری که در آن زندگی می‌کنیم، یعنی عصر تکنولوژی، لوازم سرمایشی جدیدی مثل کولر تولیدشده که زندگی‌مان را آسان‌تر کرده‌اند.

این لوازم باعث شده‌اند تا حتی در فصل گرم هم سرما را احساس کنیم. حالا یکی از انواع کولر که بیشترین استقبال را به دنبال داشته، کولر آبی پرتابل است. با این کولر می‌توانید زمستان را در تابستان احساس کنید! البته دمای کولر، قابل تنظیم بوده و در صورت تمایل می‌توانید دما را به درجه دلخواه تغییر دهید تا خیلی احساس سرما نکنید.

کولر آبی پرتابل، بدون نیاز به کانال‌کشی

کولر آبی پرتابل که به‌عنوان بهترین کولر آبی کوچک نیز لقب گرفته، دارای مزایای بسیاری است. یکی از مزایای مشهود این کولر این است که بی‌نیاز از کانال‌کشی می‌باشد. یعنی برای نصب این کولر، احتیاج به کانال‌کشی و دردسرهای پس‌ازآن نداشته و درنتیجه فرایند نصب به طرز سریع و راحت انجام می‌پذیرد. این کولر که از پدهای سلولزی نیز تشکیل یافته، نه‌تنها از این لحاظ، به نفع کاربران عمل خواهد کرد؛ بلکه به دلیل مقاومت در برابر شوره زدن و رسوب‌زدایی نیز کاملاً به سود آن‌هاست.

بدون احتیاج به سرویس‌های دوره‌ای

از دیگر امتیازات کولر آبی پرتابل این است که نیاز به سرویس دوره‌ای ندارد. درست برعکس کولرهای دیگر که احتیاج به سرویس مستمر دارند؛ کولر آبی پرتابل از این قضیه مستثنا است. بنابراین می‌توان به این نتیجه دست‌یافت که این کولر، هزینه‌های نگهداری کمتری داشته و اگر دنبال یک کولر کم‌خرج هستید و درعین‌حال فضای موردنظر شما محدود است، پس دست روی محصول خوبی گذاشته‌اید. تردید نکنید و همین کولر را انتخاب کنید که بعدها خود را بابت این انتخاب، تحسین خواهید کرد.

کولر آبی پرتابل چرخ دار

همراه با قابلیت ذخیره‌سازی آب

امکانات کولر آبی پرتابل، تمامی ندارند. این کولر با برخورداری از ویژگی‌ها و امکانات بسیار توانسته بیشترین آمار فروش کولر را به نام خود ثبت نماید. در رابطه با یکی دیگر از آپشن های مثبت این کولر باید بگوییم که کولر پرتابل، دارای مخزن ذخیره‌سازی آب بوده و مقدار آب لازم را در این مخزن، جهت استفاده در مواقع اضطراری ذخیره می‌نماید.

پس اگر نگران قطعی آب هستید و می‌ترسید تا در این موقع، دسترسی شما به کولر برای خنک کردن هم قطع شود، این نگرانی بیجاست. چون کولر آبی پرتابل باوجود مخزن مذکور، اجازه نمی‌دهد تا در ساعاتی که آب قطع است، در گرما اسیر شوید. بلکه در همان هنگام هم به دادتان رسیده و با کمک آبی که از قبل ذخیره کرده، خنکای مطلوبی را به محیط انتقال می‌دهد.

کولر آبی جنرال مدل RS28002

کولر آبی جنرال مدل RS28002

مشخصات

  • وزن خالص
    15 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • حجم کولر
    2800 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت
  • حداکثر قدرت باددهی
    1000 متر مکعب در ساعت
  • سایر توضیحات
    دارای پمپ الکتروژن دارای موتور الکتروژن دارای پایه کولر
مشاهده محصول در دیجی کالا

کولر آبی پرتابل، مجهز به تایمر

گاهی تصمیم به استراحت دارید و نمی‌خواهید همان لحظه که به استراحتگاه می‌روید، کولر را خاموش‌کنید. بلکه دوست دارید یکی دو ساعتی کولر روشن بماند و بعد که محیط به‌قدر کافی خنک شد، آن را خاموش‌کنید. اما خب شما در حال استراحت و خواب به سر می‌برید، پس چه کسی باید این کار را انجام دهد؟! اینجاست که تایمر کولر به کمکتان می‌آید. با استفاده از تایمر می‌توانید ساعت روشن شدن و خاموش شدن کولر را به‌خوبی تنظیم کنید. پس حتی در موقعی که خواب هستید، کولر خاموش شده و دیگر انرژی به هدر نخواهد رفت.

مجهز به ریموت کنترل

امکانات کولر آبی پرتابل، به همین‌جا ختم نمی‌شود. علاوه بر تایمر، آپشن های دیگری هم در این کولر وجود دارند که حتماً جذب آن‌ها خواهید شد. یکی از این آپشن ها، ریموت کنترل است. شما با استفاده از این ریموت می‌توانید از راه دور هم کولر را به کنترل درآورده و دمای آن را تنظیم کنید. یا حتی اقدام به خاموش و روشن کردن و تنظیم باد آن از مسافت زیاد نمایید. پس ‌نیاز نیست به خودتان زحمت داده و حتماً تا پای کولر بروید، بلکه از راه دور هم امکان کافی برای تنظیم را دارید.

کولر آبی پرتابل رومیزی

خرید کولر آبی پرتابل در مدل‌های گوناگون

کولر آبی پرتابل دارای مدل‌های متنوعی می‌باشد. تنوع خوب حاصل از این کولر، دایره انتخاب شما را هم بزرگ‌تر کرده و درنتیجه با آپشن های بیشتری در هنگام خرید روبرو خواهید بود. در قسمت زیر به انواع مدل این کولر اشاره‌کرده‌ایم:

کولر پرتابل چرخ دار

عنوان بهترین کولر آبی پرتابل را می‌توان به این مدل نسبت داد. این محصول، با به همراه داشتن 4 چرخ روان، امکان حرکت داشته و بدون اینکه نیاز به بلند کردن آن داشته باشید، می‌توانید کولر را از جایی به‌جای دیگر انتقال دهید.

کولر پرتابل رومیزی

یکی از محبوب کولرهای آبی پرتابل؛ همین مدل است که توانسته در دل خیلی از کاربران به‌خوبی جا باز کند. با استفاده از این کولر رومیزی می‌توانید یک فضای خنک را به وجود آورده و از آن روی هر میز یا روی هر سطحی استفاده نمایید. پس حتی محیط شما خیلی بزرگ نیست و دوست دارید تا در همان محیط از کولر برای خنک کردن بهره بگیرید، این محصول، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

کولر پرتابل پایه دار

این کولر دارای پایه می‌باشد؛ اما پایه آن از نوع چرخ دار نیست. بنابراین حرکت دادن آن‌هم به‌آسانی کولر چرخ دار نخواهد بود.

خرید کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل با کولر گازی پرتابل چه فرقی دارد؟

پس از آشنایی با مدل‌های متعلق به کولر آبی پرتابل سلولزی، بهتر است اطلاعات مختصر و مفیدی را هم راجع به اختلافات بین این کولر با کولر گازی پرتابل به دست آورید. در قسمت زیر، مقایسه‌ای را بین این دو کولر انجام داده‌ایم:

  • مکان موردنیاز برای نصب

یکی از امتیازات متعلق به بهترین کولر آبی پرتابل این است که نیاز به مکان مشخصی برای نصب ندارد. یعنی در هر جا قابل‌استفاده است. اما کولر گازی پرتابل باید در مکان خاصی نصب گردد؛ مثلاً در مکانی که به بیرون راه داشته باشد.

  • ورود گرد و غبار

کولر آبی پرتابل دارای عملکرد بهتری بوده و گرد و غبار را به داخل راه نمی‌دهد. اما متأسفانه کولر گازی پرتابل ممکن است باعث ورود گرد و غبار به داخل گردد. لذا چندان تمیز عمل نمی‌کند.

  • قدرت خنک کنندگی

قدرت خنک کنندگی کولر آبی پرتابل در مقایسه با میزان خنک کنندگی کولر گازی پرتابل، خیلی بیشتر است.

  • وزن و صدا

وزن مربوط به کولر آبی پرتابل، کم و صدای آن نیز همین‌طور است. اما کولر گازی پرتابل، هم سنگین‌وزن است و هم پر سروصدا.

  • مصرف انرژی

کولر آبی پرتابل، میزان انرژی خیلی کمی مصرف می‌کند. اما کولر گازی پرتابل، برق زیادی مصرف کرده و پرمصرف است.

انتخاب کولر پرتابل با بهترین مارک و برند

همه ما به مارک های معتبر یک محصول، اهمیت بیشتری داده و به آن‌ها اعتماد داریم. به همین دلیل وقتی پای خرید بهترین کولر آبی پرتابل به میان می‌آید؛ دوست داریم تا به سراغ همین برندها رفته و دست روی آن‌ها بگذاریم. چون میدانیم کولرهایی که دارای این برندها هستند، انتظار ما از بابت کیفیت را به طرز کامل‌تری برآورده می‌سازند. در ادامه می‌خواهیم تا تعدادی از بهترین مارک یا برند کولر آبی پرتابل را نزد شما معرفی کنیم. شاید از این طریق، راحت‌تر بتوانید انتخاب کنید:

کولر آبی پرتابل آبسال

کولر آبی آبسال مدل AC26

کولر آبی آبسال مدل AC26

مشخصات

  • وزن خالص
    20 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • حجم کولر
    2800 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت
  • مناسب برای متراژ
    بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع ( کولرهای با حجم ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰) (متناسب با شرایط محیط)
  • حداکثر قدرت باددهی
    935 متر مکعب در ساعت
مشاهده محصول در دیجی کالا

بهترین کولر آبی پرتابل ایرانی، این محصول است که تنوع کافی را به همراه دارد. یکی از مدل های خوب این برند، کولر پرتابل آبسال مدل AC 26 است. این دستگاه با مصرف 80 وات برق، جزو کولرهای کم‌مصرف به‌حساب آمده و قطعاتی از جنس اِی بی اس دارد. بدنه ضدضربه، لرزش کم، نشانگر سطح آب مخزن، فیلتر تصفیه و 10 سال گارانتی از ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌آیند.

خرید کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل سامسونگ

کسی هست که کولرهای سامسونگ را نشناسد و به کیفیت آن‌ها آگاه نباشد؟ کولر آبی پرتابل سامسونگ تا سال‌های مدیدی همراهی‌تان کرده و باعث می‌شود تا چشمتان به هیچ کولر دیگری نیفتد. در ادامه باید گفت کولرهای پرتابل سامسونگ دارای دو مدل کلی می‌باشند، مانند کولر تک لوله و کولر دو لوله. کولرهای دو لوله؛ بازدهی بیشتری داشته و از عهده خنک‌سازی به شکلی بهتر برمی‌آیند. ضمناً کیفیت این دستگاه‌ها نیز بیشتر است.

کولر آبی پرتابل ریتون

یکی دیگر از پرفروش‌ترین کولرهای آبی پرتابل، کولر ریتون است که مدل های متعددی را به خود اختصاص داده است. یکی از این مدل ها، کولر آبی ریتون PC 2500 است. این کولر بسیار پرقدرت بوده و علاوه بر فضاهای کاری کوچک، منازل را هم به‌خوبی خنک می‌کند. این کولر از پد سلولزی تشکیل یافته و ازاین‌رو مجالی برای ورود گرد و غبار به داخل نخواهد بود. در ضمن این محصول، از موتور دو سرعته، 4 عدد چرخ و کارکرد دوحالته نیز برخوردار می‌باشد.

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

مشخصات

  • وزن خالص
    11 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • حجم کولر
    2500 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت ولت
  • مناسب برای متراژ
    بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع ( کولرهای با حجم ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰) (متناسب با شرایط محیط)
  • دهانه خروجی باد
    35 سانتی‌متر
  • حداکثر قدرت باددهی
    850 متر مکعب در ساعت
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت استفاده بعنوان فن یا کولر دارای قابلیت حمل و نقل آسان و چهار چرخ مستحکم دارای حداکثر ظرفیت هوادهی 850 متر مکعب بر ساعت دارای پد سلولزی (که ضمن خنکی بیشتر راندمان کولر را افزایش می دهد)
مشاهده محصول در دیجی کالا

کولر آبی پرتابل برفاب

کولر آبی پرتابل برفاب هم توان زیادی در خنک کردن داشته و آپشن های خوب دیگری را هم در خود جای‌داده است. مثل بدنه پلاستیکی و مقاوم از جنس اِی بی اس، قابلیت تمیز شدن راحت و ماندگاری طولانی. حالا با صرف کمترین هزینه می‌توانید صاحب این کولر اقتصادی شوید.

بهترین کولر آبی

سخن آخر

کولر آبی پرتابل در مقایسه با سایر کولرها مقرون‌به‌صرفه‌تر است و محدودیتی ازلحاظ نصب ندارد. پس به‌جای اینکه هزینه زیادی صرف کرده و کولرهای دیگر را خریداری کنید، همین محصول را انتخاب کنید. البته اگر با محدودیت فضا روبرو هستید، این محصول برایتان مناسب خواهد بود. در آخر اینکه از بین مارک های معتبر به دنبال بهترین کولر آبی پرتابل باشید تا به مفهوم واقعی کیفیت دست‌یابید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا