آرایشی و بهداشتی

معرفی 10 کرم ضد آفتاب کودک که شما به دنبال آن هستید.

دکوراتیو در دیجی کالا

کرم ضد آفتاب کودک، محافظ پوست حساس بچه‌ها

همه ما باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم. این کرم با ترکیبات ویژه خود، اشعه‌های مضر خورشید مثل اشعه فرابنفش و مادون‌قرمز را مهار کرده و از این طریق، مانع از آسیب به پوست می‌گردد. اما ازآنجاکه بچه‌ها دارای پوست حساس و لطیفی هستند، لذا باید این گروه‌های سنی، توجه بیشتری به استفاده از کرم ضد آفتاب داشته باشند. شما به‌عنوان پدر و مادر دلسوز، ملزم به استفاده از کرم ضد آفتاب کودک برای فرزندان دلبند خود هستید. اگر دوست دارید پوست فرزندتان در آینده دچار مشکلات جدی نشود؛ باید نگاه جدی‌تری به کرم ضد آفتاب داشته باشید. با این کار، لطف بزرگی را در حق کودکان خود خواهید کرد.

کودکان، بیش از همه در معرض آفتاب سوختگی

کودکان علاقه به بازی در محیط باز داشته و می‌توانند هیجانات خود را در چنین محیط‌هایی، بیشتر تخلیه کنند. اما ازآنجاکه اشعه‌های مضر خورشید، همیشه و حتی در روزهای ابری هم وجود دارند؛ پس باید راهی را برای مقابله با آن‌ها پیدا کرد. کرم ضد آفتاب کودک، بهترین راهکار محسوب شده و باوجودآن دیگر نیاز نیست نگران آفتاب سوختگی باشید. البته آفتاب سوختگی، فقط یک عارضه از چندین عوارض آفتاب است. اگر واقعاً نگران پوست کودک خود هستید و نمی‌خواهید هیچ خطر و آسیبی او را تهدید کند، با آغوش باز به استقبال این محصول رفته و با خرید کرم ضد آفتاب کودک و استفاده از آن، مراقبت‌های بیشتری را از فرزند خود به عمل‌آورید.

خرید کرم ضد آفتاب کودک

ضد آفتاب‌های مناسب برای کودکان

همه به دنبال خرید ضد آفتاب‌های مناسب برای کودکان هستند. می‌خواهیم بدانیم ضد آفتابی که برای این گروه‌های سنی در نظر گرفته‌شده، از چه مشخصاتی برخوردار است؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت:

فاقد ترکیبات حساسیت‌زا

کودکان دارای بدن حساس‌تر نسبت به ما بزرگ‌سالان بوده و نباید از محصولات حساسیت‌زا برای آن‌ها استفاده نمود. وگرنه علاوه بر پوست، نقاط دیگر بدن آن‌ها هم دچار صدمه خواهد شد. با توجه به همین مسئله مهم، تولیدکنندگان متخصص اقدام به تولید محصولات مناسب تحت عنوان کرم ضد آفتاب کودک نموده‌اند. محصولاتی که فاقد ترکیبات حساسیت‌زا بوده و هیچ نوع عطر و بویی ندارند.

ضد آب

انواع کرم ضد آفتاب کودک دارای خاصیت ضد آب نیز بوده و وقتی کودک در معرض آب قرار می‌گیرد، کرم دچار ریزش نخواهد شد.

ایجاد بافت مناسب روی پوست

کرم ضد آفتاب وقتی با پوست کودک تماس می‌یابد، لایه‌ای سبک را به وجود آورده و از ایجاد حس سنگینی بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد.

دارای SPF استاندارد

کرم ضد آفتاب کودک دارای SPF استاندارد، در محدوده‌های 15 تا 30 می‌باشد.

پرفروش‌ترین کرم ضد آفتاب کودک را بشناسید

اگر به دنبال آشنایی با پرفروش‌ترین کرم ضد آفتاب کودک هستید، این بخش را دنبال کنید. در اینجا، شما را با چند مورد از پرفروش‌ترین کرم ضد آفتاب کودک آشنا خواهیم کرد:

پرفروش ترین کرم کودک + قیمت

ضد آفتاب‌های مناسب برای کودکان

ارزان‌ترین کرم ضد آفتاب کودک را همین حالا بخرید

حتماً شما هم مثل خیلی از خریداران دیگر، علاقه‌مند به خرید ارزان‌ترین کرم ضد آفتاب کودک هستید. شاید به این دلیل که خرید یک محصول ارزان، هزینه کمتری در پی داشته و درنتیجه باعث ذخیره‌سازی پولتان خواهد شد. اما فراموش نکنید که همیشه محصولات ارزان، انتخاب خوبی نیستند. البته استثنا هم وجود دارد. گاهی محصولات ارزان قیمتی هم پیدا می‌شوند که ازلحاظ کیفیت، قابل قبول‌اند. در اینجا ما کرم های ضد آفتاب ارزان همراه با کیفیت خوب را معرفی خواهیم کرد. هدف از معرفی این محصولات این است که بدون نیاز به جستجوی زیاد بتوانید راحت، محصول مورد نیاز خود را خرید کنید:

  1. کرم ضد آفتاب کودک لویی ویدمر مدل kids SPF25
  2. کرم ضد آفتاب هیپ مدل Ultra-sensitive
  3. کرم ضد آفتاب فارماسریز
  4. کرم ضد آفتاب مدیسان
  5. کرم ضد آفتاب اوزاین
  6. کرم ضد آفتاب پرودرماارزان‌ترین ضد آفتاب کودک

سخن آخر

کرم ضد آفتاب کودک را همیشه و در هر فصل برای فرزندان خود استفاده کنید تا شاهد اثرات معجزه‌گر آن باشید. این کرم، چه در روزهای آفتابی و چه در روزهای ابری، قابل‌استفاده بوده و به مهار اشعه‌های خطرناک خورشید می‌پردازد. حالا بین پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین محصولات، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بخرید. انتخاب با شماست!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا