خانه و آشپزخانه

در اوج گرما هم با بهترین پنکه بدون پره، خنک بمانید

دکوراتیو در دیجی کالا

یک حس خنک با بهترین پنکه بدون پره

یکی از معایب فصول گرم، دمای بالای هواست که ما را به مرز کلافگی می‌رساند. البته راه‌هایی مناسب برای فرار از گرما وجود دارند که می‌توانیم با رفتن به سراغ این راه‌ها، خنکی را جایگزین گرما کنیم. یکی از این راه‌ها که معقول‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از همه است، استفاده از پنکه می‌باشد.

آیا میدانید به‌جز پنکه های پره دار، مدل‌های جدیدتری هم برای انتخاب وجود دارند؟ مثل پنکه بدون پره. در بخش‌های بعدی به انواعی از بهترین پنکه بدون پره اشاره خواهیم کرد تا بدانید با چه گزینه‌های انتخابی روبرو هستید. درهرحال پنکه بدون پره، مطابق با نیاز همه بوده و در رفع دمای بالای بدن، بسیار مؤثر است. حتی اگر در اوج گرما هم باشید، با قرار گرفتن روبروی این پنکه، دیگر از این حجم گرما خبری نخواهد بود.

تفاوت پنکه بدون پره با پنکه معمولی

صنعت ساخت لوازم سرمایشی دچار تحولات عظیمی شده و به دنبال آن، محصولات جدیدی پا به عرصه تولید و فروش نهاده‌اند. یکی از این محصولات که شکل و شمایل جدیدی از پنکه را پیش چشمان ما ظاهر می‌سازد، پنکه بدون پره است. شاید در نگاه اول، فقط متوجه تفاوت ظاهری این محصول با پنکه معمولی شوید؛ اما باید بدانید که به‌جز این، تفاوت‌های دیگری هم در این دو مدل وجود دارند که در اینجا به‌طور خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

طراحی مدرن

پنکه بدون پره دارای طراحی مدرن بوده و اصلاً تصور یک پنکه را در ذهن شما تداعی نمی‌سازد. ولی پنکه معمولی با پره‌های خود، تصویری شبیه به پنکه های قدیمی را در ذهنتان می‌آورد.

کاهش مصرف انرژی

بهترین پنکه بدون پره طوری ساخته‌شده که همگام با مصرف انرژی باشد؛ یعنی مصرف برق را کاهش می‌دهد. اما پنکه های دیگر این‌طور نیستند.

کاهش خطرات و آسیب‌ها

تولیدکنندگان در ساخت بهترین پنکه بدون پره سعی بر این داشته‌اند تا جوانب امنیتی را هم در نظر بگیرند. به همین دلیل هیچ نوع خطر و آسیبی از سوی آن متوجه بچه‌ها نخواهد شد. ولی متأسفانه پنکه پره دار، چندان امن نیست.

معرفی بهترین پنکه بدون پره

نیازمند فضای کمتر

همچنین پنکه بدون پره دچار کاهش در سایز و ابعاد شده و اندازه کوچک‌تری در مقایسه با پنکه های معمولی دارد. لذا می‌توانید آن را در فضاهای امروزی که وسعت زیادی ندارند، استفاده نمایید.

قیمت

طبیعتا وجود امکانات و آپشن های بهتر در یک محصول، منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد. درست مثل بهترین پنکه بدون پره که قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که پنکه های معمولی با قیمت کمتری به فروش می‌رسند.

معرفی انواعی از بهترین پنکه بدون پره

در حال حاضر محصولات مختلفی تحت عنوان بهترین پنکه بدون پره به بازار راه‌یافته‌اند. محصولاتی که برندهای مختلفی را با خود به یدک کشیده و هرکدام، ویژگی‌های شاخصی را با خود به همراه دارند. در اینجا به معرفی تعدادی از برندهای خوب این محصول می‌پردازیم. این معرفی، زمینه‌ساز آشنایی بیشتر شما با این محصولات خواهد شد:

پنکه بدون پره پارس خزر

پنکه بدون پره پارس خزر یکی از محصولات ایرانی و نام آشناست که همه ما با برند آن به‌طور کامل آشنایی داریم؛ چراکه محصولات مختلف پارس خزر، سال‌های زیادی است که در خانه‌های ما حضور دارند و ما نیز از این حضور، بسی احساس خرسندی داریم. علت این رضایت و خرسندی، کیفیت مطلوب محصولات متعلق به این برند است.

باوجوداینکه قیمت انواع محصولات پارس خزر، خیلی مناسب‌تر از کالاهای خارجی است، اما این مسئله باعث نشده تا از کیفیت این محصولات کاسته شود. حالا بهترین پنکه بدون پره پارس خزر را در بازار می‌بینید که با مزایای زیادی همراه می‌باشد.

مزایا پنکه بدون پره پارس خزر

یکی از مزایای خوب پنکه بدون پره پارس خزر، ظاهر مدرن و چشمگیر آن است. پس می‌توانید از این پنکه با خیال راحت استفاده نمایید؛ بدون اینکه نگران ظاهر آن باشید. قطر دایره این پنکه نیز 30 میلی‌متر بوده و آن‌قدر زیاد نیست که باعث افزایش ضخامت این محصول شود. وزن آن‌هم 2 کیلو است. یعنی نیازی به زحمت زیاد بابت جابجایی و بلند کردن این پنکه نیست. انگار که دارید یک‌بار میوه دو کیلویی را بلند می‌کنید. به همان اندازه راحت.

از دیگر نقاط عطف این محصول، توان مصرفی بالا یعنی 40 وات می‌باشد؛ با این اوصاف، با قدرت تمام به خنک کردنتان می‌پردازد. در ضمن شما می‌توانید با استفاده از دیمر، شدت باد پنکه را تنظیم کرده و از خنکای خوب آن بهره‌مند شوید.

پنکه بدون پره پارس خزر

معایب پنکه بدون پره پارس خزر

بهترین پنکه بدون پره پارس خزر که در کانون توجه خیلی از خریداران قرارگرفته، با همه مزایا و خوبی‌هایی که دارد؛ دارای یک عیب است. البته شاید این ویژگی از نگاه شما جزو عیب این دستگاه محسوب نشود؛ ولی درهرحال لازم می‌بینیم که به آن اشاره‌کنیم. از معایب این محصول این است که فاقد ریموت کنترل بوده و اگر بخواهید از پنکه استفاده کرده و تنظیماتی روی آن انجام دهید، باید به پنکه نزدیک شده و این کارها را با کمک دکمه‌های تعبیه‌شده روی بدنه دستگاه انجام دهید. همچنین این پنکه از امکان تنظیم ارتفاع هم محروم می‌باشد.

پنکه بدون پره شیائومی

محصولات متعلق به برند شیائومی، طی حضور کوتاه‌مدت خود در بازار توانسته‌اند به اوج محبوبیت برسند. به‌طوری‌که وقتی نام محصولات شیائومی به میان می‌آید، بدون اینکه تردید و وسواسی به خرج دهیم، به سراغشان رفته و آن‌ها را انتخاب می‌کنیم. اما یکی از محصولات این برند که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده، پنکه بدون پره شیائومی است که مزایا و معایب آن را نام خواهیم برد.

مزایا پنکه بدون پره شیائومی

این دستگاه، هم به‌عنوان بهترین پنکه بدون پره به یاری تان آمده و خنک کردن را به نحوی مطلوب انجام می‌دهد؛ هم به‌عنوان یک دستگاه تصفیه هوا، قابل‌استفاده خواهد بود. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این پنکه، هوای پاک‌تری را تنفس کرده و از بیماری‌ها در امان بمانید. ضمناً پنکه فوق از پرتاب باد عالی برخوردار بوده و دارای تایمر هم می‌باشد.

البته این ویژگی‌هایی که از آن‌ها نام بردیم، اختصاص به پنکه بدون پره شیائومی، مدل دوو دارند. این را هم باید اضافه کنیم که محصول فوق از نه سطح سرعت برخوردار بوده و می‌توانید از این مشخصه، نهایت استفاده را ببرید.

معایب پنکه بدون پره شیائومی

انصافاً عیب و ایرادی را نمی‌توان در این پنکه پیدا کرد. شاید تنها عیب آن ازنظر بعضی از خریداران، قیمت پنکه باشد که خب با توجه به وارداتی بودن این محصول و آپشن های ویژه آن، چندان دور از انتظار و عجیب نیست. پس اگر مشکلی با قیمت ندارید، همین محصول را انتخاب کنید. اگر نه که به دنبال محصول دیگری باشید.

خرید پنکه بدون پره شیائومی

پنکه بدون پره دایسون

محصولات دایسون هم در سطح کیفی خوبی قرار داشته و مطابق با نیاز مصرف‌کننده می‌باشند. اما یکی از محصولات این برند که شایسته انتخاب بوده و ازلحاظ مشخصات کمی و کیفی، مورد تائید می‌باشد؛ پنکه بدون پره دایسون است که به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

مزایا پنکه بدون پره دایسون

اگر به دنبال یک پنکه جمع‌وجور و رومیزی هستید، پنکه بدون پره دایسون، انتخاب خوبی برای شماست. ولی باید به این موضوع توجه داشته باشید که طرح این پنکه، فانتزی است. پس اگر از طرفداران این طرح هستید، آن را انتخاب کنید تا دچار پشیمانی بعد از انتخاب نشوید.

این پنکه قادر است تا با بیشترین توان، خنکتان کند. در ضمن از سری پنکه های کم‌صدا نیز به شمار آمده و منجر به حفظ آرامش می‌گردد. ریموت کنترل این پنکه هم کاری کرده تا حتی از راه دور هم بتوانید تنظیمات آن را انجام دهید. همچنین باوجود چراغ LED موجود در این دستگاه، شاهد درخشندگی خاص این پنکه در هنگام تاریکی خواهید شد. به‌طوری‌که به‌عنوان یک چراغ خواب، قسمتی از فضا را روشن می‌سازد.

معایب پنکه بدون پره دایسون

تنها عیب پنکه دایسون، سایز آن است که شاید از نگاه بعضی از مخاطبان، مورد تائید نباشد. درهرصورت اگر پنکه بزرگ‌تری انتظار داشته و دوست دارید تا آن را جایگزین کولر کنید، بهتر است از انتخاب این محصول، صرف‌نظر کنید.

پنکه بدون پره پاناسونیک

محصولات پاناسونیک سال‌هاست که معرف حضور همه ما هستند. حالا پنکه بدون پره پاناسونیک به‌عنوان یک محصول جدید پا به عرصه فروش گذاشته و نیاز همه را به‌خوبی تأمین نموده است.

مزایا پنکه بدون پره پاناسونیک

محصولات پاناسونیک، همگی از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار می‌باشند. مثل بهترین پنکه بدون پره پاناسونیک که از این قاعده مستثنا نیست. موتورهای چند سرعته، کمترین وزن ممکن و تایمر از شاخص‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آیند.

معایب پنکه بدون پره پاناسونیک

با توجه به اینکه پنکه فوق از محصولات وارداتی به شمار آمده و در گروه تولیدات داخلی قرار ندارد؛ لذا قیمت بیشتری را در مقایسه با محصولات ایرانی خواهد داشت که ممکن است یک عیب برای آن محسوب شود. البته خیلی از خریداران به این مشخصه به‌عنوان عیب نگاه نکرده و همچنان آن را می‌پذیرند.

سخن آخر

پنکه بدون پره در مقایسه با پنکه های معمولی، مزایای بیشتری داشته و ازاین‌رو قیمت آن‌هم بالاتر است. اما برای یک‌بار هم که شده، چشم خود را روی قیمت بسته و بر روی کیفیت و کارایی محصول زوم کنید.با این اقدام، از نتیجه انتخاب هم راضی خواهید بود. همین کار را در خصوص پنکه بدون پره هم انجام دهید. به شما قول می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد. ما در این مقاله سعی کردیم نکاتی را درخصوص انتخاب بهترین پنکه بدون پره برای شما عزیان ذکر کنیم. امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

  • نحوه نمایش محصول ها
پنکه شارژی گولینن مدل B1001L

پنکه شارژی گولینن مدل B1001L

مشخصات

  • وزن
    110 گرم
  • سایر مشخصات
    با شارژ کامل 8 ساعت کار میکند بدون پره و کم صدا برای خاموش و روشن کردن 2 ثانیه دکمه را نگه دارید کم و زیاد کردن سرعت به صورت لمسی است
  • جنس بدنه
    فلز
  • اقلام همراه
    شارژر
  • درگاه‌های ارتباطی
    microUSB
  • نوع پنکه
    دستی
  • رومیزی
  • شارژی
  • مورد استفاده
    سرمایش
  • منبع تغذیه
    شارژی
  • قابلیت‌های پنکه
    کابل همراه
  • تعداد پره
    ندارد
  • جنس پره
    استیل
  • قابلیت تنظیم سرعت
    3
648,000 368,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
پنکه رومیزی بدون پره مدل ZERO9

پنکه رومیزی بدون پره مدل ZERO9

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • سایر مشخصات
    پنکه بدون پره
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ابعاد
    20x7x5
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • درگاه‌های ارتباطی
    microUSB
  • نوع پنکه
    دستی
  • شارژی
  • USB
  • رومیزی
  • مورد استفاده
    سرمایش
  • منبع تغذیه
    شارژی
  • تعداد پره
    ندارد
  • جنس پره
    پلاستیک
  • قابلیت تنظیم سرعت
    3
مشاهده محصول در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا