خانه و آشپزخانه

با بهترین کولر آبی، تابستانی خنک و دلپذیر داشته باشید.

دکوراتیو در دیجی کالا

فرار گرما با کولر آبی سلولزی

گاهی شدت گرمای هوا در فصل‌هایی مثل تابستان و بخصوص در برخی از مناطق کشور به حدی افزایش می‌یابد که حتی فرد را از انجام کارهای روزمره‌اش بازمی‌دارد. درواقع گرما آن‌قدر بر فرد غلبه می‌یابد که توان لازم برای انجام کارهایش را از او می‌گیرد. البته یک راه گریز از این وضعیت وجود دارد و آن پناه بردن به کولر است. مثل کولر آبی که برای مناطقی با آب‌وهوای گرم و خشک، قابل‌استفاده می‌باشد. حالا دیگر با استفاده از بهترین کولر آبی یعنی کولر آبی سلولزی می‌توانید از گرما فرار کرده و در یک محیط خنک قرار بگیرید. اینجاست که توان و رمق شما برگشته و حالا توان انجام هر کاری را خواهید داشت!

از امتیازات کولر آبی سلولزی، چیزی میدانید؟

کولر آبی سلولزی که لقب بهترین کولر آبی را به خود اختصاص داده، یک راه‌حل عالی برای گرمای هواست. این کولر، با ساختار و عملکرد خوب خود کاری کرده تا تابستان، تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین فصل‌ها برای شما شود. اما می‌خواهیم بدانیم بهترین کولر آبی سلولزی از چه امتیازاتی برخوردار بوده و چرا باید آن را انتخاب کنیم؟ در ادامه به پاسخ این سؤال خواهیم پرداخت:

راندمان 80 درصد

راندمان کولر آبی سلولزی 80 درصد است. این کولر با بهره‌مندی از پد سلولزی توانسته به چنین راندمانی دست پیدا کند. حالا قدرت خنک‌کنندگی کولر آبی سلولزی، به‌مراتب، بیشتر از کولر پوشالی بوده و با آن، ذره‌ای گرما حس نخواهید کرد.

دارای پد مستحکم

پدهای به‌کاررفته در کولر آبی سلولزی، از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند. به همین دلیل آثار منفی مثل تغییر شکل و ساختار به سراغ این پدها نخواهند آمد.

سالم و سازگار با محیط زیست

پدهای سلولزی به‌کاررفته در این کولر، کاملاً سالم و مورداطمینان می‌باشند. یعنی هیچ‌گونه ترکیبات سمی در آن‌ها وجود ندارد. در ضمن این پدها تجزیه‌پذیر بوده و ازاین‌رو آسیبی را متوجه محیط زیست نمی‌سازند.

خرید بهترین کولر آبی

عمر طولانی

پد سلولزی دچار اکسیداسیون نشده و منجر به افزایش دوام کولر نیز خواهند شد.

عدم پخش قارچ و باکتری

نه قارچ، نه باکتری و نه هیچ آلاینده دیگری از کولر آبی سلولزی در فضا پخش نشده و درنتیجه هوایی تمیز را استنشاق خواهیم کرد.

بی‌نیاز از تعویض سالانه

یک مزیت عمده کولر آبی سلولزی این است که نیاز به تعویض سالانه پد ندارد.

کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه

در ضمن هزینه راه‌اندازی این کولر، نسبت به کولر آبی پوشالی، به‌مراتب کمتر بوده و ازاین‌رو مقرون‌به‌صرفه تر است.

خرید کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل نیز برازنده عنوان بهترین کولر آبی است. البته باید بگوییم این دستگاه، زیرگروه کولر سلولزی بوده و جزئی از آن است. حالا اگر به دنبال خرید بهترین کولر آبی هستید، ما این محصول را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه، بیشتر راجع به این کولر صحبت خواهیم کرد.

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

مشخصات

  • وزن خالص
    11 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • حجم کولر
    2500 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
  • ولتاژ ورودی برق
    220 ولت ولت
  • مناسب برای متراژ
    بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع ( کولرهای با حجم ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰) (متناسب با شرایط محیط)
  • دهانه خروجی باد
    35 سانتی‌متر
  • حداکثر قدرت باددهی
    850 متر مکعب در ساعت
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت استفاده بعنوان فن یا کولر دارای قابلیت حمل و نقل آسان و چهار چرخ مستحکم دارای حداکثر ظرفیت هوادهی 850 متر مکعب بر ساعت دارای پد سلولزی (که ضمن خنکی بیشتر راندمان کولر را افزایش می دهد)
مشاهده محصول در دیجی کالا

بهترین کولر آبی پرتابل و ویژگی‌های برجسته آن

با خرید کولر آبی پرتابل، صاحب یکی از کولرهای کاربردی خواهید شد. این دستگاه که حالا به‌عنوان بهترین کولر آبی از سوی برخی از کاربران لقب گرفته، با برخورداری از این ویژگی‌های مثبت توانسته به چنین جایگاهی دست یابد:

بهترین کولر آبی کوچک

این محصول را به‌عنوان بهترین کولر آبی کوچک هم می‌شناسند. چون از سری کولرهای رومیزی به شمار آمده و از اندازه کوچک‌تری برخوردار می‌باشد. در ضمن حتی در مساحت کم هم قابل‌استفاده خواهد بود.

قابلیت جابجایی آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت کولر آبی پرتابل این است که به خاطر اندازه کوچک و وزن کمی که دارد، به‌راحتی جابجا می‌شود. پس می‌توانید آن را به هر جا که می‌خواهید، منتقل کنید.

دارای پد سلولزی

همان‌طور که گفتیم، این کولر، جزئی از کولر آبی سلولزی بوده و با برخورداری از پد سلولزی، کاری کرده تا بیشترین میزان خنکی را از آن دریافت کنید.

کولر آبسال، بهترین کولر آبی

کم‌مصرف

یکی از دلایلی که باعث شده تا این محصول به‌عنوان بهترین کولر آبی شناخته شود، این است که آب کمتری را در مقایسه با سایر کولرها مصرف می‌کند.

قابلیت تنظیم سرعت و جهت باد

در صورت نیاز می‌توانید سرعت و جهت باد این کولر را تغییر دهید.

معرفی انواعی از بهترین کولر آبی

در این بخش می‌خواهیم به بررسی انواعی از بهترین کولر آبی پرداخته و تعدادی از مارک‌های معتبر و ایرانی را معرفی کنیم. با معرفی این برندها، آشنایی بیشتری با محصولات پیداکرده و درنتیجه فرایند انتخاب نیز آسان‌تر خواهد شد:

کولر آبی سپهر الکتریک

کولر آبی سپهر الکتریک به‌عنوان بهترین کولر آبی ایرانی شناخته‌شده و از قابلیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد. در اینجا به تعدادی از این قابلیت‌ها اشاره خواهیم کرد: قدرت پرتاب باد عالی، کم‌صدا، مجهز به بدنه مقاوم و تأثیرناپذیر در برابر نور خورشید.

کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE350

کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE350

مشخصات

  • ابعاد
    870*730*730 سانتی‌متر
  • وزن خالص
    49 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • حجم کولر
    3500 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
  • میزان ورودی آب
    44200 اینچ
  • ولتاژ ورودی برق
    220
  • حداکثر قدرت باد دهی
    4420 متر مکعب در ساعت
  • قدرت پمپ
    1/60 HP
  • قدرت موتور
    44199 اسب‌بخار
7,380,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال هم بهترین کولر آبی است که می‌شناسید. این محصول، یک برند معتبر را با خود به همراه داشته و ازنظر کیفیت و قیمت، در سطح معقولی قرار دارد. بدنه این کولر نیز از جنس گالوانیزه بوده و به همین دلیل مقاومت بالایی را از خود نشان داده است. گارانتی پنج‌ساله را هم می‌توان به جمع امتیازات این کولر اضافه کرد.

کولر آبی آبسال مدل AC70R

کولر آبی آبسال مدل AC70R

مشخصات

  • ابعاد
    87x87x115 سانتی‌متر
  • وزن خالص
    84
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • حجم کولر
    7000
  • میزان ورودی آب
    44200
  • ولتاژ ورودی برق
    220
  • حداکثر قدرت باد دهی
    8350
  • قدرت پمپ
    1.60
  • قدرت موتور
    44259
11,600,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

کولر آبی آزمایش

یکی دیگر از محصولات پرافتخار ایرانی که کیفیت ثابت‌شده‌ای دارد، کولر آبی آزمایش است. این محصول، ظرفیت‌های متعددی داشته و بازدهی آن 75 درصد می‌باشد. در ضمن این کولر دارای آپشن هایی مثل کلید محافظ جان هم می‌باشد. باوجوداین کلید، خطراتی مثل برق‌گرفتگی، افراد را تهدید نخواهد کرد.

ارزان‌ترین کولر آبیسخن آخر

اگر در یک منطقه با آب‌وهوای گرم و خشک زندگی می‌کنید، برای انتخاب کولر باید به دنبال بهترین کولر آبی سلولزی باشید. هر یک از انواع کولر، با توجه به شرایط آب‌وهوایی، قابل‌استفاده بوده و اگر این فاکتور را در زمان انتخاب، لحاظ نکنید، در آخر با یک انتخاب اشتباه مواجه خواهید شد. پس اگر بیشترین بازدهی و عملکرد را از یک کولر انتظار دارید، ابتدا آن را به‌خوبی بررسی کرده و سپس آن را انتخاب کنید. حالا گزینه‌های خوبی مثل کولر آبی پرتابل، پیش رویتان قرارگرفته‌اند که با انتخاب آن، صاحب یک کولر کم‌وزن و ارزان می‌شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا