خانه و آشپزخانه

معرفی انواع هود آشپزخانه مدرن و انواع فیلتر+[10‌ها لینک خرید]

دکوراتیو در دیجی کالا

هود آشپزخانه مانند دیگر وسایل آشپزی مثل چاقو آشپزخانه، ظروف آشپزخانه و دیگر ابزار ضروری آشپزی که در یک آشپزی لذت‌بخش نقش دارند، نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. هود وسیله‌ای است برای تمیز کردن هوا از دود، بو و سایر ناخالصی‌هایی که در زمان آشپزی، در آشپزخانه جمع می‌شود. عدم وجود هود، سبب می‌شود که دود و ناخالصی‌هایی که به دلیل پخت‌وپز در هوا پخش‌شده‌اند بر سلامت افراد تأثیر منفی بگذارد و همچنین دوده و چربی حاصل از آن بر روی سقف، دیوار و مبلمان و وسایل آشپزخانه اثر سو می‌گذارد و جلوه‌ای زشت به آشپزخانه شما می‌دهد و همچنین پاک کردن چربی از روی سطوح اصلا کار آسانی نخواهد بود.

اگر در آشپزخانه خود از یک هود با مکش قوی استفاده کنید، تمام این ذرات معلق، بو و چربی حاصل از پخت و پز را به درون خود خواهد کشید. هودآشپزخانه علاوه بر کاربرد ذکر شده، کاربردهای دیگری نیز دارد، مانند:

  • فراهم کردن نور مناسب برای آشپزی
  • کمک به تمیز نگه‌داشتن آشپزخانه
  • کاهش خطر مسموم شدن با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش گرمای آشپزخانه و خنک‌سازی محیط

هودهای آشپزخانه به مدل‌های مختلفی مانند هودهای معلق، هودهای توکار، هود دیواری، هودهای گوشه‌ای و هود جزیره‌ای تقسیم می‌شود که در ادامه با برخی از این مدل‌ها آشنا می‌شوید.

صدا و نویز هود آشپزخانه

هرچه هودهای آشپزخانه عملکرد بهتری داشته باشند، میزان صدا و نویز آن بالاتر می‌رود. صدا و نویز ایجادشده در مقیاس دسی‌بل:

  • سطح سروصدا در یک اتاق ساکت 30 دسی‌بل.
  • با هود آشپزخانه بسیار آرام، صدای تولیدشده توسط آن 35 دسی‌بل است که تقریباً زمزمه یک فرد در فاصله 5 متری است.
  • هود با عملکرد بی‌صدا صدایی معادل 45 دسی‌بل ایجاد می‌کند. با مکالمه در فاصله 10 متری یا صدای موسیقی ملایم قابل‌مقایسه است.
  • ۵۰ دسی‌بل صدای تولیدشده توسط یک هود معمولی است. این‌یک مکالمه آرام در فاصله 3 متری است.
  • اگر  هود بیش از 50 دسی‌بل نویز تولید می‌کند که صدای بلندی است و می‌توان آن را با یک مکالمه با صدای بلند در فاصله 5 متری مقایسه کرد.

به همین دلیل سازندگان هود در تلاش‌اند که فن‌هایی با صدای کمتر تولید کنند، برای این منظور در ساخت آن‌ها از پدهای جاذب صدا در محفظه موتور و هودهایی با ۲ فن تولید می‌کنند که با کاهش تعداد دور موتور هم‌صدا را کم می‌کنند و هم بهره‌وری آن افزایش می‌یابد. البته تمام صدای تولیدشده مرتبط با موتور و اجزا داخلی آن نیست، بلکه جریان عبور هوا در سیستم کانال و نحوه اتصال آن نیز می‌تواند سبب تولید صدا شود.


🔗ایده‌هایی برای بهبود طراحی ورودی خانه در فضای کوچک


فیلتر هود آشپزخانه

هود هوای حاوی ذرات چربی را که به دیواره‌های مجرا می‌چسبد، جذب می‌کند و محیطی مساعد برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از این امر کافی است روی چتر هود فیلترهایی نصب کنید که چربی را روی سطح خود محبوس کرده و بوی نامطبوع را از بین ببرد.

به‌طور عمده دو نوع فیلتر در هود آشپزخانه استفاده می‌شود:

فیلترهای چربی(فیلترهای درشت)

ذرات ریز چربی و دوده را به دام می‌اندازند و از نفوذ آن‌ها به قسمت‌های داخلی هود جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین، کثیفی و رسوبات چرب به ساختار هود آشپزخانه شما آسیب نمی‌رساند و هود عمر بیشتری خواهد داشت.

فیلترهای چربی دو نوع هستند: 

  • فیلترهای یک‌بارمصرف‌ از الیاف ساخته‌شده‌اند که علاوه برجذب چربی، گردوغبار را نیز به خود جذب می‌کنند و به‌راحتی قابل‌نصب هستند فقط توجه داشته باشید که نباید این فیلترها را بشویید و دوباره مصرف کنید زیرا قابلیت جذب چربی را از دست می‌دهند. در زمان خرید فیلترهایی باضخامت نرمال را انتخاب کنید چون اگر زیاد نازک باشند قدرت جذب خوبی نخواهند داشت و اگر بیش‌ازاندازه کلفت باشند به موتور هود آسیب می‌رساند. چنین فیلترهایی عمدتاً برای هودهای کوچک استفاده می‌شود؛ و در صورت لزوم اگر سایز فیلتر یک‌بارمصرف از سایز هود شما بزرگ‌تر باشد می‌توانید آن را به‌اندازه کوچک‌تر برش دهید.

فیلتر هود پویان ابعاد 100*40

فیلتر هود پویان ابعاد 100*40

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جاذب حرارت جاذب دود جاذب چربی نصب آسان قابلیت نصب و استفاده در تمامی هودها
  • ابعاد
    100*40*1 سانتی‌متر
  • وزن
    55 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    10*15*1 سانتی‌متر
مشاهده محصول در دیجی کالا

  • فیلترهای قابل‌استفاده مجدد که از جنس آلومینیوم یا فولاد ضدزنگ هستند. وقتی‌که کثیف می‌شود، کافی است فیلتر را تمیز کرده و در آب گرم و صابون حدود یک‌بار در ماه بشویید.

فیلتر هود مدل THF-711

فیلتر هود مدل THF-711

مشخصات

  • ابعاد
    1.3×22.2×25.8 سانتی‌متر
  • وزن
    110 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    27×24×2 سانتی‌متر
  • جنس
    آلومینیوم
110,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

فیلتر چربی یک عنصر ضروری پاک‌کننده هوا است. در غیاب آن، به دلیل فشار زیادی که به موتور وارد می‌شود ممکن است، موتور هود از کار بیفتد.

فیلترهای کربنی(فیلترهای ریز)

فیلترهای ریز یا فیلترهای کربنی برای جذب بوهای نامطبوع، گازهای مضر و ناخالصی‌های بخار طراحی‌شده‌اند. فیلترهای کربنی پشت فیلترهای گریس نصب می‌شوند. اساس چنین فیلتری کربن فعال است که مواد مضر را جذب و حفظ می‌کند. با یک سیستم تهویه ضعیف در اتاق، یک فیلتر کربن به تمیز کردن سریع و کارآمد هوا کمک می‌کند.

بسته به نوع هود، فیلترهای کربنی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند: یک کاست مستطیلی، یک کارتریج گرد مقعر یا مسطح و بسیاری موارد دیگر. بدنه عمدتاً از پلاستیک ساخته‌شده است و زغال چوب به شکل پودر یا دانه‌های کوچک توسط یک توری در جای خود نگه‌داشته می‌شود. تمام فیلترهای کربن یک‌بارمصرف هستند و نیاز به تعویض به‌موقع دارند.

راهنمای خرید هود آشپزخانه

برای انتخاب هود آشپزخانه مانند دیگر وسایل منزل باید به دکور، معیارهایی که به‌عنوان خوب بودن هود در نظر دارید و بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید هود آشپزخانه اختصاص دهید توجه شود. علاوه بر این موارد بهتر است که به راهنمای خرید هم توجه کنید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.

ابعاد هود

اندازه استاندارد هودهای آشپزخانه را ابعاد و اندازه محیط شما مشخص می‌کند؛ مثلاً باید به ابعاد اجاق‌گاز، به‌اندازه محل نصب هود و متراژ آشپزخانه شما توجه شود تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

قدرت مکش هود آشپزخانه

از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید هود آشپزخانه، قدرت مکش آن است. هرچه قدرت مکش بالاتر باشد تهویه هوای آشپزخانه بهتر خواهد بود. با بزرگ‌تر شدن سایز هود آشپزخانه، قدرت مکش آن افزایش می‌یابد، ولی در مقابل صدای بیشتری هم تولید خواهد کرد.

ظاهر هود

در بین هودهای موجود در بازار ممکن است هودهایی که کارایی بالایی دارند ازنظر ظاهری جلوه زیبایی نداشته باشند و مجبور شوید از بین زیبایی و کارایی هود آشپزخانه یکی را انتخاب کنید.

تهویه هود

هودآشپزخانه یا مجرایی دارد برای خروج هوای دریافت شده و یا اینکه فیلتری در آن‌ها تعبیه شده که ذرات معلق را به خود جذب میکند. در بین این دو مدل، هودی بهتر است که مجرایی برای خروج هوا دارد ولی نصب آن‌ها سخت‌تر و هزینه بالاتری دارند.

سرعت فن هود آشپزخانه

سرعت فن هودآشپزخانه دارای چندین گزینه می‌باشد؛ ولی نیازی به  چندین گزینه مختلف نیست و همان 2 الی 3 گزینه به شرط سرعت مناسب کفایت میکند. اگر دفترچه راهنمای هود خریداری شده را بخوانید می‌توانید از نحوه کارکرد و سرعت فن آن مطلع شوید.

قیمت هود

هودآشپزخانه مانند تمامی وسایل براساس کارایی و برند آن قیمت گذاری می‌شود. یعنی هر چقدر کارایی آن بیشتر باشد و از برند معروف‌تری خریداری کنید قیمت بالاتری خواهد داشت.

ارزانترین مدل‌های هود آشپزخانه

چگونه هود مناسبی را برای خود انتخاب کنیم

علاوه بر تهویه، مکان نصب و هزینه، موارد زیر را در فرآیند تصمیم‌گیری خود هنگام خرید هود بگنجانید:

کانالی یا بدون مجرا: در صورت امکان کانالی را انتخاب کنید؛ اما اگر در یک‌ خانه آپارتمانی، یا هر مکان دیگری زندگی می‌کنید که در آن کانال‌کشی پرهزینه یا طاقت‌فرسا است، به سراغ مدل بدون کانال بروید.

فیلتراسیون: فیلترهای فلزی بافل و توری حجم هوای بیشتری را به همراه دارند و همچنین قابل تمیز کردن هستند. فیلترهای زغالی در مدل‌های بدون کانال هزینه بیشتری دارند، حجم کمتری از هوا را از خود عبور می‌دهند و تمیز نمی‌شوند.

اندازه اجاق‌گاز: هود باید به‌اندازه عرض اجاق‌گاز باشد، به‌علاوه 3 اینچ (7.5 سانتی‌متر) از هر طرف.

ویژگی‌های اضافی: مانند خرید یک ماشین جدید، اغلب ویژگی‌های اضافی هستند که به‌شدت هزینه را بالا می‌برند. چند سرعت فن، خاموش شدن خودکار، سنسورهای گرما، چندین نوع چراغ و Wi-Fi تنها تعدادی از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به‌سرعت هزینه خرید هود را بالا ببرند. در نظر بگیرید که آیا این موارد اضافی برای شما ارزش‌دارند یا خیر؟

چرا قدرت مکش هود آشپزخانه کم می‌شود؟

هودهای آشپزخانه دارای قدرت و سرعت مکش متفاوتی هستند که مشخص می‌کنند هوای محیط با چه قدرت و سرعتی، مکش می‌شود. مکش هوای محیط در اطراف و لبه هود متمرکز است و به همین دلیل بدنه هود به خصوص لبه‌های آن که در معرض برخورد بخار و چربی هستند باید همانند فیلترها تمیز شوند. ضعیف شدن مکش هود آشپزخانه یکی از اشکالاتی است که بعد از مدتی استفاده از هود پیش می‌آید که نوع استفاده از هود در بروز این مشکل تاثیر گذار است. اما به طور کلی عوامل متعددی در این مسئله دخیل هستند، مانند:

  • کثیفی فیلتر
  • انسداد در خروجی هوا
  • شکستگی یا هرز چرخیدن پروانه
  • پایین بودن دور موتور

هود آشپزخانه

کم شدن قدرت مکش از مشکلات رایج در بین هودها آشپزخانه می‌باشد و مختص برند خاصی نیست. و گاهی مشکلات جزئی سبب کاهش قدرت مکش هود می‌شوند که خودتان می‌توانید رفع کنید اما گاهی مشکل از خراب شدن یکی از قطعات داخلی است که بهتر اگر کارهای فنی انجام نداده‌اید و بلد نیستید به آن دست نزنید و از یک تعمیرکار برای رفع مشکل هود آشپزخانه کمک بخواهید. زیرا بروز هرگونه مشکل در کارکرد هود آشپزخانه، مانع تهویه کامل هوای آشپزخانه خواهد بود.

انواع هود آشپزخانه

هود شیب‌دار یا هود مورب

از بین همه هودهای آشپزخانه، مدل‌های شیب‌دار از هم جدا هستند یعنی طوری طراحی‌شده که قابل تنظیم است و به شما امکان می‌دهد بسته به شرایط پخت‌وپز، هود را تنظیم کنید. هودهای شیب‌دار یکی از محبوب‌ترین‌ها هستند، زیرا نه‌تنها کار خود را عالی انجام می‌دهند، بلکه به دکوراسیون داخلی نیز کمک می‌کنند. هود آشپزخانه مورب

هود تزئینی

هودهای تزئینی در حال حاضر رایج‌ترین هستند؛ و مستقیماً به دیوار نصب می‌شوند و نیازی به مبلمان ندارند؛ و در جنس فولاد ضدزنگ و شیشه تولید می‌شوند و می‌تواند ازنظر ظاهری با اجاق‌گاز شما مطابقت داشته باشد؛ و عرض آن‌ها از 60 سانتی‌متر تا 90 سانتی‌متر و حداکثر تا 120 سانتی‌متر با توجه به محدوده پخت‌وپز متغیر است.

هود آشپزخانه تزئینی

پرفروش ترین هودهای آشپزخانه

هود جزیره یا هود معلق

یک هود جزیره‌ای یا معلق نه روی دیوار و نه در یک مبلمان، بلکه روی سقف نصب می‌شود. ازنظر زیبایی می‌تواند شبیه به یک هود تزئینی دیواری یا شبیه به یک لوستر باشد. در هر دو حالت دارای سیستم روشنایی است. از طرف دیگر، هودهای معلق را نمی‌توان همیشه در حالت اگزوز نصب کرد.

هود آشپزخانه جزیره

هود رومیزی

هود میز کار در یک قطعه مبلمان خاص در زیر میز کار ادغام می‌شود. اجاق‌گاز در جلوی همین کابینت قرار می‌گیرد که از آن، در عقب، یک مجرای مکش عمودی بیرون زده است (معمولاً در کابینت در حالت ثابت جمع می‌شود).

هود آشپزخانه رومیزی

هود سقفی یا مخفی

هود سقفی مستقیماً در سقف یا در یک قاب خاص فرورفته است؛ بنابراین مانند یک هود جزیره‌ای معلق نیست یا مانند یک واحد داخلی در یک قطعه مبلمان تعبیه نشده است. نصب آن اغلب نیاز به مداخله یک متخصص ساختمان و یک طراح آشپزخانه یا یک طراح داخلی دارد.

هود آشپزخانه سقفی

کلام آخر

در این مقاله سعی شده تا شما با نحوه انتخاب هود آشپزخانه آشنا شوید و مدل‌های مختلف آن را بشناسید. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، همیشه زیباترین هود لزوماً کارآمدترین و بهترین نیست. پس در زمان خرید هود آشپزخانه به نکات ذکرشده دقت کنید تا متضرر نشوید.

 

سوالات متداول

چگونه هود مناسب برای آشپزخانه انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب هود آشپزخانه، این قانون را به خاطر بسپارید، عرض هود باید برابر با عرض صفحه گاز باشد و حتی در حالت ایده‌آل می‌تواند عرض بیشتری داشته باشد. اگر کمتر باشد، کیفیت نظافت به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

چرا باید هود بخریم؟

هود آشپزخانه فقط برای تهویه هوا استفاده نمی‌شود. همچنین چربی را جمع‌آوری می‌کند، بوهای حاصل از پخت‌وپز، حتی رطوبت و دود را استخراج می‌کند.

فاصله اجاق‌گاز تا هود چقدر باید باشد؟

فاصله بین اجاق‌گاز و هود به دلیل وجود شعله باید بین 70 تا 80 سانتی‌متر باشد. اگر هود خیلی نزدیک به آتش قرار بگیرد، این خطر وجود دارد که آتش‌سوزی رخ دهد.

چگونه هود برای یک آشپزخانه کوچک انتخاب کنیم؟

برای یک آشپزخانه کوچک، هود توکار، هود تلسکوپی و هود آویز بهترین انتخاب هستند. این مدل هودها از همه دیگر مدل‌های موجود در بازار فضای کمتری را می‌گیرند. بهترین طرح از سه طرح ذکرشده هود توکار است.

هنگام خرید هود به چه نکاتی توجه کنیم؟

– به اندازه آشپزخانه و طراحی آن
-حداکثر عملکرد
-سطح نویز
-نوع عملکرد
-فیلترها

  • نحوه نمایش محصول ها
هود مخفی بیمکث مدل B2068U سایز 70

هود مخفی بیمکث مدل B2068U سایز 70

مشخصات

  • توضیحات فیلتر
    یک عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • محدوده سایز
    61 تا 85
  • جنس موتور
    فلز
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    چهار عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • سایر توضیحات
    موتور توربو فلزی TS30 نورپردازی شده با تکنولوژی SMD - روشنایی و نورپردازی کاملاً یکنواخت و ملایم و بدون تیرگی/ طول عمر طولانی تر/ کاهش و صرفه‌جویی در مصرف انرژی/ کاهش گرمای تولید شده. قابلیت نصب فیلتر ذغالی برای منازلی که دودکش، جهت خروجی هود ندارند. به دلیل قدرت بالای جذب این فیلتر ها، در صورتی ‌که به هر دلیلی امکان نصب هواکش برای شما مقدور نیست، می توانید از فیلترهای ذغالی استفاده کنید.
  • جنس بدنه
    فلز
  • توضیحات روشنایی
    3 عدد smd
  • حجم مکش
    700
3,012,720 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود مخفی استیل البرز مدل SA504 سایز 70

هود مخفی استیل البرز مدل SA504 سایز 70

مشخصات

  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • محدوده سایز
    61 تا 85
  • جنس موتور
    فلز
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    شش عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • جنس بدنه
    شیشه
  • حجم مکش
    800
2,600,000 2,385,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود مخفی وین سان کد 336 سایز 80

هود مخفی وین سان کد 336 سایز 80

مشخصات

  • توضیحات فیلتر
    سه لایه قابلیت شستشو و قفل استیل
  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • قطر دهانه خروجی هوا
    10
  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • امکانات ظاهری
    پنل لمسی
  • جنس موتور
    فلز
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • امکانات هود
    حسگر دود
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • حداقل سطح صدا
    32
  • توضیحات روشنایی
    دو عدد لامپ SMD ، کم مصرف ، 12 ولت ، پر نور
  • حجم مکش
    850
  • حداکثر سطح صدا
    54
  • توضیحات صفحه نمایش
    سوئییچ وارداتی LED تمام رنگی
5,157,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود اخوان مدل H64-TS

هود اخوان مدل H64-TS

مشخصات

  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • توضیحات فیلتر
    چند لایه
  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • محدوده سایز
    61 تا 85
  • امکانات ظاهری
    در
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    سه عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • سایر توضیحات
    نمای شیشه مشکی و استیل دارای کنترل دارای کلید لمسی
  • عرض هود
    70
  • توضیحات روشنایی
    LED-SMD
  • حجم مکش
    560
  • حداکثر سطح صدا
    56
2,704,300 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود مورب داتیس مدل اسپرینگ سایز 90

هود مورب داتیس مدل اسپرینگ سایز 90

مشخصات

  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • امکانات ظاهری
    در
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • امکانات هود
    حسگر حرارت
  • تعداد دور موتور عادی
    سه عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • عرض هود
    60
  • حداقل سطح صدا
    60
  • حجم مکش
    700
4,900,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود بیمکث کد 2032 سایز 90

هود بیمکث کد 2032 سایز 90

مشخصات

  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • تعداد موتور
    دو عدد
  • نوع کلید
    لمسی
  • جنس بدنه
    شیشه
  • حجم مکش
    750m^3/s
3,250,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود مورب استیل البرز مدل SA463 سایز 85

هود مورب استیل البرز مدل SA463 سایز 85

مشخصات

  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    چهار عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • جنس بدنه
    شیشه
  • عرض هود
    85
  • حجم مکش
    800
6,581,500 6,247,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود مورب بیمکث کد 2065 سایز 90

هود مورب بیمکث کد 2065 سایز 90

مشخصات

  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • امکانات ظاهری
    در
  • جنس موتور
    پلاستیک
  • تعداد موتور
    دو عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    چهار عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • سایر توضیحات
    قدرت مکش هوا : 600 متر مکعب بر ساعت (600M3/H) توان مصرفی دستگاه : 204 وات تعداد دور موتور : چهار دور - معمولا هودها دارای کلیدهایی می باشند که قدرت دور موتور را می توانند افزایش و یا کاهش دهند. میزان صدای موتور : میزان صدا در دورکند تقریبا 52db و در دور تند تقریبا 65db - صدای هود با مکش موتور آن ارتباط مستقیم دارد، در واقع هرچه میزان مکش هود بیشتر شود صدای آن نیز کمی بیشتر می­شود. نوع پروانه موتور : پروانه پلاستیکی ساخته شده از جنس مواد نسوز - مقاومت بالا در برابر گرما مشخصات فیلتر هود قابلیت نصب فیلتر ذغالی : دارد - مناسب برای منازلی که دودکش، جهت خروجی هود ندارند. به دلیل قدرت بالای جذب این فیلتر ها، در صورتی ‌که به هر دلیلی امکان نصب هواکش برای شما مقدور نیست، می توانید از فیلترهای ذغالی استفاده کنید. نوع فیلتر بکار رفته : آلومینیوم ضدزنگ با طول عمر بالا - نظافت آسان و قابل شست شو، تمیز کردن فیلتر آلومینیومی هود با آب جوش و جوش شیرین پیشنهاد می شود. تعداد فیلتر هوا : یک عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو مشخصات ظاهری هود نوع صفحه کلید : پنل لمسی Touch جنس بدنه هود : ورق فولادی ضدزنگ و مقاوم در برابر رطوبت هوا - رنگ شده متناسب با مدل هود نوع روشنایی : نورپردازی شده با تکنولوژی SMD - روشنایی و نورپردازی کاملاً یکنواخت و ملایم و بدون تیرگی/ طول عمر طولانی تر/ کاهش و صرفه‌جویی در مصرف انرژی/ کاهش گرمای تولید شده تعداد روشنایی : 2 عدد نمای ظاهری : شیشه سکوریت شده در سایزبندی (های) : 90 سانتیمتری - به طور معمول هود آشپزخانه باید حداقل هم عرض اجاق گاز و در بهترین حالت 3 اینچ بزرگتر از آن باشد تا تمام سطح اجاق شما را کاملا پوشش دهد. سایر مشخصات این هود آشپزخانه نوع نصب : مورب - هودهای مورب روی دیوار بصورت عمودی نصب می شوند ونمای بیرونی این هودها شیشه یا ترکیب شیشه واستیل است. این هودها از لحاظ شکل ظاهر نسبت به هودهای شومینه ای زیبا تر و مدرن تر هستند. طول خروجی هوا : حداقل 30 سانتیمتر مجهز به جک : گازی قطر دهانه خروجی هوا : داخل بسته بندی دستگاه تبدیل دهانه خروجی 10 به 12 سانتی متر و تبدیل 12 به 15 سانتیمتیری موجود می باشد.
  • جنس بدنه
    استیل
  • حداقل سطح صدا
    52
  • حجم مکش
    600
  • توضیحات صفحه نمایش
    لمسی
2,975,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود جزیره ای ایلیا استیل مدل ونوس سایز 60

هود جزیره ای ایلیا استیل مدل ونوس سایز 60

مشخصات

  • محدوده سایز
    کمتر از 60 و 60
  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • جنس موتور
    فلز
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    چهار عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • سایر توضیحات
    انواع ویژگی ها: -دارای پنل لمسی -دارای تایمر و ریموت کنترل -میزان صدا کمتر از 63db -دارای لامپ SMD -دارای سنسور دود، بو، گاز و حرارت -موتور 4 دور -دارای موتور فلزی با پروانه نسوز -دارای فیلتر 3 لایه آلمینیومی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی گواهینامه ها: - دارنده استاندارد اتحادیه اروپا CE - دارنده گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت محصول ISO 9001:2015 - دارنده گواهینامه بین المللی رضایت مندی مشتریان ISO 10004:2012 - دارنده گواهینامه بین المللی رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002:2018 - دارنده گواهینامه بین المللی مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015 - دارنده گواهینامه بین اللملی ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001:2018
  • جنس بدنه
    شیشه
  • عرض هود
    60
  • حداقل سطح صدا
    57
  • حجم مکش
    720
  • حداکثر سطح صدا
    62
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود بیمکث مدل B2018U شومینه‌ ای سایز 90

هود بیمکث مدل B2018U شومینه‌ ای سایز 90

مشخصات

  • توضیحات فیلتر
    قابل شست‌وشو و تعویض
  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • قطر دهانه خروجی هوا
    12
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • امکانات هود
    حسگر دود
  • تعداد دور موتور عادی
    چهار عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • سایر توضیحات
    دارای تبدیل دهانه 10 و 12 و 15 سانتی‌متری خروجی هوا
  • حداقل سطح صدا
    52
  • حجم مکش
    600
  • حداکثر سطح صدا
    68
3,300,000 3,090,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود جزیره ای استیل البرز مدل SA207 سایز 90

هود جزیره ای استیل البرز مدل SA207 سایز 90

مشخصات

  • امکانات کشوی گرمکن
    کنترل از راه دور
  • نحوه‌ی باز شدن در
    دستی
  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • جنس موتور
    فلز
  • تعداد موتور
    یک عدد
  • تعداد دور موتور عادی
    شش عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    روشنایی
  • نوع کلید
    لمسی
  • جنس بدنه
    استیل
  • حجم مکش
    800
3,570,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا
هود کن مدل 1430 سایز 90

هود کن مدل 1430 سایز 90

مشخصات

  • توضیحات فیلتر
    فیلتر پنج لایه با قابلیت چربی گیر
  • محدوده سایز
    85 و بزرگتر از 85
  • جنس موتور
    پلاستیک
  • تعداد دور موتور عادی
    سه عدد
  • نوع فیلتر
    آلومینیومی
  • نوع کلید
    لمسی
  • عرض هود
    90
  • حداقل سطح صدا
    58دسی بل
  • توضیحات روشنایی
    SMD
  • حجم مکش
    700مترمکعب
  • حداکثر سطح صدا
    63دسی بل
  • توضیحات صفحه نمایش
    نورپردازی با دو لامپ SMD با روشنایی بیشتر
مشاهده محصول در دیجی کالا

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام نازنین عزیز
      روغن های پخت و پز توسط فیلترهای هود آشپزخانه مکیده میشه و در اون باقی میمونه، به همین دلیل برای بهره وری بهتر پیشنهاد میکنیم تقریباً هر سه ماه یکبار، تعویض کنید.

دکمه بازگشت به بالا