خانه و آشپزخانه

چشیدن طعم خوش سلامتی با سرخ کن بدون روغن

دکوراتیو در دیجی کالا

با سرخ کن بدون روغن، سالم بمانید

امروزه بیماری‌های گوناگونی در کمین ما انسان‌ها هستند که از عادات غذایی نادرست ما نشات می‌گیرند. اگر کمی در عادات غذایی خود تغییر ایجاد کرده و غذاهای سالم‌تری میل کنیم، آن‌وقت، دیگر هیچ بیماری‌ای، جرات نزدیک شدن به ما را نخواهد داشت. یک غذای سالم همراه با روغن و نمک کم بوده و سلامتی را برایمان به ارمغان می‌آورد. حالا با استفاده از بهترین ظروف پخت و پز مثل سرخ کن بدون روغن، می‌توانید میزان روغن مصرفی را به کمترین حد رسانده و درنتیجه، غذای بدون روغن و کاملاً سالم را تدارک ببینید.

مقایسه سرخ کن بدون روغن و سرخ کن معمولی

سرخ کن بدون روغن یک محصول کاملاً جدید محسوب شده و مزایای بسیاری را برای مصرف‌کنندگان به دنبال داشته است. این محصول، مجزا از سرخ کن معمولی بوده و دارای تفاوت‌هایی با آن می‌باشد. در اینجا، این دو محصول را باهم مقایسه خواهیم کرد:

  • میزان روغن مصرفی

همان‌طور که از نام سرخ کن بدون روغن پیداست، این محصول، بی‌نیاز از روغن بسیار، آماده‌سازی غذا را انجام می‌دهد. اما سرخ کن معمولی، نیاز به روغن فراوان داشته و برای کسانی که دنباله‌رو رژیم سالم هستند، گزینه مناسبی نیست.

  • امکانات

امکانات موجود در سرخ کن بدون روغن، بیشتر است. مثلاً این محصول مجهز به المنت حرارتی و فن بوده و با تکیه بر آن‌ها اقدام به سرخ کردن غذا می‌کند. در حقیقت این محصول، به‌جای روغن، از جریان هوای داغ استفاده می‌نماید. به همین دلیل به‌عنوان هوا پز هم شناخته‌شده است. اما سرخ کن معمولی فاقد این امکانات بوده و برای سرخ کردن مواد غذایی، فقط به روغن متکی است.

خرید سرخ کن بدون روغن

امتیازات برجسته سرخ کن رژیمی

پس از مقایسه سرخ کن بدون روغن و سرخ کن معمولی، نوبت می‌رسد به معرفی امتیازات خوب و برجسته‌ای که در سرخ کن بدون روغن وجود دارند. آگاهی از این امتیازات، به شما در فرایند انتخاب این محصول، کمک شایانی خواهد کرد:

  • یک سرخ کن چند کاره

این سرخ کن را می‌توان محصول چند کاره معرفی کرد که علاوه بر سرخ کردن غذا، عملیات دیگری را هم انجام می‌دهد. مانند: گریل کردن مواد غذایی، پخت غذاهای یخ‌زده، طعم دار کردن آجیل، پخت انواع کیک، کوکی و بیسکوییت.

  • آشپزی تمیز و راحت

با توجه به اینکه سرخ کن رژیمی نیاز به روغن زیاد ندارد، بنابراین پاشش روغن هم حین آشپزی رخ نخواهد داد. درنتیجه آشپزخانه تمیز باقی می‌ماند. در ضمن کار با سرخ کن، بسیار راحت بوده و بعد از تنظیم مدت‌زمان پخت و میزان دما، کار را شروع خواهد کرد.

  • کاهش مدت‌زمان آشپزی

کار با سایر لوازم پخت و پز، نیازمند مدت‌زمان بیشتری است، اما این محصول، مدت‌زمان لازم برای این کار را تا حدود 50 درصد کاهش می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید غذایتان سریع‌تر آماده شود، می‌توانید از این محصول کمک بگیرید.

خرید سرخ کن بدون روغن، یک پیشنهاد خوب برای این گروه

اگر عاشق طعم غذاهای فست فودی هستید و همیشه غذاهای طعم دار و پرروغن را مصرف می‌کنید، باید دور سرخ کن بدون روغن را خط کشیده و از طرف دیگر، آماده ورود هر نوع بیماری به بدن خود باشید. اما اگر سلامت غذا، از طعم آن برایتان مهم‌تر است، این محصول، انتخاب خوبی برای شماست. درنهایت اگر جزو این گروه هستید، می‌توانید به سراغ خرید سرخ کن بدون روغن رفته و آن را انتخاب کنید:

  1. اگر وقت کمی برای آشپزی دارید و اغلب اوقات غذاهای فریزری را گرم کرده و مصرف می‌کنید؛ این سرخ کن به دردتان می‌خورد.
  2. اگر علاقه‌مند به خوردن غذاهای کریسپی هستید، بازهم این محصول به کارتان می‌آید.
  3. همچنین اگر از داشتن فر در آشپزخانه محروم هستید، سرخ کن بدون روغن را انتخاب کنید.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

معرفی انواعی از بهترین مارک های سرخ کن بدون روغن

آیا تصمیم به خرید سرخ کن بدون روغن گرفته‌اید؛ ولی آشنایی چندانی با مارک های این محصول ندارید؟ ما در اینجا تعدادی از بهترین مارک های متعلق به این محصول را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. محصولاتی که نام خواهیم برد؛ همگی دارای بیشترین کیفیت و کارایی بوده و گزینه‌های انتخابی ایده آل به شمار می‌آیند:

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

لوازم برقی فیلیپس، همگی حاوی کیفیت مطلوبی هستند. مانند سرخ کن فیلیپس که دارای قطعات جداشونده بوده و از این امکانات نیز برخوردار می‌باشد: صفحه‌نمایش دیجیتال، قطعات جداشونده و سیستم قطع کن خودکار.

سرخ کن بدون روغن شیائومی

محصولات شیائومی این روزها در بازار حسابی سروصدا به پا کرده‌اند. سرخ کن های بدون روغن شیائومی یکی از این محصولات است که کیفیت بالایی را به خود اختصاص داده است. این محصول با تنوع خوبی همراه بوده و دارای چنین امکاناتی است: پنل تنظیمات لمسی، امکان تنظیم دما و زمان پخت، توربو فن و غیره.

سرخ کن بدون روغن تفال

این محصول از طراحی شیک و کیفیت عالی برخوردار بوده و در رأس انواع سرخ کن بدون روغن قرار دارد. برخی از امکانات آن نیز بدین شرح می‌باشند: سیستم خاموشی خودکار، صفحه لمسی، قدرت بالا 1500 وات و ظرف سرامیکی.

سرخ کن بدون روغن کنوود

با انتخاب این محصول، صاحب یکی از بهترین انواع سرخ کن خواهید شد. کنوود، افتخار عرضه محصولات درجه‌یک را به بازار لوازم خانگی داشته و سرخ کن بدون روغن را هم با این امکانات، روانه بازار نموده است: قدرت فوق‌العاده 1700 وات، عدم‌تغییر در طعم مواد غذایی، دارای یک توستر کوچک و درب شیشه‌ای و گنجایش بالا.

سرخ کن بدون روغن دلونگی

محصولات دلونگی هم امتحان خود را از بابت کیفیت پس داده‌اند. اما بشنوید از برخی از امکانات این محصول: توان 1400 وات، جنس تفلون، دسته پلاستیکی و مقاوم به حرارت و دارای همزن پارویی.

سرخ کن بدون روغن دسینی

یک سرخ کن باکیفیت می‌خواهید؟ سرخ کن دسینی انتخاب درستی است. برخی از امکانات آن را اینجا نام خواهیم برد: سیستم قطع کن خودکار، قطعات قابل شستشو و سبک وزن.

سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن بدون روغن بیشل

با انتخاب این محصول تایوانی، یکی از بی‌نقص‌ترین انواع سرخ کن بدون روغن را دریافت خواهید کرد که دارای چنین امکاناتی است: صفحه‌نمایش دیجیتالی، قطع کن اتوماتیک و فیلتر قابل تعویض.

سخن آخر

سرخ کن رژیمی، غذاهای سالم و کم‌روغن را تحویل شما داده و سلامتی‌تان را تضمین خواهد کرد. در آخر اگر تمایل دارید تا سرخ کن بدون روغن را با بیشترین کیفیت خریداری کنید، باید به سراغ بهترین مارک های این محصول رفته و آن‌ها را برگزینید تا محصولی شبیه به انتظاراتتان را روبروی خود ببینید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا