خانه و آشپزخانه

یک تابستان خنک با پنکه رومیزی دمنده

دکوراتیو در دیجی کالا

سرما در گرما با پنکه رومیزی دمنده

وقتی فصل گرم از راه می‌رسد، همه ما دچار احساس گرمای شدید شده و برای رهایی از این حس، به دنبال ابزار مناسب می‌گردیم؛ مثل پنکه رومیزی. از خوبی‌های پنکه رومیزی این است که ضمن قرار گرفتن روی میز، فضای کمتری به خود اختصاص داده و جای زیادی اشغال نمی‌کند. بعدازآن می‌توانید پنکه را روشن کرده و از باد خنک آن برای رفع گرمای تنتان استفاده کنید. اما یکی از انواع پنکه رومیزی که موردپسند و تائید کاربران بوده، پنکه رومیزی دمنده است.

این پنکه متعلق به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدکننده داخلی یعنی شرکت دمنده است و کیفیت مناسبی را به همراه دارد. پس اگر به دنبال خرید پنکه رومیزی ایرانی هستید و نمی‌خواهید پول خود را بابت خرید پنکه خارجی و گران صرف کنید، این محصول را انتخاب کنید که کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

خرید پنکه رومیزی دمنده

خرید پنکه رومیزی دمنده مدل هاله

شرکت دمنده با بهره‌گیری از تجربه و دانش تخصصی تولید و همچنین با تکیه بر نیروهای آزموده و ماهر توانسته گام‌های مثبت در حوزه تولید بردارد. حالا محصولات خوبی مثل پنکه رومیزی دمنده توسط این شرکت تولیدشده و منجر به ثبت یک کارنامه کاری موفق از آن گردیده‌اند. در ادامه می‌خواهیم تا شما را با یکی از مدل‌های این پنکه آشنا نماییم که آن پنکه رومیزی دمنده مدل هاله است.

پیش از خرید پنکه رومیزی دمنده هاله بهتر است تا اطلاعاتی مفید را راجع به این محصول به دست آورید. کسب این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با چشم باز و آگاهی تمام دست به انتخاب بزنید:

  • جای پنکه رومیزی هاله روی میز است؛ چون این پنکه دارای اندازه جمع‌وجور و کوچکی بوده و به‌راحتی روی هر سطح قرار می‌گیرد.
  • از بدنه پلاستیکی برخوردار بوده و اصلاً سنگین‌وزن نیست. پس به‌آسانی می‌توانید آن را از نقطه‌ای به نقطه دیگر جابجا کنید.
  • پره‌های 3 تایی پنکه هم دارای همین جنس بوده و نسبت به زنگ زدن و پوسیدگی، مقاوم می‌باشند.
  • از پرتاب باد عالی برخوردار بوده و تا شعاع زیادی را خنک خواهد کرد.
  • سرعت چرخش آن بالا بوده و همین باعث شده تا بیشترین احساس خنکی را در اثر استفاده این پنکه داشته باشید.
  • در ضمن بسته به‌شدت گرما می‌توانید میزان حرکت پنکه را در سه درجه کند، متوسط و تند تنظیم کنید.
پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

مشخصات

  • شناسه کالا
    2902014900025
  • ابعاد
    12x26x27 سانتی‌متر
  • وزن
    1450 گرم
  • حداکثر توان مصرفی
    30
  • حجم باد دهی
    420
  • سرعت گردش پروانه
    2200
  • تعداد پره
    سه پره
  • جنس پره
    پلاستیک
530,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

پنکه هاله، بهترین پنکه رومیزی

پنکه مدل هاله که حالا از بین انواع پنکه دمنده، رتبه برتر را به خود اختصاص داده؛ بهترین پنکه رومیزی محسوب می‌شود. میدانید چرا؟ به دلایل زیاد.

یکی از مهم‌ترین این دلایل این است که پنکه هاله فاقد پایه‌های بلند بوده و ارتفاعی ندارد. وقتی به آن نگاه می‌کنید، متوجه شباهتش با هواکش خانگی می‌شوید. این پنکه به دلیل عدم برخورداری از پایه بلند و همچنین به این جهت که فاقد ارتفاع است، از سقوط و افتادن در امان بوده و لذا ضربه‌ای به آن وارد نخواهد شد. از طرف دیگر، عدم سقوط این پنکه باعث می‌شود تا خطری هم متوجه کسانی که از کنار پنکه عبور می‌کنند، نشود. پس این دستگاه خنک‌کننده، ازهرجهت قابل تائید بوده و یک محصول امن و مطمئن به شمار می‌آید.

بهترین پنکه رومیزی دمنده

کاربردهای این پنکه

پنکه رومیزی دمنده که اندازه و ابعاد کمی را به خود اختصاص داده است، مناسب برای فضاهای کوچک بوده و جریان هوای خنک را در این فضاها منتشر می‌سازد. این پنکه را برای فضاهای بزرگ، پیشنهاد نمی‌کنیم، چون قدرت خنک‌کنندگی آن آن‌قدر بالا نیست که بتواند چنین مکان‌هایی را هم خنک کند. مگر اینکه از این پنکه در کنار لوازم سرمایشی دیگر مثل کولر استفاده گردد. وگرنه خود به‌تنهایی قادر به این کار نیست.

حال آنچه در ادامه می‌خواهیم بدانیم، کاربردهای پنکه رومیزی ازجمله پنکه دمنده است. در این خصوص باید گفت دستگاه فوق، مناسب برای کاربردهای خانگی بوده و قابل‌استفاده در اتاق و آشپزخانه است. همچنین در محل کار هم می‌توانید از این پنکه استفاده نموده و گرما را به سرما تبدیل کنید. ضمن اینکه این کار باعث می‌شود تا تمرکز کاری تان هم افزایش پیدا کند.

همراه با زاویه باد دهی عالی

پنکه رومیزی دمنده، به‌عنوان یک پنکه رومیزی جدید، قابلیت‌های زیادی داشته و محدودیت‌های پنکه‌های قبلی را از سر راه برداشته است. پنکه‌هایی که درگذشته استفاده می‌شدند، زاویه کارکردی چندان وسیعی نداشتند. اما پنکه‌های امروزی که دچار تغییر و تحول اساسی شده و به‌اصطلاح آپدیت شده‌اند، همراه با زاویه باد دهی گسترده‌ای بوده و باد خود را به هر طرف پرتاب می‌کنند. درنتیجه همه بخش‌ها به‌طور یکسان خنک شده و جایی گرم باقی نمی‌ماند. حالا پنکه دمنده به‌ویژه پنکه مدل هاله هم دارای همین ویژگی بوده و با زاویه 360 درجه‌ای خود، امکانی برای خنک‌سازی مطلوب را به وجود آورده است.

پنکه رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-25H2S

پنکه رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-25H2S

مشخصات

  • شناسه کالا
    2902014900032
  • ابعاد
    15x35x34 سانتی‌متر
  • وزن
    2.4 گرم
  • حداکثر توان مصرفی
    43
  • حجم باد دهی
    55
  • سرعت گردش پروانه
    2200
  • تعداد پره
    سه پره
  • جنس پره
    پلاستیک
680,000 664,000 تومان
مشاهده محصول در دیجی کالا

یک پنکه آرام و بی‌صدا

یکی از مشکلات بزرگی که در پنکه‌های قدیمی وجود داشت، سروصدای زیاد بود. مثلاً اگر کسی قصد خوابیدن داشت، با صدای بلند این پنکه، قادر به انجام این کار نبود، چراکه سروصدای زیاد پنکه، موجب بر هم خوردن سکوت و آرامش می‌شد و مانعی بود برای خواب. اما حالا باوجود پنکه‌های آرام و بی‌سروصدایی مثل پنکه رومیزی دمنده، همه می‌توانند لذت خوابیدن در زیر باد خنک پنکه را تجربه کرده و یک خواب خوش را پشت سر بگذارند.

قیمت پنکه رومیزی دمنده

با همه این اوصاف اگر تصمیم نهایی خود را برای خرید پنکه رومیزی دمنده گرفته‌اید و حالا می‌خواهید تا از قیمت پنکه رومیزی مطلع شوید؛ باید این خبر خوب را به شما بدهیم که محصول فوق، با قیمت ارزان و مناسبی همراه است. پس نگران قیمت نباشید، چراکه یک محصول کاملاً مقرون‌به‌صرفه، پیش رویتان قرارگرفته که ارزش واقعی‌اش، خیلی بیشتر از قیمتی است که دارد. حالا شانس برخورداری از این پنکه بی‌نظیر را از خود نگیرید.

قیمت پنکه رومیزی دمنده

سخن آخر

پنکه رومیزی دمنده به‌عنوان یک پنکه ایرانی و درجه‌یک شناخته‌شده و نیاز شما از بابت کیفیت، دوام و کارایی را برطرف خواهد کرد. پس به‌جای اینکه به دنبال محصولات خارجی و گران‌قیمت باشید، نصف همان مبلغ را صرف خرید یک محصول ایرانی کرده و از این طریق در هزینه صرفه‌جویی نمایید. دمنده یکی از معتبرترین برندهای داخلی است که آوازه‌اش به آن سر دنیا هم رسیده است. پس با حصول اطمینان از کیفیت محصولات این برند، پنکه دمنده را انتخاب کنید و در آخر طعم خوش رضایت را تجربه کنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا